Ben je een hij of een zij?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:59 schreef Dr.Downscroll het volgende:
[..]
Euhm, snaar instrumenten... drum en percussie... But my all time fav is the mic!
2011 ELFFFFFFFFFF EINS UND EINSquote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef rubje het volgende:
um boys dat hele SR is al voorbij hoor en morgen is weer gewoon een werkdag![]()
Zeist dusquote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef blckbb het volgende:
Ik zou wel mee willen doen...
Kan gitaar, bas, ukulele en mondharmonica inspelen
Oh en ik woon in het midden des lands (noorden van de Betuwe, vlakbij stad utrecht en houten)
Ik woon in Zeeland, dus het hangt een beetje van de repetitielocatie af. Als Zuid repeteert in Limburg dan is West denk ik makkelijker voor mij. Maar ik geloof dat er (nog) geen locaties bekend zijn in Zuid en West.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:39 schreef Spetterpoepert het volgende:
Je bent sowieso welkom. Waar sta je makkelijker? Zuid of West?
Oost ookquote:Op zondag 26 december 2010 17:18 schreef Beach het volgende:
Groep Midden gaat er echt al fantastisch uitzien
Groep Noord ookquote:Op maandag 27 december 2010 10:33 schreef Paul het volgende:
Groep midden wil nog een lekkere sjik die zingt
Noord NL bestaat niet, is een hoaxquote:Op maandag 27 december 2010 12:07 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Groep Noord ooken achtergrondzangeressen
Maarree.. waar blijven de muzikanten uit het Noord'n?
* Nemephis kijkt naar grondquote:
Ik ken wel wat zangmeisjesquote:Op maandag 27 december 2010 10:33 schreef Paul het volgende:
Groep midden wil nog een lekkere sjik die zingt
DE TERING, IK KOM OPEENS OP EEN KEIGOED IDEE, ken een goed zingmeisje op twitter, kompt goed ditquote:Op maandag 27 december 2010 14:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ken wel wat zangmeisjes
Geen Fok!kers helaas
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef EdNoolk het volgende:
Hallo ik ben een rapper en kom uit Amersfoort
Jammer je had goed bij west gepast volgens mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef EdNoolk het volgende:
Hallo ik ben een rapper en kom uit Amersfoort
Erm Amersfoort hoort bij categorie westquote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jammer je had goed bij west gepast volgens mij.
Waar?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Beach het volgende:
Maar ehm wanneer gaan we eens oefenen?
Ik vind het anders behoorlijk ver weg.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Erm Amersfoort hoort bij categorie west
Midden kan prima bij West oa.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom Noord Oost West Zuid en is er geen Midden? Daar is vast wel animo voor.
Dat zijn de betere reactiesquote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Angelcakes het volgende:
Hey wat een leuk initiatief ! Ik ken misschien nog wel een leuke zangeres voor zuid met
geluidsdichte oefenruimte
ze is nog een fok!ster ook nog, helaas kan ze niet inloggen omdat ze niet meer op haar oudequote:
Wat een lof...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ze is nog een fok!ster ook nog, helaas kan ze niet inloggen omdat ze niet meer op haar oude
emailadres kan maar daar wordt aan gewerkt.
QueenR heet ze en ze kan aardig zingen. Wat is de stijl van zuid ?
Erg lekker!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef -Jynx- het volgende:
Meteen maar even een linkje. Dit zing ik, bas ik en heb ik geschreven (muziek en tekst). Wel een wat ander genre dan wat jullie zoeken waarschijnlijk.
http://www.myspace.com/jynxnl/music/songs/Man-Killer-52678310
wow, dat klinkt echt goed ! Ik denk dat je zeker een aanwinst zou zijn ( al heb ik er he-le-maal niks over te zeggen want ik doe niet mee, maar ik kom wel uit het zuidenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef -Jynx- het volgende:
Meteen maar even een linkje. Dit zing ik, bas ik en heb ik geschreven (muziek en tekst). Wel een wat ander genre dan wat jullie zoeken waarschijnlijk.
http://www.myspace.com/jynxnl/music/songs/Man-Killer-52678310
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |