quote:
Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef ouderejongere het volgende:Ik heb heel veel vooroordelen uit zien komen gisteren en vandaag. Ik heb eerder deze avond gebeld met een kennis die nog maar kort in Nederland woont en hij overweegt alweer te vertrekken uit dit zieke, zieke land.
Is het normaal dat twee flikkers met elkaar trouwen? Is het normaal dat twee flikkers hun seksleven aanvullen met kleine jongetjes?
Net zo normaal als juist die vele hetero's hun seksleven aanvullen met kleine jongens en meisjes....NIET DUS!Doe a.u.b niet of het is typerends is vboor homo's...en deze gaat ook voor BSB op
quote:
Waarom is er in 2008 niks gebeurd met de aangifte? Een oud spreekwoord 'waar rook is is vuur' ging ook hier weer op. Better safe than sorry.
Met die waar rook is, is vuur ben ik het niet mee eens, maar dat er niets met die aangifte is gebeurd is ook vreemd
quote:
Voor alle naïevelingen: ja, er is wel degelijk een verband tussen homofilie en pedofilie. De meerderheid van incestslachtoffers is jongen en alle daders zijn mannen.
Waar haal je die vandaan? Ik hoor juist anders.
quote:
Ik ben helemaal klaar met het tolerante Nederland. Ik woon liever in een barbaars land waarin iedereen die afwijkt wordt opgehangen.
Dus het is jouw weg of geen weg. Zal je daar dan ook aardig tegenvallen allemaal.