Dan kaap ik Paul's topicquote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef Document1 het volgende:
Nee hoor, iemand moet toch het gepeupel leiden.
Je doet maar, ik heb alleen het idee bedachtquote:
Noord, zuid, oost, west?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef omearos het volgende:
goed idee
ik speel geen instrument maar kan wel zingen (anouk, skunk anansie, within temptation)
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef Nemephis het volgende:
Ik vind dit wel leuk.
Als er serieus wat van de grond komt kan de afdeling noord wss wel in onze oefenruimte terecht. Alles staat er, d.w.z. bas en gitaar en drumstel + versterkers en zanginstallatie. Klein nadeel: Als je er met vijf man in zit, zit ie bomvolmaar kost niks qua financieel geld. Hok staat in Assen, trouwens.
Ik hoop begin komend jaar een auto te hebben.. alles op de lijn Almelo - Leiden zou meegenomen kúnnen wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:51 schreef Document1 het volgende:
Dit word echt heel koel volgens mij, allemaal mafketels die elkaar niet kennen samen aan de muziek! Misschien kunnen we wel sponsors of iets dergelijks vinden die ons helpen met vervoer enzo?
quote:
Groupies!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Paul het volgende:
Annnet komt strippen trouwens, kreeg ik net door
Sampler uit 1988 ( kan dus van alles zijn) Zuid hollandquote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat doe jij en welke regio?
Grolsch en HJquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef Nemephis het volgende:
[..]
In de 2e onderhandelingsronde wel afdwingen dat het Hertog Jan wordt hč
Goedesmiddags al tesaam.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Snaavel het volgende:
Paul, jong, ik heb daar heul geen tijd voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |