Jonge! Hiermee had je beroempt kunnen worden. Maar nee joh blijf maar een youtubesletjequote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, Ik heb een druk artiesten bestaan...
Nee, niet met mijn youtube, dat vergt niet zo veel tijd.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Jonge! Hiermee had je beroempt kunnen worden. Maar nee joh blijf maar een youtubesletje
JE MAAKT MAAR TIJD, ZIEDEND BEN IKquote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Nee, niet met mijn youtube, dat vergt niet zo veel tijd.
mijn opleiding daar in tegen wel..
Ok ok ok... waar? Wanneer? Hoe laat? wat moet ik doen?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef Paul het volgende:
[..]
JE MAAKT MAAR TIJD, ZIEDEND BEN IK!
Catering check je laterquote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ok ok ok... waar? Wanneer? Hoe laat? wat moet ik doen?
Het gaat om 2011 dus we hebben nog een jaar om alles te organiseren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik snap het idee niet echt, krijgen we dan 4 verschillende nummers of 4 groepen die oefenen en dan volgende week naar Eindhoven met de hele groep het nummer spelen?
Big Bandquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
We hebben nu zo'n 6 gitaristen, 3 drummers, 2 bassisten en een paar draaiers
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Drummer en gitarist wil opzich zelfs wel al, kijk maar naar The Black Keys.
Top, regio zuidquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef Snaavel het volgende:
Nouja, Ik speel wel gitaar.. en ik zing.. Zet mij er toch maar neer.
Zodra alles bekend is kan ik zeggen of ik nou mee kan doen of niet.
Regio Eindhoven woon ik.
Dan hebben we dus al een bassist, een gitarist (+zang) en drum in Eindhovenquote:Op zondag 19 december 2010 22:44 schreef meneer_valk het volgende:
Drummer regio zuid (Eindhoven) meld zich!
Iemand?quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ideetje:
N-O-Z-W maken allemaal één of twee nummers... Dit zetten we op een cd die we verkopen op FOK!
Dat zal wel lukken als er genoeg aandacht voor komtquote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef Gummibeer79 het volgende:
En live op TV tijdens SR 2011 natuurlijk
Oost lukt welquote:Op maandag 20 december 2010 12:54 schreef Document1 het volgende:
Klinkt ok! Zijn er wel genoeg mensen per regio?
Wel bij voorkeur Fok!-gerelateerd houden.quote:Op maandag 20 december 2010 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oost lukt wel
Desnoods ken ik nog wel een paar mensen buiten FOK! om
Ja, natuurlijk gaan FOK!kers voorquote:Op maandag 20 december 2010 13:56 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Wel bij voorkeur Fok!-gerelateerd houden.
Zuid is met een eenvoudige bezetting als basis rond (mits Snaavel inderdaad mee blijft doen).
Jij toch?quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef Paul het volgende:
Houdt er nog iemand het indelingsschema bij?
quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef Paul het volgende:
Houdt er nog iemand het indelingsschema bij?
Moi ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef Spetterpoepert het volgende:
Regio Zuid:
Wat voor muziek heeft de voorkeur?
Gummi heeft de voorkeur voor eerlijke, een beetje groovy muziek.
ik dacht aan jcorequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef Spetterpoepert het volgende:
Regio Zuid:
Wat voor muziek heeft de voorkeur?
Gummi heeft de voorkeur voor eerlijke, een beetje groovy muziek.
wat kan je spelen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:59 schreef Dr.Downscroll het volgende:
Oeh oost... Maar wat moet ik spelen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |