Dat gaan mooie beelden wordenquote:
Ze wil het daarna vast met je delen!quote:Op zondag 12 december 2010 23:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wordt een leerzaam dagje dan voor Tombo
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben jullie 'Phileine zegt sorry' wel eens gezien trouwens?
Ik bedacht me vorige week dat ik nog wat buitenplantjes weg moest mieteren. Dat doe ik al la Tokkie: over het balkon in de groenvoorziening dumpen (waar ik ze daarna uithaal en in de container doequote:Op zondag 12 december 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis Fok!king koud buiten, ik kwam er achter dat er nog een krat bier in de auto stond.
Dat hoefde de koelkast eiks niet meer in
quote:Op zondag 12 december 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan, in Barbaaf's kringen is dat misschien wel normaal?
Dat valt wel mee met die kou van afgelopen dagenquote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je nog een lesje aan vandaag?
--> Bewaar je zuigslang niet in de schuur. Daar zitten spinnen. En na spinnen moet je niet meer aan zuigen dénken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Tijd voor wijnquote:Op zondag 12 december 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Het is 1 minuut over 23:30 en daat gaan we weer
Uhm... hoe waren de slaapkamervoorzieningen ook alweer?quote:
We waren al begonnen hoor...volgens mij het hele weekend alquote:Op zondag 12 december 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
We zijn nooit opgehouden.quote:Op zondag 12 december 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We waren al begonnen hoor...volgens mij het hele weekend al
quote:
Liefjennn, het gaat over je bad leeg makenquote:Op zondag 12 december 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Jij mag je vent wel goed opbergen de 29e, want volgens mij zijn de dames een beetje bronstigquote:Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
We waren al begonnen hoor...volgens mij het hele weekend al
Jij en Tombo, de maoams staan op het nachtkastje, Greys in de kamert in de gourmetmeur en ik op m'n eigen plekkiequote:Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... hoe waren de slaapkamervoorzieningen ook alweer?
Ja ja, uiteraardquote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Liefjennn, het gaat over je bad leeg maken
Met een slang, en dan moet je het eerst even op gang zuigen. Niets aan gelogen!
quote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag je vent wel goed opbergen de 29e, want volgens mij zijn de dames een beetje bronstig
Eén is genoeg toch?!quote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik val maar op weinig mannen hoor!
Hoewel, met wijn op...
Mijne is wel woest aantrekkelijk heurquote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik val maar op weinig mannen hoor!
Hoewel, met wijn op...
Srsly, heb je mijn badderdrama niet meegekregen gisteren?quote:
Ja, maar het moet wederzijds zijn ook enzoquote:
Liefjen, ik heb je nog allerlei sjiek hendige tips gegevenquote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Srsly, heb je mijn badderdrama niet meegekregen gisteren?
Het was HUN *wijst in het rond* idee dat je dat dan met een slang leeg moest zuigen!
Welnee, als je 's morgens maar niet probeert recht te lullen wat krom isquote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
Ja, maar het moet wederzijds zijn ook enzo
Linkerzijpijnquote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik neem 2 slokken wijn en een hap chocola en ik krijg steken links in mn zij!
Wat zal ik hebben?
De vorige keer dat wij er waren was hij wel een beetje schichtig.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne is wel woest aantrekkelijk heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Schaamluisquote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik neem 2 slokken wijn en een hap chocola en ik krijg steken links in mn zij!
Wat zal ik hebben?
quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welnee, als je 's morgens maar niet probeert recht te lullen wat krom is
Jij doet het ook onwederzijds?quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welnee, als je 's morgens maar niet probeert recht te lullen wat krom is
Een kat tegen je linker zij aan?quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Wat zal ik hebben?
Ja nou, ik dacht dat het je wellicht alweer ontschoten wasquote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefjen, ik heb je nog allerlei sjiek hendige tips gegeven
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De vorige keer dat wij er waren was hij wel een beetje schichtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij dacht dat ie de kamert niet in mochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij dacht dat ie de kamert niet in mocht
Goed afgericht.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij dacht dat ie de kamert niet in mocht
Doenquote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zijn bedreigd!Zal ik mezelf opgeven als reservaat?
Tombo, we moeten echt eens even pratenquote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Al snapte hij volgens mij niet goed wat er zo speesjaal aan was.quote:
Tegenwoordig niet meerquote:
Nee, ik leef doorlopend met je meequote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
Ja nou, ik dacht dat het je wellicht alweer ontschoten was
Doe eens gek!quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
* zitten gaat *quote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo, we moeten echt eens even praten
quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blauwe plekken van het tegenstribbelen stonden zo slordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |