goeie tactiekquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat je verward bent, waarom zou je het niet willen geven? Je doet alsof ik om je Habbo-wachtwoord vraag.
ik geef em gewoon niet klaar. Mag ik toch zelf bepalen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat je verward bent, waarom zou je het niet willen geven? Je doet alsof ik om je Habbo-wachtwoord vraag.
Hey, ik moet toch zeggen dat ik je enigszins ondankbaar vind reageren hoor, sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:49 schreef Meisje_055 het volgende:
[..]
ik geef em gewoon niet klaar. Mag ik toch zelf bepalen?
Echt aardig dat je me wilt helpen mr niet zo sorry
Je hebt gelijk, hoeft ook niet. Maar een foto kan toch wel? Dat zou het makkelijker maken, iedereen hier weet van elkaar hoe ie eruit ziet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:49 schreef Meisje_055 het volgende:
[..]
ik geef em gewoon niet klaar. Mag ik toch zelf bepalen?
Echt aardig dat je me wilt helpen mr niet zo sorry
Hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hoeft ook niet. Maar een foto kan toch wel? Dat zou het makkelijker maken, iedereen hier weet van elkaar hoe ie eruit ziet.
Het kan ook per pm, dan ziet de rest het niet. Gewoon zo: http://messages.fok.nl/compose.php?to=Lakitu
Dat is een neppe link hahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hoeft ook niet. Maar een foto kan toch wel? Dat zou het makkelijker maken, iedereen hier weet van elkaar hoe ie eruit ziet.
Het kan ook per pm, dan ziet de rest het niet. Gewoon zo: http://messages.fok.nl/compose.php?to=Lakitu
Dat jij nog op dit forum durft te posten, iedereen hier weet dat je een loverboy bent.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dat is een neppe link haha
Als je hem naar mij stuurt garandeer ik je dat niemand hem ziet
Het kan ook per pm, dan ziet de rest het niet. Gewoon zo: http://messages.fok.nl/compose.php?to=Nitrouz
Lakitu wat flik je me nou swaquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat jij nog op dit forum durft te posten, iedereen hier weet dat je een loverboy bent.Wil je aub geen valse informatie geven aan dit soort aardige meisjes?
Jammer dit, jammer. Nu zal je account verwijderd worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:55 schreef Meisje_055 het volgende:
Doe allemaal is normaaal ik geef niks,
Ga iemand anders vervelen ofzoo,
kkr kontelikkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
Was Nitrouz destijds ook niet verantwoordelijk voor het Fairydust-schandaal? Niet om weer zout in oude wonden te gooien, maar ik vind het toch belangrijk dat Meisje_055 weet met wie ze te maken heeft.
Achgossie, laat dat meisje nou gewoon.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is verboden om hier te posten zonder iets te geven. Dan kan je account verwijderd worden. We proberen alleen maar te helpen
Dankje blushed :pquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
Achgossie, laat dat meisje nou gewoon.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor jou, jij hebt hier al foto's gepost. Jouw account kan niet meer verwijderd worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
En ookal had ik dat niet, werd ik nog niet verdwijderd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor jou, jij hebt hier al foto's gepost. Jouw account kan niet meer verwijderd worden.
Waar staan je foto's chickie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
En ookal had ik dat niet, werd ik nog niet verdwijderd.
Dat zei PEPERxNOOT ook en die is nu ook weg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
Er zijn al velen gesneuveld daardoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:03 schreef Splutje het volgende:
Zie je Meisje55, je nieuwe internetvriendin Blushed post ook gewoon een picNu kan je niet achterblijven
Wat maakt mij dat uit? ik ken ze niet eens? :xd: En toch bepaal ik zelf of ik et doe of niet:pquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Precies.Als je nu geen pic post vindt Blushed je niet meer aardig. Dan pas je niet bij de meisjes hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |