quote:Op maandag 13 december 2010 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dank je Marrije
ik was al bijna in tranen![]()
![]()
ik sweeeeeeeeeeeeer ut je
door zo'n ding is mn laptop dus bijna gesmolten, rotdingen!quote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, heet dat zo! Even kijken of ze die ook bij bol.com hebben!
Ik snap daar geen kloot van! Ik neem gewoon die adapter mee naar de lokele pc boer! Beter dan het verkeerde bestellen bij een winkel die ik niet ken!quote:
ja rustig an zou 'k zo zeggenquote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Laysa het volgende:
en nee....1 kamer staat vol dozen maar morgen ga ik eerst de keuken uitpakken en dan wekr ik zo het huis rond
Mijn laptop is ook dood, of misschien is hij wel schijndood. Maar volgens mij heeft dat niets te maken met mijn Bobshop-adapter. Nu zit ik met zo'n ieniemienie netbookje.quote:Op maandag 13 december 2010 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
door zo'n ding is mn laptop dus bijna gesmolten, rotdingen!
ah, nou bij mij was de adapter wel de boosdoener. Op een gegeven moment dacht ik, wat ruik ik nou toch. . .ja hoor was dat stekkertje gesmolten in mn laptop. Stekker eruit gehaald, maar ja, al dat gesmolten plastic kreeg ik natuurlijk niet uit dat gat. In India toen eea laten vervangen en een HP adapter erbij gekocht en toen deed ie het weer (waarom in India en niet hier, nou als je dan toch naar India gaat kun je beter daar dat soort dingen doen want dat scheelt een hoop geld).quote:Op maandag 13 december 2010 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn laptop is ook dood, of misschien is hij wel schijndood. Maar volgens mij heeft dat niets te maken met mijn Bobshop-adapter. Nu zit ik met zo'n ieniemienie netbookje.
Morgen met mijn laptop naar de dokter
Ik heb voorlopig geen plannen om naar India te gaan en las dat jouw plannen voor India ook van de baan zijnquote:Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah, nou bij mij was de adapter wel de boosdoener. Op een gegeven moment dacht ik, wat ruik ik nou toch. . .ja hoor was dat stekkertje gesmolten in mn laptop. Stekker eruit gehaald, maar ja, al dat gesmolten plastic kreeg ik natuurlijk niet uit dat gat. In India toen eea laten vervangen en een HP adapter erbij gekocht en toen deed ie het weer (waarom in India en niet hier, nou als je dan toch naar India gaat kun je beter daar dat soort dingen doen want dat scheelt een hoop geld).
oh maar dat is nietquote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen plannen om naar India te gaan en las dat jouw plannen voor India ook van de baan zijn
quote:Op maandag 13 december 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft zijn kerstpakket al?
Ikke!
Een mooie van Rituals
quote:Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hadden een kerstpakket gehad van de nieuwe buurvrouw!
Dat is wel heel tof liesje. Ziet er geweldig uit voor zijn zoon.quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moet deze gewoon even met jullie delen:![]()
aaaah wat leuk! super zeg!quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moet deze gewoon even met jullie delen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
asfalts kinderkamer is af en nog veel meer deel 4![]()
Yep.quote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 2 dames, zijn dat nou FOK!'ers die daar zijn gaan schilderen?
Tof echt !!!quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moet deze gewoon even met jullie delen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
asfalts kinderkamer is af en nog veel meer deel 4![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |