Ik zeg mooi niksquote:
Ja hey, waarom ik. Je zegt nu ook zelf wat ik bedoeldequote:Op maandag 13 december 2010 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent ook een seksist zeg![]()
Zowel de dierenarts als de assistent zijn dames.
Daarom was hij zich natuurlijk zo ontzettend aan het uitsloven
Ja dusquote:
Ik was niet eens een klein beetje ziek toevalligquote:Op maandag 13 december 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dusYou evil woman! En dan klagen dat mannen kleinzerig zijn, terwijl jij gewoon je ziekmeldt voor wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ohh sssshhht. Ik weet wat jij bedoeldequote:Op maandag 13 december 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, waarom ik. Je zegt nu ook zelf wat ik bedoelde
quote:Op maandag 13 december 2010 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was niet eens een klein beetje ziek toevallig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was niet eens een klein beetje ziek toevallig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
With the stars as her umbrella
Er was een man bij die hetzelfde deed hoorquote:Op maandag 13 december 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
En dan durven jullie wat over mannen te zeggen
quote:Op maandag 13 december 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was een man bij die hetzelfde deed hoor
Ohquote:Op maandag 13 december 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was een man bij die hetzelfde deed hoor
quote:Op maandag 13 december 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh
Maar goed, dan was hij niet 'ziek' omdat hij kleinzerig was. Dus. Puh. Punt voor de mannen. Ofzo.
Echt welquote:Op maandag 13 december 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ja goffer, weet ik veel
Mannen zijn gewoon niet kleinzerig
quote:Op maandag 13 december 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ja goffer, weet ik veel
Wel dusquote:Op maandag 13 december 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ja goffer, weet ik veel
Ja wat is erger, je ziekmelden omdat je een beetje overdrijft maar wel pijntjes hebt. Of je ziekmelden omdat je ligt/lag/gaat seksen?quote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel dus
Dat was de enige keer dat ik me "zomaar" ziekgemeld heb, en mannen zijn vaak veel sneller nep-ziek
Waar is de tijd dat je de hele nacht licht te douwen en 's ochtends brakker dan brak maar rozig naar je werk gaat?quote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat is erger, je ziekmelden omdat je een beetje overdrijft maar wel pijntjes hebt. Of je ziekmelden omdat je ligt/lag/gaat seksen?![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat is erger, je ziekmelden omdat je een beetje overdrijft maar wel pijntjes hebt. Of je ziekmelden omdat je ligt/lag/gaat seksen?![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat je de hele nacht licht te douwen en 's ochtends brakker dan brak maar rozig naar je werk gaat?
Of was het een geheime ontmoeting dat het overdag moest?
Het was geen collegaquote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef Pheno het volgende:
Seksen met een collega is toch hip? maar viel het niet op dat jullie beiden 'ziek' waren?
Ze woont je uit.quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
Die Tombo, en wij maar denken dat ze zo'n muurbloempje is...
Denken jullie dat?quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
Die Tombo, en wij maar denken dat ze zo'n muurbloempje is...
Oh je had liever dat we sowieso al dachten dat jij wel het typje was dat zich ziek meldde om te gaan liggen....quote:
Tussenweg!quote:Op maandag 13 december 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh je had liever dat we sowieso al dachten dat jij wel het typje was dat zich ziek meldde om te gaan liggen....
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:54 schreef Loveless85 het volgende:
He Tombo, ben je aan het werk vandaag?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Wat doe jij blij, wat weet jij er van?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo & PGR sitting in a tree called in sick
Ik ben werkloos rememberquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:54 schreef Loveless85 het volgende:
He Tombo, ben je aan het werk vandaag?
Als ik wil welquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus tis iedere ochtend feest nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |