Hier is helemaal, helemaal, helemaal niets gevallenquote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Hier is 2 mm sneeuw gevallen, mijn winterbanden kwamen echt van pas
Hier gelukkig ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier is helemaal, helemaal, helemaal niets gevallen
Doe dat lange verhaal eens s.v.p.?quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Marrije het volgende:
Straks gaat er een janken dat ie genegeerd wordt, dus bij deze even een ractie aan Fann: geen idee
dank je Marrijequote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Marrije het volgende:
Straks gaat er een janken dat ie genegeerd wordt, dus bij deze even een ractie aan Fann: geen idee
We zitten lekker op de bank....en DK ga ik gewoon lekker houdenquote:Op maandag 13 december 2010 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit je lekker?
Als de lampen hangen kun je die D_K er wel uitmikken hoor
Ben je het bonnetje kwijt?quote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
We zitten lekker op de bank....en DK ga ik gewoon lekker houden
Heb je D_K al uitgepakt dan?quote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan zet je hem maar in de hoek van je kerststalquote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik ben nogal gehecht aan hemquote:
ghehehe ja die zit naast me op de bank...quote:Op maandag 13 december 2010 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je D_K al uitgepakt dan?![]()
Ben je al een beetje aan kant?
Wij kregen er 1tje van de nieuwe buufquote:Op maandag 13 december 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft zijn kerstpakket al?
Ikke!
Een mooie van Rituals
Fijne avondquote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat koffie drinken en licht opsteken bij de buren. De penningmeester van het park heeft minimaal ¤ 20.000,- achterover gedrukt, 't gonst een beetje' van de geruchten en wil er nu het mijne van weten![]()
En.....wederom geen hoax
Onderwijs, geen kerstpakket. Alhoewel, meestal zo'n boekje met producten erin die je dan moet doorbellen of zo. En dat vergeet ik altijd, dus vis ik immer achter het net.quote:Op maandag 13 december 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft zijn kerstpakket al?
Ikke!
Een mooie van Rituals
Stommerdquote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor luizige chirurg had je dan
Tot over een paar weken.quote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat koffie drinken en licht opsteken bij de buren. De penningmeester van het park heeft minimaal ¤ 20.000,- achterover gedrukt, 't gonst een beetje' van de geruchten en wil er nu het mijne van weten![]()
En.....wederom geen hoax
Het mooie van die verhuisdozen is dat ze niet weglopen, dus doe maar rustig aan met die dozen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik ben nogal gehecht aan hem![]()
[..]
ghehehe ja die zit naast me op de bank...
en nee....1 kamer staat vol dozen maar morgen ga ik eerst de keuken uitpakken en dan wekr ik zo het huis rond
quote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie van die verhuisdozen is dat ze niet weglopen, dus doe maar rustig aan met die dozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |