Het kan dus blijkbaar.quote:Op maandag 13 december 2010 04:16 schreef Xeanor het volgende:
Hoe the fuck kan je als 18-jarige besluiten een kind te houden...
Ja maar waarom? Waarom zou je dat in hemelsnaam jezelf aandoen?quote:
Je mag dan ook stemmen dat is in principe het zelfde.quote:Op maandag 13 december 2010 04:16 schreef Xeanor het volgende:
Hoe the fuck kan je als 18-jarige besluiten een kind te houden...
Zo bedoelde ik het niet. Wat heb je als 18-jarige een kind te bieden? NIETS!quote:Op maandag 13 december 2010 04:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je mag dan ook stemmen dat is in principe het zelfde.
Idd, dat zijn hele belangrijke drijfveren om dat niet te doen.quote:Op maandag 13 december 2010 04:18 schreef PKRChamp het volgende:
Adoptie is geen optie dat trek je toch niet en laten we eerlijk wezen dat wil je dat kind toch ook niet aandoen.
Het kan tot 12 weken volgens de wet.quote:Op maandag 13 december 2010 04:18 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Waarom zou je dat in hemelsnaam jezelf aandoen?
Kan je niet alsnog een abortus krijgen na anderhalve maand?
mischien wel een lieve mama...quote:Op maandag 13 december 2010 04:19 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Wat heb je als 18-jarige een kind te bieden? NIETS!
Ik vind het ook zo hmmm wrang om het kind te houden, alleen omdat je tegen abortus bent. Want tot nu toe heb ik nog niet in de posts van TS gelezen dat ze dolblij zijn met de komst van de babyquote:Op maandag 13 december 2010 04:19 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Wat heb je als 18-jarige een kind te bieden? NIETS!
abortus was moord volgens de vriendin van TSquote:Op maandag 13 december 2010 04:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo hmmm wrang om het kind te houden, alleen omdat je tegen abortus bent. Want tot nu toe heb ik nog niet in de posts van TS gelezen dat ze dolblij zijn met de komst van de baby
quote:Op maandag 13 december 2010 03:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zij wou het absoluut niet omdat ze het moord vond.
Dolblij ben ik op het moment ook niet, eerlijk is eerlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 04:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo hmmm wrang om het kind te houden, alleen omdat je tegen abortus bent. Want tot nu toe heb ik nog niet in de posts van TS gelezen dat ze dolblij zijn met de komst van de baby
Het gaat niet eens om geld. TS lijkt vastberaden om het kind te onderhouden, Respect daarvoor. Maar het enige wat je als kind wilt is twee ouders die lief voor je zijn en die bij elkaar zijn. Als je net een maand een relatie hebt moet je hier absoluut niet aan beginnen! Je hebt geen enkele garantie dat het lang zal duren, en juist als je relatie net zo pril is moet je dit soort mentale gewichten niet erop hebben liggen. Voor een kind moet je kiezen, zwanger worden, en het dan samen opvoeden.quote:Op maandag 13 december 2010 04:21 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
mischien wel een lieve mama...
en das best belangrijk als kind.
geld is een middel geen doel knus
Daar ben ik het met je eens.quote:Op maandag 13 december 2010 04:23 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om geld. TS lijkt vastberaden om het kind te onderhouden, Respect daarvoor. Maar het enige wat je als kind wilt is twee ouders die lief voor je zijn en die bij elkaar zijn. Als je net een maand een relatie hebt moet je hier absoluut niet aan beginnen! Je hebt geen enkele garantie dat het lang zal duren, en juist als je relatie net zo pril is moet je dit soort mentale gewichten niet erop hebben liggen. Voor een kind moet je kiezen, zwanger worden, en het dan samen opvoeden.
Als het abortus verhaal absoluut geen optie voor haar was, dan sta jij schaakmat.quote:Op maandag 13 december 2010 04:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens.
Enkel het abortus verhaal was geen optie voor haar.
Dat zet mij op het blok. Ik kan dan niet weglopen en mijn handen eraf halen, dat is echt een hufterstreek als ik dat zou doen.
Kan net zo goed als je 30 zijn een major issue zijn .quote:Op maandag 13 december 2010 04:23 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om geld. TS lijkt vastberaden om het kind te onderhouden, Respect daarvoor. Maar het enige wat je als kind wilt is twee ouders die lief voor je zijn en die bij elkaar zijn. Als je net een maand een relatie hebt moet je hier absoluut niet aan beginnen! Je hebt geen enkele garantie dat het lang zal duren, en juist als je relatie net zo pril is moet je dit soort mentale gewichten niet erop hebben liggen. Voor een kind moet je kiezen, zwanger worden, en het dan samen opvoeden.
Ik denk dat het hier ook naar uitziet, dat ik de relatie verbreek en zoveel mogelijk kan doen om te helpen met het kind en een goede regeling treffen.quote:Op maandag 13 december 2010 04:27 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Als het abortus verhaal absoluut geen optie voor haar was, dan sta jij schaakmat.
Probeer voor haar te kiezen en samen het kind op te voeden, of verbreek de relatie en zorg alsnog van tijd tot tijd ervoor, voor zover dat dan wordt toegelaten.
Kut voor je man. Volgende keer een condoom omdoen. SOA's is eigenlijk iets waar je niet zo heel bang voor hoeft te zijn, dit is het juist.
Dat sowieso jaquote:Op maandag 13 december 2010 04:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar ik ga het in ieder geval nog wel proberen goed te krijgen, ik wil mezelf later recht in de ogen kunnen aankijken, dat ik er echt echt echt alles aan heb gedaan om het goed te krijgen.
Het allerbeste is dat om de relatie te breken, zover ik het heb gelezen is deze meid niks anders dan problemen en daar zit je echt niet op te wachten als er ook nog eens een kind op komst is.quote:Op maandag 13 december 2010 04:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier ook naar uitziet, dat ik de relatie verbreek en zoveel mogelijk kan doen om te helpen met het kind en een goede regeling treffen.
Maar ik ga het in ieder geval nog wel proberen goed te krijgen, ik wil mezelf later recht in de ogen kunnen aankijken, dat ik er echt echt echt alles aan heb gedaan om het goed te krijgen.
Dit is echt een goed advies. Ik ga hier wat mee doen!quote:Op maandag 13 december 2010 04:34 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het allerbeste is dat om de relatie te breken, zover ik het heb gelezen is deze meid niks anders dan problemen en daar zit je echt niet op te wachten als er ook nog eens een kind op komst is.
Komt alleen maar meer ellende van, en je kan ook een goede vader zijn zonder een relatie met de moeder van je kind. Het gaat er alleen maar om hoe jullie met elkaar omgaan en of jullie je emoties in bedwang kunnen houden voor dat kind.
Ook zou ik een gesprekje met hun ouders aangaan waar zij niet bij is zodat zij niet het gesprek kan sturen in een richting van dat jij er helemaal niks voor wilt doen (ook dat is borderline).
Probeer met haar ouders te praten wees tactisch vraag subtiel naar haar verleden en haar gewoontes en trek dan je eigen conclusies.
Je moet als een spion aan het werk om achter dingen te komen mocht zij een borderliner zijn dus haal hier je voordeel mee uit en maak de juiste verstandige keuzes zonder naar je hart te luisteren want je bent verliefd.
Dat bedoel ik dus ook, ze houdt het kind enkel omdat ze abortus moord vindt. Dat vind ik wrang en een heeeeel fout uitgangspunt.quote:Op maandag 13 december 2010 04:22 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
abortus was moord volgens de vriendin van TS
zie
[..]
tja dat mag. ieder zijn visie...quote:Op maandag 13 december 2010 04:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook, ze houdt het kind enkel omdat ze abortus moord vindt. Dat vind ik wrang en een heeeeel fout uitgangspunt.
Nee, beide niet. Ik heb wel christelijke opvoeding gehad, maar doe er niets mee.quote:Op maandag 13 december 2010 04:38 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
tja dat mag. ieder zijn visie...
@Ts is ze geloving ?
Iddquote:Op maandag 13 december 2010 04:39 schreef mootie het volgende:
En inderdaad, als de wiedeweerga naar haar ouders. Je moet sowieso toch wel weten wat voor mensen de toekomstige grootouders van je hummel zijn. Vraag me uberhaupt af of zij al weten van de zwangerschap.
Wees maar superblij met je eigen behulpzame familie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |