Verkeerd uitpakken voor jezelf of voor anderen?quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Even een serieuze draai geven, want ik zit ergens mee:
Voelen jullie je ook soms zo raar. Dat je eigenlijk vol positieve vrolijke energie zit, maar deze niet kwijt durft omdat je je ook (een beetje somber) voelt? En dus bang bent dat het verkeerd gaat uitpakken.
Ik ken dat gelukkig niet.quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Voelen jullie je ook soms zo raar. Dat je eigenlijk vol positieve vrolijke energie zit, maar deze niet kwijt durft omdat je je ook (een beetje somber) voelt? En dus bang bent dat het verkeerd gaat uitpakken.
Om eerlijk te zijn heb ik dat nooit, als ik me somber voel dan krop ik dat gewoon op en gaat dat weg door te slapen. Sowieso voel ik me nooit somber eigenlijk dus vind ik het moeilijk om iets over andere mensen te zeggen die daar wel last van hebben. Beetje lastig uitleggen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Nee, daar heb ik nooit echt last van, als ik me goed voel dan voel ik me ook gewoon echt goed.quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Vooral voor jezelf, dat je dus opeens erg vrolijk gaat doen, maar meteen daarna een flinke klap in je gezicht krijgt en jeweer erg down gaat voelen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Verkeerd uitpakken voor jezelf of voor anderen?
Ik ken het wel een beetje... Stemmingswisselingen heb ikzelf veel last van door medicatie, bij mijn vorige medicijnen was dat nog erger, dan ging ik van dansen naar heel hard janken in 2 minuten..quote:Op maandag 13 december 2010 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral voor jezelf, dat je dus opeens erg vrolijk gaat doen, maar meteen daarna een flinke klap in je gezicht krijgt en jeweer erg down gaat voelen.
Je weet het misschien niet, maar ik heb last van een depressie (gehad) en ben er nu langszaam bovenop aan het klimmen
Okee, ja misschien ligt het wel aan de medicatie, moet ik maar een keer weer op de bijsluiter kijken ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ken het wel een beetje... Stemmingswisselingen heb ikzelf veel last van door medicatie, bij mijn vorige medicijnen was dat nog erger, dan ging ik van dansen naar heel hard janken in 2 minuten..
Misschien niet helemaal hetzelfde, maar ik snap het wel
Wat slik je als ik vragen mag?quote:Op maandag 13 december 2010 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja misschien ligt het wel aan de medicatie, moet ik maar een keer weer op de bijsluiter kijken ofzo
En lastig voor je, die stemmingswisselingen.
Jij werkt toch in een restaurant?quote:
Ja.quote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij werkt toch in een restaurant?
Dexter is tofquote:
Oké, ik ken er verder maar een in Mierlon, Het kofferke ofzo.quote:
De Koffer ja. Midden in het centrum. Ik werk net buiten het 'centrum' in een elitair restaurant.quote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, ik ken er verder maar een in Mierlon, Het kofferke ofzo.
Komt zo in PM, zet ik liever neit openbaarquote:
Lekker high society! Heerlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De Koffer ja. Midden in het centrum. Ik werk net buiten het 'centrum' in een elitair restaurant.
Goedquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt zo in PM, zet ik liever neit openbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |