abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 03:41:42 #26
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_89862293
als ik TS was zou ik maar eens contact opnemen met haar ouders.

het zou met niet verbazen dat haar ouders een andere papa te zien hebben
gekregen dan de TS en ze daarom zo doet.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_89862297
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:41 schreef WallOfStars het volgende:
Dat ook zeker idd
pi_89862298
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:41 schreef Stokstaart het volgende:
Als je huilend in elkaar stort lijkt het me wel in je eigen belang om even flink afstand te nemen kerel.
Om te beginnen.

Daarna zie je wel weer verder . Praat het uit maar stel wel grenzen . Hormonen kunnen een probleem zijn maar je moet wel duidelijk maken dat je shit zoals na die bewuste avond niet pikt en anders weg bent .

Je moet duidelijke grenzen stellen bij de vrouwmenschen .
Dat is ook zeker waar ik mee begin, even de afstand bewaren, en zelf de rust pakken en de tijd nemen om er mee bezig te zijn.
pi_89862301
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:41 schreef WallOfStars het volgende:

het zou met niet verbazen dat haar ouders een andere papa te zien hebben
gekregen dan de TS en ze daarom zo doet.
Ik ga ze morgen ook bellen, om een keertje af te spreken met alleen haar ouders en mezelf, om even voor te stellen en bepaalde dingen te bespreken.
Niet achter haar rug om, maar lijkt me even beter. Dan krijgen zij een objectief beeld van mij.
pi_89862302
Dat hele verhaal heb ik ongeveer zelf meegemaakt.
Ik zeg je nu alvast een ding het is het niet waard om met die stress te leven, een kind opvoeden is een maar omdat samen te doen met een meisje die niet volwassen is is gewoon niet te doen.
Je maakt jezelf alleen maar kapot omdat je in de ogen van die meid nooit iets goed kan doen. Wanneer het kind er eenmaal is begint de ellende pas echt, dan wil ze ook even eruit en gaat jou dan ter verantwoording roepen als jij eens zin heb om iets te doen. Plus het feit dat je haar nog maar zo kort ken maakt het helemaal lastig. Je weet gewoon niet wie zij echt is.

Beter ga je weg en maak je een goede regeling met haar en zorg je voor je kind op de manier dat het beste voor iedereen werkt.
Schakel je ouders en broer in als je het even niet meer weet, maar bemoei je zo min mogelijk met die meid en blijf voorlopig maar lekker thuis wonen.
Zorg dat je elke maand geld heb om de allimentatie te betalen en nog eens 50 euro extra om op zijn spaarrekening te storten. Met andere woorden het stapleven is ver voorbij evenals de mooie kleren en dikke auto`s.

Je kan dit allemaal omzeilen door het kind niet te erkennen maar dat vind ik persoonlijk een echte hufter streek. Je was man genoeg om haar te neuken nu moet je ook man genoeg zijn om er voor je kind te zijn.
pi_89862306
En die afstand kun je ook nemen in het belang van je toekomstige kind .
Al die stress die dergelijke ruzies met zich meebrengen zijn ook slecht voor het ongeboren kind .
Wil ze eigenlijk wel verder met je ? Ik bedoel buiten die buien om .... Doet ze dan wel normaal en hebben jullie 'normale' gesprekken ? Of is het een niet aflatend negatief gedram waar ze je mee confronteert ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89862321
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:44 schreef PKRChamp het volgende:
Dat hele verhaal heb ik ongeveer zelf meegemaakt.
Ik zeg je nu alvast een ding het is het niet waard om met die stress te leven, een kind opvoeden is een maar omdat samen te doen met een meisje die niet volwassen is is gewoon niet te doen.
Je maakt jezelf alleen maar kapot omdat je in de ogen van die meid nooit iets goed kan doen. Wanneer het kind er eenmaal is begint de ellende pas echt, dan wil ze ook even eruit en gaat jou dan ter verantwoording roepen als jij eens zin heb om iets te doen. Plus het feit dat je haar nog maar zo kort ken maakt het helemaal lastig. Je weet gewoon niet wie zij echt is.

Beter ga je weg en maak je een goede regeling met haar en zorg je voor je kind op de manier dat het beste voor iedereen werkt.
Schakel je ouders en broer in als je het even niet meer weet, maar bemoei je zo min mogelijk met die meid en blijf voorlopig maar lekker thuis wonen.
Zorg dat je elke maand geld heb om de allimentatie te betalen en nog eens 50 euro extra om op zijn spaarrekening te storten. Met andere woorden het stapleven is ver voorbij evenals de mooie kleren en dikke auto`s.

Je kan dit allemaal omzeilen door het kind niet te erkennen maar dat vind ik persoonlijk een echte hufter streek. Je was man genoeg om haar te neuken nu moet je ook man genoeg zijn om er voor je kind te zijn.
Ik wil inderdaad doen wat het beste is voor het kind, en die regeling lijkt mij ook wel een oplossing. Enkel is dit een hele zware keuze, en zie ik dit wel als laatste optie om eerlijk te zijn.
Ik wil het echt proberen, alleen als het echt beter is om een regeling te treffen, dan zal ik dat zeker doen.

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
En die afstand kun je ook nemen in het belang van je toekomstige kind .
Al die stress die dergelijke ruzies met zich meebrengen zijn ook slecht voor het ongeboren kind .
Wil ze eigenlijk wel verder met je ? Ik bedoel buiten die buien om .... Doet ze dan wel normaal en hebben jullie 'normale' gesprekken ? Of is het een niet aflatend negatief gedram waar ze je mee confronteert ?
Als er geen buien zijn, hebben we het wel leuk. Het is goed op dat moment.
Maar ze zit af en toe wel tegen andere het dan wel te verdraaien, dat ik er nooit ben blablabla.
Een tikkie achterbaks, en dat zit me ook niet lekker ;(

Ik ga dat ook bespreken met haar als ik hier volgende keer over ga praten. Dan vraag ik haar waarom ze dat zo doet.
  maandag 13 december 2010 @ 03:51:57 #33
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89862331
tering he, wel een wake up call.

nou dit is wel ff een waarschuwing voor mij om altijd abortus af te dwingen. dan is het maar egoistisch, uiteindelijk is het beter voor allebei.

Succes TS
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_89862334
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:48 schreef Monopoly het volgende:

Ik wil inderdaad doen wat het beste is voor het kind, en die regeling lijkt mij ook wel een oplossing. Enkel is dit een hele zware keuze, en zie ik dit wel als laatste optie om eerlijk te zijn.
Ik wil het echt proberen, alleen als het echt beter is om een regeling te treffen, dan zal ik dat zeker doen.
Weet je wat het met jou is? Je bent verliefd en het feit dat zij zwanger is maakt het allemaal veel erger. Vraag je ouders of je vrienden wat ze hier nu echt van vinden. Vraag maar aan hun of jij zonder dat ze letten op jou gevoelens echt de beste keuze aan het maken bent.

Ik las net al dat je haar schulden heb betaald. Waar komen die schulden vandaan op 18 jarige leeftijd? Denk daar maar eens over na. Het is moeilijk om op je achtiende schulden te hebben, dat riekt naar onverantwoordelijkheid. En sorry dat ik het zeg maar zij is na zo een korte tijd direct zwanger, wederom riekt dat naar onverantwoordelijkheid. Met een beetje pech heb jij daar een borderliner te pakken en dat is alles behalve relaxt.
pi_89862335
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:51 schreef Fortitudo het volgende:

Succes TS
  maandag 13 december 2010 @ 03:54:50 #36
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_89862340
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:52 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Weet je wat het met jou is? Je bent verliefd en het feit dat zij zwanger is maakt het allemaal veel erger. Met een beetje pech heb jij daar een borderliner te pakken en dat is alles behalve relaxt.
daar dacht ik ook aan, borderliner...
pi_89862346
quote:

[..]

Weet je wat het met jou is? Je bent verliefd en het feit dat zij zwanger is maakt het allemaal veel erger. Vraag je ouders of je vrienden wat ze hier nu echt van vinden. Vraag maar aan hun of jij zonder dat ze letten op jou gevoelens echt de beste keuze aan het maken bent.

Ik las net al dat je haar schulden heb betaald. Waar komen die schulden vandaan op 18 jarige leeftijd? Denk daar maar eens over na. Het is moeilijk om op je achtiende schulden te hebben, dat riekt naar onverantwoordelijkheid. En sorry dat ik het zeg maar zij is na zo een korte tijd direct zwanger, wederom riekt dat naar onverantwoordelijkheid. Met een beetje pech heb jij daar een borderliner te pakken en dat is alles behalve relaxt.
Ik ga even googlen, Eens kijken wat het precies inhoudt.
  maandag 13 december 2010 @ 03:58:03 #38
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_89862358
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:55 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik ga even googlen, Eens kijken wat het precies inhoudt.
run forest...run...
pi_89862359
quote:

[..]

BPS idd ja . Maar als dat het geval is heeft TS echt een enorm probleem .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89862361
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:58 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

run forest...run...
Met je ogen dicht zonder achterom te kijken .
Groetjes, Ezio.
pi_89862371
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

BPS idd ja . Maar als dat het geval is heeft TS echt een enorm probleem .
Een erg groot probleem ja, het klinkt mischien hard maar get out while you still can!!!
pi_89862385
Voor we de toekomstige ex-vriendin van TS nu met zn allen een label opplakken .....
Er is toch ook zo'n topic in OUD . Waar zwangere vrouwen vol 'trots' vertellen over de hormonale dwalingen gedurende hun zwangerschap ?
Want laten we eerlijk zijn . De gemiddelde zwangere vrouw doet qua stemmingswisselingen en opvliegerig gedrag natuurlijk niet onder voor een beetje Borderliner . :o
Groetjes, Ezio.
  maandag 13 december 2010 @ 04:09:40 #43
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_89862388
Waar lezen jullie trouwens dat TS schulden heeft afbetaald? Ik lees alleen iets over rekeningen, maar dat vind ik niet zo heel raar als je net besloten hebt samen een kind op te gaan voeden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_89862391
Ten eerste, thumbs up for TS. Heel goed dat je je verantwoordelijkheid neemt en alles zo goed mogelijk wil regelen.
Ten tweede, deze relatie lijkt me gedoemd te mislukken, na 2,5 al zulke drama's, nee, dat gaat hem niet worden.
Ten derde, is adoptie een idee?

Trouwens, in dit geval zou abortus nog wel eens een goede oplossing kunnen zijn, als adoptie jullie niet aanstaat. Beter niet geboren worden dan geboren worden in een gezin wat er eigenlijk nooit had moeten zijn.
  maandag 13 december 2010 @ 04:10:53 #45
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_89862395
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 04:09 schreef twiFight het volgende:
Waar lezen jullie trouwens dat TS schulden heeft afbetaald? Ik lees alleen iets over rekeningen, maar dat vind ik niet zo heel raar als je net besloten hebt samen een kind op te gaan voeden.
Nergens word het woord schuld gebruik op deze pagina door de TS.

Hij betaalde haar rekeningen.
  maandag 13 december 2010 @ 04:12:29 #46
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_89862401
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
Voor we de toekomstige ex-vriendin van TS nu met zn allen een label opplakken .....
Er is toch ook zo'n topic in OUD . Waar zwangere vrouwen vol 'trots' vertellen over de hormonale dwalingen gedurende hun zwangerschap ?
Want laten we eerlijk zijn . De gemiddelde zwangere vrouw doet qua stemmingswisselingen en opvliegerig gedrag natuurlijk niet onder voor een beetje Borderliner . :o
Niet in de eerste 3 maanden dan is ze nog te "zwakjes en misselijk"
daarna......
pi_89862403
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 04:10 schreef mootie het volgende:
Ten eerste, thumbs up for TS. Heel goed dat je je verantwoordelijkheid neemt en alles zo goed mogelijk wil regelen.
Thanks!
quote:
Ten tweede, deze relatie lijkt me gedoemd te mislukken, na 2,5 al zulke drama's, nee, dat gaat hem niet worden.
Het ziet er inderdaad niet best uit!
quote:
Ten derde, is adoptie een idee?

Trouwens, in dit geval zou abortus nog wel eens een goede oplossing kunnen zijn, als adoptie jullie niet aanstaat. Beter niet geboren worden dan geboren worden in een gezin wat er eigenlijk nooit had moeten zijn.
Dit is een ondwerp die de laatste tijd ook wel rondspookt in mijn gedachten.
Ik denk zelf dat adoptie niet gaat gebeuren. Zij zal het nooit willen/kunnen afstaan.
Maar zeg nooit nooit, het is immers een optie, en opties moet ik nu open houden!
  maandag 13 december 2010 @ 04:16:24 #48
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_89862410
Respect wel voor TS! idd...
pi_89862412
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 04:16 schreef WallOfStars het volgende:
Respect wel voor TS! idd...
Thanks, dat is echt fijn om te horen :)
pi_89862413
Hoe the fuck kan je als 18-jarige besluiten een kind te houden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')