Yup, daarom. Tenminste, dat zeggen ze er in Momofuku's Milk Bar van..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:24 schreef Chemiu het volgende:
Waarom heet crack pie eigenlijk zo? Zo verslavend als crack?
Ik herken de vormpjes! (Action???) Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:24 schreef Chemiu het volgende:
Ziet er lekker uit allemaal! Waarom heet crack pie eigenlijk zo? Zo verslavend als crack? Aangezien er niet echt scheuren in de bovenkant zitten ...
Ik had behoefte aan zoet en alle ingredienten in huis ... slechte combi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk recept gebruik je daarvoor?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, daarom. Tenminste, dat zeggen ze er in Momofuku's Milk Bar van..![]()
En ik ben het er wel een béétje mee eens. Ik ga vandaag mijn derde taart bakken.
Deze: http://almostbourdain.blogspot.com/2010/03/momofuku-milk-bars-crack-pie.htmlquote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef Semafoor73 het volgende:
[..]
Welk recept gebruik je daarvoor?
ziet er heel goed uit maar een bord vol? het lijkt heel weinigquote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
Pappardelle met wildragú met konijn, hert, koolraap, wortel, verse rozemarijn en tijm, witte wijn, bouillon, beetje tomatenpuree... na het stoven in de oven afgewerkt met een klontje roomboter, sinaasappelrasp en parmezaanse kaas.. en op t bord nog wat van de laatste 2 erover en wat peterselie.
Het was echt super lekker
wederom geen fantastische foto, maar ik heb weinig geduld ervoor als er zo'n bord vol lekkers op mij staat te wachten
Ik rekende dat recept om, dus wie dat liever heeft: crack pie recept in grammen en milliliters enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Deze: http://almostbourdain.blogspot.com/2010/03/momofuku-milk-bars-crack-pie.html
Is ook op heel veel andere blogs te vinden, het recept is in elk geval gepubliceerd in de LA Times.
Bij dit recept gooide ik dus nog een extra lepeltje maizena.
Ziet er heerlijk uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
Pappardelle met wildragú met konijn, hert, koolraap, wortel, verse rozemarijn en tijm, witte wijn, bouillon, beetje tomatenpuree... na het stoven in de oven afgewerkt met een klontje roomboter, sinaasappelrasp en parmezaanse kaas.. en op t bord nog wat van de laatste 2 erover en wat peterselie.
Het was echt super lekker
wederom geen fantastische foto, maar ik heb weinig geduld ervoor als er zo'n bord vol lekkers op mij staat te wachten
was er ook een beetje bang voor maar we vonden het allebei erg lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit.![]()
Maar elke keer als ik zoiets in elkaar probeer te prutsen valt het tegen.
Papardelle is heel breed hè? Vertekent misschien een beetje!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ziet er heel goed uit maar een bord vol? het lijkt heel weinig
als ontbijt?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Papardelle is heel breed hè? Vertekent misschien een beetje!![]()
DE, ik zou er zó een bord van opkunnen als ontbijt!
ja zo iemand ben ik denk ja hihi. maar 5 lintjes pasta vind ik wel heel errug weinigquote:Op maandag 7 februari 2011 10:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als ontbijt?
en t was genoeg hoor FF, je hoeft je bord niet helemaal vol te laden zoals sommige mensen doen om gewoon genoeg te etengaat erom dat wat je eet voedzaam is en dat was het.
Het is papardelle! Dat neigt meer naar lasagneblad dan naar spaghetti!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja zo iemand ben ik denk ja hihi. maar 5 lintjes pasta vind ik wel heel errug weinig![]()
Klopt wel fijne smaken waren het, en pappardelle vult als een tierelier.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:54 schreef minilot het volgende:
Bovendien kan ik me voorstellen dat die wildragú nogal heftig smaakt en dan is een bescheiden portie veel lekkerder dan een enorme berg.
5 lintjes pastaquote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja zo iemand ben ik denk ja hihi. maar 5 lintjes pasta vind ik wel heel errug weinigmaar ja, dat ben ik. als jij er genoeg aan hebt ok
ooooh ja is idd vertekend beeld, lijkt op tagliatelle zo op de fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 10:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is papardelle! Dat neigt meer naar lasagneblad dan naar spaghetti!
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
5 lintjes pastaje overdrijft ook nooit he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |