En ik dan?quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zag het alweer voor me; jullie gezellig tot 400 doorposten en ik er zielig bij
Ik dacht dat jij ook kon slotjes postenquote:
Naast mij welquote:
Nee, je hebt wel 2 witte schelpvormpjes op je gezichtquote:
Dat was een grapje!quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook kon slotjes posten
Het begon op te vallenquote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
Die blauwe plekken van het tegenstribbelen stonden zo slordig?
Ja, geef mij de schuldquote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
Ing, je DM
Het duurde even omdat ik twijfelde of ik 'en zuigtechnieken' in de TT er bij zou zetten.
Toch maar niet gedaan, Elies is er.
Ik kan me niet echt veel meer van die film heugen eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
Ing, die scene van Phileine en Gulpje over dat heuuuuulen staat helaas niet op youtube
Was wel leuk geweest voor Tombo.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
Ing, die scene van Phileine en Gulpje over dat heuuuuulen staat helaas niet op youtube
Was wel leuk geweest voor Tombo.
LDH? Ikquote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Arme Elies, onze Leger Des Heils achtige schattetroel![]()
Gezelligquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
LDH? Ik
OMFG, ik moet iets aan mijn imago gaan doen
Uberigenzzz, stél dat ik morgen óf nog heel fit ben, óf heel moe, dan kom ik koffie zuigen bij je
En wat ik vergat: dan moet ik je wel ff kunnen bellen, want ik weet heul niet waar je huis woontquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:
Uberigenzzz, stél dat ik morgen óf nog heel fit ben, óf heel moe, dan kom ik koffie zuigen bij je
Jij hebt morgen uitstapje he?quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
LDH? Ik
OMFG, ik moet iets aan mijn imago gaan doen
Hoopte je op kerstballen?quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Melvin raust de slingers eruit met z'n staart
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zeg maar rustig uitstapquote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
Jij hebt morgen uitstapje he?![]()
Kom je wel vertellen hoe het was? En of we met z'n viertjes ook de trip aan gaan durven?
Zij wel. En ik niet.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zij wel. En ik niet.![]()
Hoe zit dat, huh?
quote:
En Tombo ook!quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn we toch een treurig stelletje.![]()
Meisjens, ik ga te bedde. Heel veel succes en klusplezier morgen Eliesje!
quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit ook nog te wachten op een reeks PMs van Tombo
Die hele vleesch-conversatie enzoquote:
Trusten Negertquote:
Ja pffffffffffffffffffffquote:Op zondag 12 december 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hele vleesch-conversatie enzo
Mooi, dan bestel ik gewoon die schotel, die cordon bleutjes komen ook wel opquote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja pffffffffffffffffffff
Ik kwam NA de conversatie terug, en ik lust bijna alles
Varkenhaasje met een plakje brie erop![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi, dan bestel ik gewoon die schotel, die cordon bleutjes komen ook wel op
Nou iddquote:Op maandag 13 december 2010 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo overdreven dat je tegenwoordig voor een PM een gele vlop krijgt, en die melding linksboven, en dan rechtsonder ook nog een melding
Fucking irritant toch?quote:Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
En dan ook nog die melding-popup die blijft komen ook al heb je die PM al gelezen
Nou, soms zag ik het ook pas toen ik uit een topic naar bv mn MyAt ging, en niet als ie er al stond en het betreffende topic enkel gerefreshed werdquote:Op maandag 13 december 2010 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fucking irritant toch?
Doe mij maar gewoon alleen een gele vlop, je ziet m ook bij elke post die je doet, als je dat niet ziet kun je beter gewoon een ban krijgen
Ja ons aller Danny is nu wel wat aan het doorschieten met automatische meldingen overal. Vind de gele vlop en popup wel leuk, maar laat dan ook die popup verdwijnen als je je PM leestquote:Op maandag 13 december 2010 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo overdreven dat je tegenwoordig voor een PM een gele vlop krijgt, en die melding linksboven, en dan rechtsonder ook nog een melding
quote:Op maandag 13 december 2010 10:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Auto weggebracht, nu staat er een hippe nieuwe Punto op de oprit![]()
Nu eerst
Ja, tis ook niet mijn merk, maar ach....woensdag kan ik m'n lieve Hondalala weer ophalenquote:
Joh er wordt nog aan gewerkt. Het blijft niet zo met drie meldingen.quote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ons aller Danny is nu wel wat aan het doorschieten met automatische meldingen overal. Vind de gele vlop en popup wel leuk, maar laat dan ook die popup verdwijnen als je je PM leest
Ja iddquote:Op maandag 13 december 2010 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Tis net een haai met van die uitgeklapte tanden op die laatste foto hea ?
Waarom gooit hij dan altijd álles al half onaf live, dat snap ik niet zo...quote:Op maandag 13 december 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh er wordt nog aan gewerkt. Het blijft niet zo met drie meldingen.
Mogguh
Ik denk dat je dat beter in FB kunt vragenquote:Op maandag 13 december 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom gooit hij dan altijd álles al half onaf live, dat snap ik niet zo...
Moet je es op je werk proberen
I didquote:Op maandag 13 december 2010 10:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter in FB kunt vragen
Nee, JIJ vindt 'altijd álles half onaf', dat is het verschil in belevingquote:Op maandag 13 december 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom gooit hij dan altijd álles al half onaf live, dat snap ik niet zo...
Moet je es op je werk proberen
quote:Op maandag 13 december 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Blon is nie meermaar meer
![]()
Hij zweeft nog hoor, maar als je dr nu langs loopt dan flikkert ie wel in je nekquote:
Dat vindt ik inderdaad, zeker als abohouder mag je best wat verwachten vind ik. En het gros ís gewoon onaf, of mist toch wel basic features. Zoals ik daar al zei; Dat je die DM's niet (tijdelijk) uit kan schakelen, dat er nu honderd bellen beginnen te rinkelen bij een PM (die dan ook NIET weer zo automatisch verdwijnen als ze komen).quote:Op maandag 13 december 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, JIJ vindt 'altijd álles half onaf', dat is het verschil in beleving
Sommige dingen gaan nou eenmaal beter als je het eerst op je publiek kunt uittesten en daarna evt. nog kunt aanpassen naar wens. Da's wel bij meer dingen zo hoor en niet heel onlogisch.
Maar verder idd maar via FB, ik zag dat je al antwoord had ook.
Welk gedeelte van 'beter verder in FB' was onduidelijk?quote:Op maandag 13 december 2010 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vindt ik inderdaad, zeker als abohouder mag je best wat verwachten vind ik. En het gros ís gewoon onaf, of mist toch wel basic features. Zoals ik daar al zei; Dat je die DM's niet (tijdelijk) uit kan schakelen, dat er nu honderd bellen beginnen te rinkelen bij een PM (die dan ook NIET weer zo automatisch verdwijnen als ze komen).
Maar goed, dit is FOK!, waar we alles wat 't grote opperhoofd klust met 'oeh' en 'aah' moet ontvangen, en als je het niet zo bijzonder vindt ben je meteen zuur of een zeikerd. Want die arme man stopt er al z'n tijd in en boehoehoe.
Nou ja dat dusquote:Op maandag 13 december 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'beter verder in FB' was onduidelijk?
Gezanik daarover kunnen wij echt niets mee hoor
Nou sorry, je laatste regels over 'het grote opperhoofd' en oeh en ah gaat totaal niet meer over functionaliteit en is gewoon gezanik ja. Je trekt het direct weer door op een persoon en dáár heb ik hier geen trek in.quote:Op maandag 13 december 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dusals je het even niet helemaal geweldig vindt is het gezanik
En ik was al in FB, maar volgens mij ging het hier net ook ff over die popups en mag je hier ook best je mening ergens over geven, ik verwacht verder niet dat je het met me eens bent of het op gaat lossen ofzo heur
Waar heb je wel trek in dan?quote:Op maandag 13 december 2010 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou sorry, je laatste regels over 'het grote opperhoofd' en oeh en ah gaat totaal niet meer over functionaliteit en is gewoon gezanik ja. Je trekt het direct weer door op een persoon en dáár heb ik hier geen trek in.
NOOIT MEER DOEN!quote:Op maandag 13 december 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen abo en ik kan dr ook niet vreselijk mee zitten, maar het viel me net ff op, dus mijn opmerking was in dezelfde strekking als wat een kutweer of wat een rotmuziek op de radio , mijn excuses
We laten het voor deze keer dan bij een notequote:Op maandag 13 december 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen abo en ik kan dr ook niet vreselijk mee zitten, maar het viel me net ff op, dus mijn opmerking was in dezelfde strekking als wat een kutweer of wat een rotmuziek op de radio , mijn excuses
En magnumquote:
Welnee, dan snap je niet wat ik bedoel.quote:Op maandag 13 december 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Greys is meer van het zuigen en draaienquote:
Ik zie Ll volgend weekend - als we elkaar voor die tijd weer niet uitgekotst hebbenquote:
Jij hebt opgelet!quote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Greys is heul niet van het zuigen!
Dies van het handwerk
Ze had het over zuigen aan een slang gister!quote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Greys is heul niet van het zuigen!
Dies van het handwerk
Das echt zo zinloos dat gegrap over notes die ik maar nooit krijgquote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef senesta het volgende:
[..]
We laten het voor deze keer dan bij een note
Ja dat ging ze niet doen!quote:Op maandag 13 december 2010 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze had het over zuigen aan een slang gister!
Ik weet prima wie dr zuigt en wie nietquote:
Oh...quote:
Vertelquote:Op maandag 13 december 2010 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet prima wie dr zuigt en wie niet
Nah, je kan beter je eigen conclusies trekkenquote:Op maandag 13 december 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh...
Ik heb niet teruggelezen nadat mn laptop het weer deed, sorry
[..]
Vertel
quote:Op maandag 13 december 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
conclusies trekken? Weet je het zeker? Of is het gewoon natte vingerwerk?
Gelukkig is het bijna 11.30quote:
quote:
quote:
Ah joh lekker joh, heb je er 2x plezier vanquote:Op maandag 13 december 2010 11:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu wil ik ook de nieuwe flurry. Maar softijs is niet zo verstandig dus ik sla hem dit jaar maar over.
quote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah joh lekker joh, heb je er 2x plezier van
Watquote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Softijs is niet veilig voor zwangere vrouwen/baby's
Oehhhquote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deelnemerslijstje:
Muis006
Ingetje79
Tombolafan voorpret
Pagan
Strega
Cat22
Ferrari_rood pakje
DeZwabber
Maes
Ml-etje
DanseMacabre
Bamba
JJH
Dizzy-Miss-Lizzy
Ynske
planning: Pakjes zijn als het goed is gestuurd, 22 december openingsdag
Lijstje
Dat had ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dit voor armoeIk zie in MyAT de 'voorpret' post van Muis, maar nu hier in het topic niet
Geen idee, kan een bacterie ofzo in zittenquote:
We worden gewoon keihard gedissed Llquote:Op maandag 13 december 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dit voor armoeIk zie in MyAT de 'voorpret' post van Muis, maar nu hier in het topic niet
Door Dannyquote:Op maandag 13 december 2010 11:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We worden gewoon keihard gedissed Ll
Mag je wel rode zalm?quote:Op maandag 13 december 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, kan een bacterie ofzo in zitten
net als dat je geen rood vlees, gerookte zalm etc mag
Ik drink toch al nietquote:Op maandag 13 december 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
En geen alcohol.
D'r is ook geen lol aan dan zeg, waarom wil je dat dan zo graag Tombo, je mag niks, voelt je 9 maanden beroerd, en na afloop kan je een week niet zitten
een totaalruptuurtje?quote:Op maandag 13 december 2010 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink toch al niet(nou ja, sinds kort wel, best dom eigenlijk
)
En niet iedereen voelt zich beroerd, en het gaat om het eindresultaat
quote:
Ik denk als je dat ergens vraagt dat ze altijd 'ja' zeggenquote:Op maandag 13 december 2010 11:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Bepaalde vissoorten mogen ook niet vanwege het hoge zink gehalte. Een voordeel ik hield toch al niet van vis.
En softijs is idd een bacterie. Je mag het wel hebben mits je zeker weet dat de automaat goed is schoon gemaakt.
Ik denk dat ik van de Mac sowieso over zou slaanquote:Op maandag 13 december 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk als je dat ergens vraagt dat ze altijd 'ja' zeggen
Net als in:quote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Softijs is niet veilig voor zwangere vrouwen/baby's
quote:Op maandag 13 december 2010 11:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Net als in:
Mannen zijn niet veilig voor Tombolafan
Toch niets doms aan een incidenteel borreltje?quote:Op maandag 13 december 2010 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink toch al niet(nou ja, sinds kort wel, best dom eigenlijk
)
En niet iedereen voelt zich beroerd, en het gaat om het eindresultaat
Niet allemaal hoor.quote:
Nee, maar ik bedoel dat het dom is om te gaan drinken als ik het al een tijd niet gedaan heb, terwijl ik graag kinderen wilquote:Op maandag 13 december 2010 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toch niets doms aan een incidenteel borreltje?
Oooh, je bent bang dat je straks afkickverschijnselen gaat krijgenquote:Op maandag 13 december 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat het dom is om te gaan drinken als ik het al een tijd niet gedaan heb, terwijl ik graag kinderen wil
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooh, je bent bang dat je straks afkickverschijnselen gaat krijgen
Maar je wil toch niet NU kinderen?quote:Op maandag 13 december 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat het dom is om te gaan drinken als ik het al een tijd niet gedaan heb, terwijl ik graag kinderen wil
Ik wel hoorquote:Op maandag 13 december 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je wil toch niet NU kinderen?
Drinken en roken en zo kun je makkelijk gewoon niet doen op de momenten dat je daadwerkelijk aan het zaadpakken bent, en dan mag je weer los als je ongesteld bent
Ach, die eerste weken kots en slaap je alleen maar en tegen de tijd dat je je weer beter voelt ben je al afgekicktquote:
Ga je er echt voor volgend jaar?quote:
Subtiel, heel subtiel.quote:Op maandag 13 december 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Drinken en roken en zo kun je makkelijk gewoon niet doen op de momenten dat je daadwerkelijk aan het zaadpakken bent, en dan mag je weer los als je ongesteld bent
OMGquote:Op maandag 13 december 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Liefst welquote:Op maandag 13 december 2010 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je er echt voor volgend jaar?
Ja ok je bent toch niet nu al zaad aan het pakken? Je snapt heus wel wat ik bedoelquote:
Die rookt sowieso nietquote:Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Schrijf je mee Ll?
Kan van pas komen als je met DVJ gaat nesteldrangen
Nu op dit moment?quote:Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ok je bent toch niet nu al zaad aan het pakken? Je snapt heus wel wat ik bedoel
Wat is daar nou weer OMG aan?quote:
Voor 300 euro heb je een hele goeiequote:Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Liefst wel
Nog een goede man vindenEn als het kan een andere woning (maar in theorie kan het hier ook)
Maar ze drinkt welquote:
'zaadpakken'quote:
Nee, maar als ik de man van mn dromen tegenkom dan kan ik misschien nog wel wachtenquote:Op maandag 13 december 2010 11:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor 300 euro heb je een hele goeie![]()
Maar serieus, als je morgen de man van je dromen zou ontmoeten....wil die dan direct met jou kindjes maken?
Van alleen doen raak je niet zwanger heurquote:Op maandag 13 december 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar als ik de man van mn dromen tegenkom dan kan ik misschien nog wel wachten
Maar als ik hem NIET tegen kom ga ik serieus nadenken over t alleen doen
Nee iddquote:Op maandag 13 december 2010 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Roken tijdens de zwangerschap....ik snap echt niet dat sommige vrouwen dat doen
quote:Op maandag 13 december 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van alleen doen raak je niet zwanger heur
Nope, sowieso, roken met kinderenquote:Op maandag 13 december 2010 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Kaal plekje op het hoofdje van de as?quote:Op maandag 13 december 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
's Morgens bij de bushalte staan dr altijd 3 van die moeders, zwaar te paffen, een daarvan met de kleine in de baby bjorn draagmartelmachine zelfs![]()
Kansloos , echt waar
Oh bah ja....quote:
Net als in New Kidsquote:Op maandag 13 december 2010 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah ja....
Nou ja, als je het gewoon thuis doet en dan buiten moet je dat zelf weten vind ik.
Maar hier in de buurt wonen 2 van die net geen twintigers aso wijf vriendinnen die beide een kind hebben.
En dan lopen ze in een heupbroek met een te kort truitje () achter de wandelwagen met een sigaret in de mond.
Walgelijk
quote:Op maandag 13 december 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kaal plekje op het hoofdje van de as?
Ik snap dat echt niet
En ik wil een draagdoek, geen baby bjorn
quote:Op maandag 13 december 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een draagdoek voor Chico, een hele fijne, die mag je zo van me hebben dan
Oh die kan wel zonder ik heb m dr twee keer in gehad so far geloof ik.quote:
Neequote:Op maandag 13 december 2010 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo, ben je donderdag nog wezen zwaaien?
Ik heb er iig niets van meegekregen.
Wat is een fundle?quote:Op maandag 13 december 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die kan wel zonder ik heb m dr twee keer in gehad so far geloof ik.
Die heeft ook een buggy en een fundle
Ik zou dat dus echt niet doen, arm kindquote:Op maandag 13 december 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap dat ook niet hoor, die vriendin van me rookte ook tijdens de zwangerschap , wel minder dan normaal, maar ze rookte wel.
En toen het kind dr was was t ff een week op t balkon maar daar was snel de lol vanaf![]()
Maar goed, ik rookte dus uiteindelijk ook bij dat kind hoor, als dr ouders het deden vond ik niet dat ik het hoefde te laten
Mijn moeder rookte vroeger ookquote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt niet doen, arm kind![]()
Excollega heef tijdens beide zwangerschappen stug doorgerookt; beide kindjes kwamen veel te vroeg en hebben astma.
En nog steeds rookt ze in huis zodra de kinderen op bed liggen.
Want ach....'s nachts zet je ramen iets open en je merkt er helemaal niets meer van
Fijnste hondendraagtas die er isquote:
Zij roken zelfs aan tafel als t kind nog zit te etenquote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Excollega heef tijdens beide zwangerschappen stug doorgerookt; beide kindjes kwamen veel te vroeg en hebben astma.
Want ach....'s nachts zet je ramen iets open en je merkt er helemaal niets meer van
Mijne ook, maar is gestopt toen ze zwanger van mij raakte.quote:Op maandag 13 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn moeder rookte vroeger ookmaar volgens mij niet toen ze zwanger was, en nooit boven. Maar wel gewoon in de woonkamer enzo.
Oh mijn ouders rookten beiden vroeger hoor, geen idee of mn moeder rookte toen ze zwanger was.quote:Op maandag 13 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn moeder rookte vroeger ookmaar volgens mij niet toen ze zwanger was, en nooit boven. Maar wel gewoon in de woonkamer enzo.
Sowieso, roken in huis .... hier mag het niet iigquote:Op maandag 13 december 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zij roken zelfs aan tafel als t kind nog zit te eten![]()
Bij mij mag het wel, ik zit dr niet zo mee, maar met kind vind ik het wel echt vies.quote:Op maandag 13 december 2010 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sowieso, roken in huis .... hier mag het niet iig
Ja idd, dat waren (zoals oh-oh zegt) gewoon écht andere tijden in dat soort dingen.quote:Op maandag 13 december 2010 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne ook, maar is gestopt toen ze zwanger van mij raakte.
M'n vader heeft nog wel een aantal jaren gerookt, maar is sinds het stoppen zo anti geworden, dat ze zelfs een sticker op de deur hebben.![]()
Maar vroeger was dat ook heel gewoon, mocht je zelfs bij de kapper nog roken.
quote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vroeger was het sowieso anders, ik weet nog dat ik bij mijn opa en oma rond mocht met sigaren en sigarettenquote:Op maandag 13 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze was de secretaresse van ons team.quote:Op maandag 13 december 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En die werkt in de gezondheidszorg?
[..]
Vroeger was het sowieso anders, ik weet nog dat ik bij mijn opa en oma rond mocht met sigaren en sigaretten
Nou ja ik zit dr niet zo heel erg mee, ik brand wat wierrook en ik zet de ramen open en het is weg.quote:Op maandag 13 december 2010 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Laat je nu je vrienden/familie wel binnen roken dan? Terwijl je zelf niet rookt?![]()
Vroeger werd hier wel in huis gerookt en als je dan een avond met rokende vrienden had doorgezakt was de lucht hier 's ochtends niet te harden.
Laterder, toen meneer I. een paar maanden gestopt was, mocht het niet meer.
En ik vind het heerlijk fris eerlijk gezegd
Nee eigenlijk niet. Is maar 1 voorgekomen met collega en die heb toen naar 't balkon verwezenquote:Op maandag 13 december 2010 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Laat je nu je vrienden/familie wel binnen roken dan? Terwijl je zelf niet rookt?![]()
Vroeger werd hier wel in huis gerookt en als je dan een avond met rokende vrienden had doorgezakt was de lucht hier 's ochtends niet te harden.
Laterder, toen meneer I. een paar maanden gestopt was, mocht het niet meer.
En ik vind het heerlijk fris eerlijk gezegd
Mijn oom heeft ook wel eens van een arts te horen gekregen dat hij moest stoppen met roken, terwijl die arts zelf ook rooktequote:Op maandag 13 december 2010 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze was de secretaresse van ons team.
Maar goed....we hadden ook een bedrijfsarts waarbij de nicotine echt de porien uitkwam.
Na iedere client ging ie roken![]()
Toen mocht er trouwens in de kantine ook nog gewoon gerookt worden...
Dat weet ik ook nogquote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mijn moeder stonden trouwens vroeger tijdens feestjes er standaard potjes op tafel met daarin sigaretten.
Is weer es wat anders dan een blokkie kaas
Erg tochquote:Op maandag 13 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Mijn huisarts, vroeger toen ik klein was, die rookte gewoon in de spreekkamer![]()
En ik kwam altijd voor mn astma
Oh, dat vind ik dan weer lekker, omdat mijn opa die rooktequote:Op maandag 13 december 2010 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg toch![]()
Alhoewel, de eerste huisarts waar ik werkte stak altijd een dikke sigaar op zodra de laatste patient weg was.
En als ik iets vind stinken
Hij kwam altijd achter me staan met dat ding op z'n lippen; ff overleggenquote:Op maandag 13 december 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan weer lekker, omdat mijn opa die rookte
Maar het roken van mannen heeft ook invloed op de kwaliteit van hun sperma en schijnt toch ook meer invloed te hebben dan altijd gedacht.quote:Op maandag 13 december 2010 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat soort types noemen hun vrouw/vriendin altijd "m'n vrouwtje/wijffie/meissie"quote:Op maandag 13 december 2010 12:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar het roken van mannen heeft ook invloed op de kwaliteit van hun sperma en schijnt toch ook meer invloed te hebben dan altijd gedacht.
Ik erger me trouwens ook van die kerels die naast hun zwangere vrouw zittende een peuk op steken en vervolgens trots vertellen hoe ze hun vrouw wel even verteld hebben dat ze moesten stoppen met roken.
Naja, die vrouwen kiezen dr toch voor om dr naast te blijven zitten, dus geef die kerels es ongelijkquote:Op maandag 13 december 2010 12:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar het roken van mannen heeft ook invloed op de kwaliteit van hun sperma en schijnt toch ook meer invloed te hebben dan altijd gedacht.
Ik erger me trouwens ook van die kerels die naast hun zwangere vrouw zittende een peuk op steken en vervolgens trots vertellen hoe ze hun vrouw wel even verteld hebben dat ze moesten stoppen met roken.
Mijne ookquote:Op maandag 13 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Mijn huisarts, vroeger toen ik klein was, die rookte gewoon in de spreekkamer![]()
En ik kwam altijd voor mn astma
Mop, als jij komt mag je roken en als je menthol rookt pik ik dr gewoon een paarquote:
Ik heb toen ik zwanger was van Joey wel gerookt helemaal in het begin. 5 light sigaretten op een dag dus niet schokkend en niet de hele zwangerschap ook. Na zijn geboorte heb ik nog een poosje gerookt maar niet in huis en kort daarna ben ik gestopt.quote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je partner het oke vind dan vervalt je eigen verantwoordelijkheid. Want voor de gezondheid van een kind is alleen de moeder verantwoordelijkquote:Op maandag 13 december 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, die vrouwen kiezen dr toch voor om dr naast te blijven zitten, dus geef die kerels es ongelijk
Nee maar als je dat als moeder heel belangrijk vindt dan zorg je dat je vent dat ook in ziet en anders rot ie maar een end op hoor, je hoeft het niet zomaar goed te vinden.quote:Op maandag 13 december 2010 12:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Inderdaad, als je partner het oke vind dan vervalt je eigen verantwoordelijkheid. Want voor de gezondheid van een kind is alleen de moeder verantwoordelijk
Jaaah, mijn meissie inderdaad en dan een hand op de schouder van de vrouw in kwestiequote:Op maandag 13 december 2010 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat soort types noemen hun vrouw/vriendin altijd "m'n vrouwtje/wijffie/meissie"
Mijn ouders rookten ook in hun auto. Ik pleurde altijd de ramen op de achterbank openquote:Op maandag 13 december 2010 12:22 schreef senesta het volgende:
Oh mijn vader deed dat altijd en dan zware shag en de verwarming altijd op de hoogste stand omdat hij bang was dat ik het koud zou hebben. Ik was altijd zoooo blij als we op de bestemming waren.
Maar als je zelf rookt ben je je daar echt minder van bewust. Pas toen ik stopte met roken had ik door hoe erg het precies stonkquote:Op maandag 13 december 2010 12:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Roken in de auto...daar krijg ik het pas echt benauwd van![]()
Deed meneer I. eerder ook, al was het maar een ritje van 10 minuten; roken zou die.
Zat ik helemaal opgedirkt en in de parfum ernaast, ik kwam toch altijd aan alsof ik net 2 pakjes had weggewerkt
Maar Greys is liefquote:Op maandag 13 december 2010 12:33 schreef Cat22 het volgende:
Ha, is dit het anti rook topic?![]()
*sluit aan*
Als ik iets een walgelijke gewoonte vind.In je eigen huis en in het openbaar zal (kan) ik het niemand verbieden, maar mijn huis heeft een hele mooie tuin of balkon waar je je peuk mag opsteken. Gelukkig heb ik nauwelijks rokers in mijn vriendenkring.
Dat weet ik.quote:
Wasda?quote:
Lolwut, echt overgeven?quote:Op maandag 13 december 2010 12:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder heeft tijdes haar zwangerschappen ook gewoon gerookt. Zus kwam precies op de uitgerekende datum en ik 14dagen eerder.
Ze heeft weleens geprobeerd in de auto te roken maar daar is ze snel meegestopt omdat ik meteen begon te spugen als ik die geur al rook.
Als ze bij langskomt gaat ze altijd buiten roken.
Ik ben mijn halve leven autoziek geweest. En de rooklucht zorgde ervoor dat het wat eerder bingo was.quote:
Geen sorryquote:Op maandag 13 december 2010 12:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar ze heeft een vieze gewoonte (sorry Greys)
Preciesquote:Op maandag 13 december 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
Ik rook nooit in huizen van niet-rokers, mits ze zelf zeggen dat ze het geen enkel probleem vinden.
En ik zal ook niet in de auto gaan zitten roken als er niet-rokers bij zitten.
Heb er ook nog nooit onenigheid over gehad, ik vraag het of vaak roept men al uit zichzelf 'als je een sigaretje wilt roken is het geen punt hoor'.
Ik vind tegenwoordig dat er al vaak rekening mee gehouden wordt iddquote:Op maandag 13 december 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
Ik rook nooit in huizen van niet-rokers, mits ze zelf zeggen dat ze het geen enkel probleem vinden.
En ik zal ook niet in de auto gaan zitten roken als er niet-rokers bij zitten.
Heb er ook nog nooit onenigheid over gehad, ik vraag het of vaak roept men al uit zichzelf 'als je een sigaretje wilt roken is het geen punt hoor'.
Oh dat vraag ik dan weer nooit eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PreciesZo werkt dat toch gewoon. Net zoiets als dat je bij iemand waar je voor het eerst over de vloer komt vraagt of je je schoenen uit moet doen ofzo...
Weet ik nog nietquote:Bij mij vroegen de mensen die rookten ook altijd of ze binnen mochten of op het balkon. En als het dan het balkon was dan was dat echt geen probleem.
Ga jij nog naar TCD trouwens vrijdag? Zie net een reminder in m'n mail
Ik ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat vraag ik dan weer nooit eigenlijk
Nou ja, ik vond het rookverbod in kroegen altijd al stomquote:Op maandag 13 december 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
En als ik met Ll en Gb ga Marketieren staat die kroeg sowieso al blauw (er mag daar gerookt worden) dus dan valt Ll idd niet over die extra sigaretten van mij en Gb
anders ook niet heur, ik vind het nl. gewoon echt niet erg, alleen bij me thuis nietquote:Op maandag 13 december 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
En als ik met Ll en Gb ga Marketieren staat die kroeg sowieso al blauw (er mag daar gerookt worden) dus dan valt Ll idd niet over die extra sigaretten van mij en Gb
Ja dat had van mij ook niet gehoeven, ik weet nog m'n eerste feestje na dat rookverbod, toen hadden ze nog niet bedacht dat ze dan de boel toch ook wel moesten luchten of andere luchtjes daar moesten verspreiden.quote:Op maandag 13 december 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het rookverbod in kroegen altijd al stomRestaurants, okee, dat vind ik fijn, maar tijdens het uitgaan vond ik het niet heel storend
(nu ruik je andere dingen als je in de kroeg staat)
Ja dat vond ik dus ookquote:Op maandag 13 december 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
anders ook niet heur, ik vind het nl. gewoon echt niet erg, alleen bij me thuis niet
En toen die ene keer was het wel heel erg, toen kregen jullie zelfs last van de rook volgens mij
[..]
Ja dat had van mij ook niet gehoeven, ik weet nog m'n eerste feestje na dat rookverbod, toen hadden ze nog niet bedacht dat ze dan de boel toch ook wel moesten luchten of andere luchtjes daar moesten verspreiden.
Vieze zweetlucht na een paar uurtjes![]()
Dan nog liever rookDat hoort er ook wel beetje bij, bij het stappen
Zweetluchtquote:Op maandag 13 december 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
Ja, nu gaat het al snel ruiken naar zweet en verschaald bier![]()
Netjes is het niet maar wel een sfeervolle binnenkomerquote:Op maandag 13 december 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
Toen we in Egypte aankwamen hing er daar bij de paspoortcontrole echt een hele blauwe walm, zat het mannetje wat een visum in je paspoort plakt daar gewoon lekker te paffen. Is ook echt wel ff een raar gezicht dan
Ja wel grappig, hier hoef je echt niet te proberen op het vliegveld een peuk op te stekenquote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Netjes is het niet maar wel een sfeervolle binnenkomer
Huuuuu ja ranzig he!quote:Op maandag 13 december 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
Ja, nu gaat het al snel ruiken naar zweet en verschaald bier![]()
Je mag tegenwoordig al blij zijn ALS je kan zittenquote:Op maandag 13 december 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, dat je niet meer mag roken in de trein vind ik de grootste onzin hoor, je hoefde toch niet in de rokerscoupé te gaan zitten als niet roker?
Naja whatever, dr was 1 rokerscoupé op een heel treinstel op t end , dus wtfquote:Op maandag 13 december 2010 13:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig al blij zijn ALS je kan zitten
Nee Ll, verteLl!quote:Op maandag 13 december 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh had ik nog verteld wie ik zag toen ik bij de bagageband stond na de terugvlucht
Hehe die favo schrijver van oh-oh ofzo?quote:
quote:
Oh die lelijkerdquote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe die favo schrijver van oh-oh ofzo?
Maar nee, die zou ik nog niet herkennen alstie voor me stond![]()
Het was;
[ afbeelding ]
Had je per ongeluk het vliegtuig naar 1980 gepakt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe die favo schrijver van oh-oh ofzo?
Maar nee, die zou ik nog niet herkennen alstie voor me stond![]()
Het was;
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2010 14:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Had je per ongeluk het vliegtuig naar 1980 gepakt?
Toen was ik er nog nietquote:Op maandag 13 december 2010 14:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Had je per ongeluk het vliegtuig naar 1980 gepakt?
Nee joh hij kwam ook net aan neem ik aan (of misschien heeft hij een bijbaan als bagage-handler), dus ik ga die vent dan niet lastig vallenquote:Op maandag 13 december 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Heb je geen foto's gemaakt / handtekeningen gevraagd?
ik had t gedaan voor mn broertje, die zou dat wel leuk vinden hooligan dat ie dr isquote:Op maandag 13 december 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh hij kwam ook net aan neem ik aan (of misschien heeft hij een bijbaan als bagage-handler), dus ik ga die vent dan niet lastig vallenSowieso zou ik echt niet weten wat ik moet zeggen
"hoi hihi"quote:Op maandag 13 december 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh hij kwam ook net aan neem ik aan (of misschien heeft hij een bijbaan als bagage-handler), dus ik ga die vent dan niet lastig vallenSowieso zou ik echt niet weten wat ik moet zeggen
Nee ik voel me dan toch een beetje sneu als je daar die man gaat vragen om een handtekeningquote:Op maandag 13 december 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik had t gedaan voor mn broertje, die zou dat wel leuk vinden hooligan dat ie dr is
Ja hou es ff lekker daar bij die Friezenquote:Op maandag 13 december 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier komt het rond 16.00-16.30 uur zegt Buienradart!
Oh ik durf niet eens op buienradar te gaan kijkenquote:
Dat ging ik ook doenquote:Op maandag 13 december 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
Nee, maar als ik de man van mn dromen tegenkom dan kan ik misschien nog wel wachten
Maar als ik hem NIET tegen kom ga ik serieus nadenken over t alleen doen
En in ziekenhuizenquote:Op maandag 13 december 2010 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijne ook, maar is gestopt toen ze zwanger van mij raakte.
M'n vader heeft nog wel een aantal jaren gerookt, maar is sinds het stoppen zo anti geworden, dat ze zelfs een sticker op de deur hebben.![]()
Maar vroeger was dat ook heel gewoon, mocht je zelfs bij de kapper nog roken.
BAM?quote:Op maandag 13 december 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
BAM jonguh! Wat kiekte gij nou, verrekte kut!
Nee die mensen die je nu buiten ziet zitten, aan het zuurstof hangend en al, in badjas, en maar paffenquote:
Tombo@lafan.nlquote:Op maandag 13 december 2010 14:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat ging ik ook doenHad alles al voorbereid. En toen kwam ik qltel tegen
Was het hele circus niet meer nodig. Maar ik ben nog wel steeds moderator van een BAM-mailinglist
Erg he?quote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die mensen die je nu buiten ziet zitten, aan het zuurstof hangend en al, in badjas, en maar paffen
quote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Dat stukje met Hans Teeuwen is zo geniaal
* Deur kantoortje open*
Hey Rikkert, ge bent ontslagen, KUT!
*deur kantoor dicht*
* Deur kantoortje open*
Haha Rikkert, was een geintje man
*deur kantoor dicht*
* Deur kantoortje open*
Hey Rikkert, toch niet, alleen de beste kunnen blijven.
*deur kantoor dicht*
En dan zit er een gehandicapte in zo'n electrisch karretje wat je met kin moet besturen aan auto's te sleutelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |