Klinkt helemaal goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef -Jynx- het volgende:
Meteen maar even een linkje. Dit zing ik, bas ik en heb ik geschreven (muziek en tekst). Wel een wat ander genre dan wat jullie zoeken waarschijnlijk.
http://www.myspace.com/jynxnl/music/songs/Man-Killer-52678310
Het is absoluut niet mijn bedoeling je weg te jagen hoor. Ik wil louter mijn hulp aan bieden. Als jij graag de zangpartijen voor je rekening neemt vind ik het best. Of misschien wel samen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:39 schreef QueenR het volgende:
Hartstikke mooi Jinx, ik zie al, zuid gaat voor een zanger.
*koffertje pakt
Ik ben ook de 30 al gepasseerd hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef QueenR het volgende:
Dat weet ik dat dat niet de bedoeling was.Gewoon een extra compliment richting jou.
Maar is het uberhaupt duidelijk wie en wat er dan nu is. En of er ook echt wat mee gaat gebeuren?
Als het goed is ga ik volgende week een stukje muziek opnemen.. dan kan ook dat gekeurd worden
En dan ook serieus de leeftijd... ik ben volgens mij een heel stuk ouder dan jullie dus kan ik het goed begrijpen als daar geen behoefte aan is
Haha. Yeah! Go us!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:11 schreef QueenR het volgende:
Gelukkig, dan zijn we gewoon samen stokoude fokkers
17quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik voel me ineens heel jong met m'n 22 hier
Hopelijk heel serieusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:54 schreef QueenR het volgende:
En hoe serieus gaat hier ooit wat mee gebeuren?
Het ligt gewoon even stil. Geduld betrachten jongedame.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef QueenR het volgende:
aan het aantal posts te zien verwacht ik van niet.....
* meldtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oost lijkt ook weinig leven meer in te zitten
Wat moet er in oost gebeuren?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oost lijkt ook weinig leven meer in te zitten
Ehm, er is nog helemaal niks. Is er al iets in een andere regio geregeld/bedacht?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat moet er in oost gebeuren?
Geen idee, maar dan wil ik wel gitaren voor oost.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehm, er is nog helemaal niks. Is er al iets in een andere regio geregeld/bedacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |