Hihihihihiquote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat is een groot verschil Ynske, t ene kwakkie is het andere niet!
quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Amsterdam, op een rij aan het raam.
Kan niet missen, toch?
nr. 192 Pekingeend met chinese zwarte champignonsquote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das heul niet met champignons man, klets niet
Oh bah, dat zijn van die dunne glibberchampies, das viesquote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
nr. 192 Pekingeend met chinese zwarte champignons
Faalfipoquote:
Fipo's zijn zooo 2009.quote:
Cruijff? Neeskens? Van Oldebarneveldt?quote:
Neej! Die andere!quote:
Ik kan hem niet vinden.quote:
Welke?quote:
ik las het idd, beetje sneu... Maar goed, er liep in TAL ook al iemand die zogezegd bij RTL over de vloer kwam te bleren dat t doorgestoken kaart is. Dat meisje Ieuwbank zo ver komt omdat ze daar al een contractje mee hebben voor een plaat en ze dan natuurlijk niet al halverwege de liveshows kan sneuvelenquote:Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe daar kwam dan toch echt de zigeneuner in m naar boven:
'Voice of Holland doorgestoken kaart'
Backstabber
Toch wel eentje!quote:
Bij vorige shows was er ook altijd wel iemand 'die daar werkte' en alles al van te voren wist zogenaamd. Alleen die voorspellingen kwamen dan toch nooit uit, heel gekquote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik las het idd, beetje sneu... Maar goed, er liep in TAL ook al iemand die zogezegd bij RTL over de vloer kwam te bleren dat t doorgestoken kaart is. Dat meisje Ieuwbank zo ver komt omdat ze daar al een contractje mee hebben voor een plaat en ze dan natuurlijk niet al halverwege de liveshows kan sneuvelen
Naja, hij beweert dat ie dr uit is omdat ie ruzie had met iemand, of woorden, en dat dit zn straf was. Das echt keikinderachtigquote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik las het idd, beetje sneu... Maar goed, er liep in TAL ook al iemand die zogezegd bij RTL over de vloer kwam te bleren dat t doorgestoken kaart is. Dat meisje Ieuwbank zo ver komt omdat ze daar al een contractje mee hebben voor een plaat en ze dan natuurlijk niet al halverwege de liveshows kan sneuvelen
Dag Greys, it was a pleasure knowing youquote:
geniet zequote:
Niet op standje donkerbruin he!quote:
Je houdt het idd altijd, al kan ik me wel voorstellen dat er bv. onbewust wel eea niet geheel eerlijk gaat. Dat bv. N&S toch Johnnie Ewbank te vriend willen houden en zo minder kritisch zijn bv.quote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij vorige shows was er ook altijd wel iemand 'die daar werkte' en alles al van te voren wist zogenaamd. Alleen die voorspellingen kwamen dan toch nooit uit, heel gek
Nou ja, dat hou je echt altijd,Sarina had ook bekenden in de jury toch?quote:Op zondag 12 december 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je houdt het idd altijd, al kan ik me wel voorstellen dat er bv. onbewust wel eea niet geheel eerlijk gaat. Dat bv. N&S toch Johnnie Ewbank te vriend willen houden en zo minder kritisch zijn bv.
Mastah chef.quote:
You tease!quote:
Als het te eng wordt kom dan maar naar de scherpe messen bij Mastah Chef.quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
oh noes zeer schokkende beelden bij Petah
Mjammie!quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het te eng wordt kom dan maar naar de scherpe messen bij Mastah Chef.![]()
En levende kreeften! Die dadelijk dead zijn.
Sneeuwquote:
Beetje sneu vind ik dat altijd. Zie er het nut niet van in.quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het te eng wordt kom dan maar naar de scherpe messen bij Mastah Chef.![]()
En levende kreeften! Die dadelijk dead zijn.
Tombolalala!quote:
Net als met mosselen, ze zullen wel lekkerder smaken, mosselen kun je niet eens eten als ze al dood zijn als je ze gaat kokenquote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Beetje sneu vind ik dat altijd. Zie er het nut niet van in.
Nee, ik snap ook niet goed waarom die levend gekookt worden. Al zijn er ook chefs die ze vooraf een mes door de kop jagen. Verder denk ik dat zo'n kreeft het leuker heeft gehad tijdens zijn leven dan een gemiddeld bio industrie beest.quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Beetje sneu vind ik dat altijd. Zie er het nut niet van in.
En bedankt Llquote:Op zondag 12 december 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het spreken in raadselen oftewel ML-syndroom
hier niets, hoeveel zijn er al binnen? hebben we linkjes?quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb niet teruggelezen, is het aan te raden?
Zijn er al meer SeSa pakjes binnen?
Ja, dat vraag ik toch juist aan jullie!quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier niets, hoeveel zijn er al binnen? hebben we linkjes?
Graag gedaanquote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
TTen Betty Badkuip, Truus Tl-buis enz enz
![]()
![]()
![]()
[..]
En bedankt Ll
quote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik toch juist aan jullie!
Heb niets gezien nog, wel net heul veul leuke pakketjes bij Boer zoekt Vrouw.quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Zijn er al meer SeSa pakjes binnen?
Was dronken Tor ook te lastig voor je?quote:
1029 brieven ja bij 1 boerquote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb niets gezien nog, wel net heul veul leuke pakketjes bij Boer zoekt Vrouw.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Het is zondag vandaag.quote:Zijn er al meer SeSa pakjes binnen?
Ja ze zijn ook wel erg leuk ook hoor, allemaal krulliesquote:
Waren er uberhaupt al binnen?quote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Het is zondag vandaag.![]()
Dus nee.
Ik heb gister en eergister ook haast niks gelezen hequote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Het is zondag vandaag.![]()
Dus nee.
Die komt hier alleen op de OP uitquote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gister en eergister ook haast niks gelezen he
En luie donders:
[SC] #965 Tarzan met zonnepanelen
Snap je niet?quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gister en eergister ook haast niks gelezen he
En luie donders:[SC] #965 Tarzan met zonnepanelen
idd gevonden netquote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
f_r had dr pakje dagen geleden al gepost!
Dat jullie zelf niet zoekenquote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Snap je niet?
Wel een leuk weekend gehad?
weet je wat dat voor werk isquote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat jullie zelf niet zoeken![]()
En ja, verwend met cadeautjes
F_R's pakketje had ik gezienquote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat jullie zelf niet zoeken![]()
En ja, verwend met cadeautjes
Dat vandaag niet neequote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft alleen F_R het pakje al?
Ik meende nog iemand...Em El?
Aaaaahhhh... wat... jammer voor je?quote:
De zak gekregen?quote:
Ow, op die manier.quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De zak gekregen?Maandag laatste dag gehad, dus rond toen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, op die manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat ook aan iets anders te denken hoor
Maar ik dacht: ik heb je!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
OMG! Niet weer een foto!quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deelnemerslijstje:
Muis006
Ingetje79
Tombolafan voorpret
Pagan
Strega
Cat22
Ferrari_rood pakje
DeZwabber
Maes
Ml-etje
DanseMacabre
Bamba
JJH
Dizzy-Miss-Lizzy
Ynske
planning: half november lootjes trekken.
de vetgedrukte mensen doen zeker mee, laat even weten wat je wilt!
Lijstje
-edit-
Loveless, wat doet die foto erbij?
Nouhou.quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat ook aan iets anders te denken hoor
Maar ik dacht: ik heb je!
Ja ja ja, je hebt hem er zelf bij gedaanquote:
En dan gaat Ll balen dat hij niet meedoet.quote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja, je hebt hem er zelf bij gedaan
Als dat in mn sesa pakje zit ga ik er ook mee op de foto
Nee, ik bedoelde eigenlijk Llquote:
*snif snotter*quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde eigenlijk Ll
Jou niet
Ze leeeeeeeeeeft!quote:
Nee, HIJ vroeg semi-grappig of ik de zak gehad had, en ik wilde hem plagenquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, HIJ vroeg semi-grappig of ik de zak gehad had, en ik wilde hem plagen
Jou niet
Nou, hier bij het postagentschap zagen ze het somber in qua bezorgenquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Ynske het volgende:
zou iedereen vrijdag gepost hebben? dan word t morgen een pakketjesregen
Hopelijk zijn mijn buren dan thuis.quote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Ynske het volgende:
Pakketjesregenquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Ynske het volgende:
Oh, ik ben de jouwe vergeten!quote:
Doe morgen maar, dan heb ik hem nog ruim op tijdquote:
Heb je een buurmeisje?quote:
*neemt heel stevige paraplu mee*quote:
quote:
quote:
NCISquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit hier gewoon verplicht naar Studio Voetbal te kijken
Marriage is a bitch eej?quote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit hier gewoon verplicht naar Studio Voetbal te kijken
k zit te wachten tot Ramsey's Hell begintquote:
Sumtaimsquote:
Nou het was weer een tafereel hoorquote:
Jij bent toch zo technisch.quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het was weer een tafereel hoor
Ik heb namelijk niet zo'n stom brilletje, dat was bij de oude lampen ook niet nodig. Maar bij deze nieuwe dus wel, merkte ikDus ik heb twee schelpen op mijn ogen gelegd na vijf minuten, maar daar kwam het licht dwars doorheen, keihard. Toen vier wattenschijfjes op maat geknipt, nat gemaakt, op elk oog twee stuks en daar bovenop weer de schelpen. (
)
Heel relaxed, maar dan anders...
20000 watt lampen gekocht?quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb namelijk niet zo'n stom brilletje, dat was bij de oude lampen ook niet nodig. Maar bij deze nieuwe dus wel, merkte ikDus ik heb twee schelpen op mijn ogen gelegd na vijf minuten, maar daar kwam het licht dwars doorheen, keihard. Toen vier wattenschijfjes op maat geknipt, nat gemaakt, op elk oog twee stuks en daar bovenop weer de schelpen. (
)
quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
)
Nog net zo wit als daarvoor!quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent toch zo technisch.![]()
Maar... bennu nu rood of bruin?
Oh shit, ik ben jou vergetenquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog 0 kerstkaartjes
Maar goed, ik heb dus ook echt al 3 dagen geen post
En toch moet ik lachenquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb ooit las-ogen gehad van een gezichtsbruiner en dat wil ik echt nooit, maar dan ook nóóit meer. Dat deed toch wel zo zeer, alsof ik heel de dag door ogen moest kijken waar een hand zand in gegooid was. Dus ik ben extra voorzichtig sindsdien
Greys for presidentquote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef indaha het volgende:
Je bent wel een avonturier, nergens bang voor.
Vastgezogen in bad, bijna ontploft en dan nog gebarbequed
Lees dan es terug, tis de moeite waard...echtquote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe is 't met je bad jaIst alweer gefixed?
Ow mén, ik ken het gevoel. Not nice.quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb ooit las-ogen gehad van een gezichtsbruiner en dat wil ik echt nooit, maar dan ook nóóit meer. Dat deed toch wel zo zeer, alsof ik heel de dag door ogen moest kijken waar een hand zand in gegooid was. Dus ik ben extra voorzichtig sindsdien
quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef indaha het volgende:
Heb ik gedaanquote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lees dan es terug, tis de moeite waard...echt
En toch zou ik het bij Expeditie Robinson geen 2 uur volhoudenquote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef indaha het volgende:
Nou, dat wordt dan een heeeel speesjaal en heeeel persoonlijk kaartje.quote:
Meegekregen dat het vastgeplakt zat door Greyse haartjes?quote:
Neequote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meegekregen dat het vastgeplakt zat door Greyse haartjes?
Ik ga alvast wat verzinnenquote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan een heeeel speesjaal en heeeel persoonlijk kaartje.
Ja jaquote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe is 't met je bad jaIst alweer gefixed?
Die uitspraak past beter bij je zonnebank.quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jaAardappelschilmes er tussen geramd, daarna al mijn haar dat in het putje zat maar eens verwijderd (
) en daarna deed ie het weer als een zonnetje
Ahquote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jaAardappelschilmes er tussen geramd, daarna al mijn haar dat in het putje zat maar eens verwijderd (
) en daarna deed ie het weer als een zonnetje
Nou ik zou toch wel op je wedden dat je ver komt na wat je vandaag hebt overleefd.quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch zou ik het bij Expeditie Robinson geen 2 uur volhouden
Tuurlijk wel! Want daar heb je geen badkuipen, zonnebanken of andere technische zaken.quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch zou ik het bij Expeditie Robinson geen 2 uur volhouden
Dat van het bad was gisterenquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik zou toch wel op je wedden dat je ver komt na wat je vandaag hebt overleefd.
Was dit gewoon een rare dag of heb je vaker zulke dagen.
Ik heb heul geen man nodig, dat merk je zeker wel!quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Kortom; een random dag in Huize Greys
Ik wilde iets onaardigs zeggenquote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb heul geen man nodig, dat merk je zeker wel!![]()
(Want als ik daar aan ga zitten gaat ie vast ook kapot)
Ik wilde net zeggen; ik schrijf mee!quote:
Wie neem je daarvoor mee?quote:Op zondag 12 december 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wilde iets onaardigs zeggen![]()
Maar we gaan je wel ff leren how to handle men, komt goe
Stelletje sneuneuzen zijn we.quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Lama Greys, gaat em niet worden hoor ik wel
Ja maar je hebt ook zelf weer alles gemaakt en mannen zijn gemakkelijker te verleiden om iets te doen als apparatenquote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb heul geen man nodig, dat merk je zeker wel!![]()
(Want als ik daar aan ga zitten gaat ie vast ook kapot)
Die van de eeuwigheid? Jah...quote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Je sig is trouwens best heul toepasselijk
Neejquote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Lama Greys, gaat em niet worden hoor ik wel
Maar het zou lullig zijn als bepaalde delen van die man zouden doldraaien of er af zouden vallen zodra ik er aan zitquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook zelf weer alles gemaakt en mannen zijn gemakkelijker te verleiden om iets te doen als apparaten
quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van de eeuwigheid? Jah...
Ik ben sowieso niet zo goed in 'voor eeuwig', dat blijkt wel (steeds).
Beetje lijm eraan kom je een eindquote:Op zondag 12 december 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het zou lullig zijn als bepaalde delen van die man zouden doldraaien of er af zouden vallen zodra ik er aan zitIk weet niet of ik dat ook weer met een aardappelschilmes op kan lossen.
Doe maar niet nee, dat kan ik je dan nog wel vertellenquote:Op zondag 12 december 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het zou lullig zijn als bepaalde delen van die man zouden doldraaien of er af zouden vallen zodra ik er aan zitIk weet niet of ik dat ook weer met een aardappelschilmes op kan lossen.
Vaak hoor je het wel VOOR je doldraait hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze je in je gezicht slaan/spugen/bijten ben je ook niet goed bezigquote:Op zondag 12 december 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vaak hoor je het wel VOOR je doldraait hoor
Mwahhhhhhhhhhquote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Alsof dat alleen aan jou ligt....de man die jou krijgt mag z'n handen dichtknijpen
*noteert*quote:
Ligt eraan, in Barbaaf's kringen is dat misschien wel normaal?quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En als ze je in je gezicht slaan/spugen/bijten ben je ook niet goed bezig
Onderlipbijtenquote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En als ze je in je gezicht slaan/spugen/bijten ben je ook niet goed bezig
Ja eh, die handleidingen van mannen zijn vaak onleesbaarquote:
Sterker nog, vaak zijn ze al lang kwijtquote:Op zondag 12 december 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, die handleidingen van mannen zijn vaak onleesbaar
Ja, of nooit gemaakt want niemand die dat snaptquote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, vaak zijn zo al lang kwijt
Ik draag heul geen broekquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga slapen, stelletje tuinbroekdragende mannenhaters
Dat je dan hoopvol die manual openslaat en dat er dan staat 'Bespaart u zich vooral de moeite!'.quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, of nooit gemaakt want niemand die dat snapt
Trusten popjequote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, of dat er gewoon niks in staatquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je dan hoopvol die manual openslaat en dat er dan staat 'Bespaart u zich vooral de moeite!'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Jij moet juist tips geven hoe het wel moet, je red dan veel mannen van de ondergang als ze in onze handen vallenquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
Gevaarlijke opmerking.quote:
Hij zal toch niet ineens aanbellen neem ik aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr voor de zekerheid: Ik heb een rok en een panty aan en mn snuggie
Dat wat in je spoiler staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja maar mannen hoef je maar 1 ding te leren, alleen doen ze daar altijd zo lang overquote:Op zondag 12 december 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Nou heb ik het idee dat de handleidingen van vrouwen ook nooit kloppen hoor.
Ik weet niet welke er bij mij geleverd kwam, maar kloppen deed ie niet in elk geval
Wie? Ll of Baaf?quote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zal toch niet ineens aanbellen neem ik aan
Nou, dat. Ik had geen zin om op die emoticon te klikken dus deed ik het zo.quote:
Deden ze er maar eens lang over!quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar mannen hoef je maar 1 ding te leren, alleen doen ze daar altijd zo lang over
quote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Deden ze er maar eens lang over!
Maar volgens mij hebben we het elk over iets anders![]()
Dat heb ik zelfs nog wel es na 17 jaarquote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, vaak zijn ze al lang kwijt
quote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Deden ze er maar eens lang over!
Maar volgens mij hebben we het elk over iets anders![]()
Eng he?quote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit naar die persconferentie te kijken van die kerel op dat kinderdagverblijf.
Echt![]()
![]()
Ja verschrikkelijk, je zou je kind toch niet meer weg durven brengen naar opvang.quote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit naar die persconferentie te kijken over die kerel op dat kinderdagverblijf.
Echt![]()
![]()
Wat moeten die ouders nu wel niet voelen? Denk je je kind in veilige handen achter te laten... gebeurt er dit.quote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit naar die persconferentie te kijken over die kerel op dat kinderdagverblijf.
Echt![]()
![]()
Dat snap je toch niet joh en gelukkig maar.quote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Alle leeftijden is natuurlijk erg, maar die kleintjes...echt, ik snap niet hoe ziek je moet zijn om als kerel daar opgewonden van te raken.
Shit, dat heb ik ook op staan, maar dat gedeelte heb ik gemistquote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
Hihihihi, bij Hells Kitchen zitten twee deelnemers (m/v) in het bubbelbad. En nét als het spannend wordt.... komt de grootste doos van de competitie er vrolijk bij zitten.
En niks in de gaten ook.Die boner viel niet op of zo.
Nee idd...quote:Op zondag 12 december 2010 23:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat snap je toch niet joh en gelukkig maar.
Ik denk dat je wel een beetje gek word. Als ik er alleen al aan denk dan krijg ik al een knoop in mijn buik.quote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee idd...
En dan heb ik zelf geen kinderen, dus ik kan me nog niet half indenken wat die ouders nu doormaken
nee ik ook niet afschuwelijkquote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee idd...
En dan heb ik zelf geen kinderen, dus ik kan me nog niet half indenken wat die ouders nu doormaken
[quote]Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee idd...
Mijn anekdotes zijn niet onnozel. Dat zijn keiharde levenslessenquote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, back to onnozel praat![]()
Greys, vertel nog es een leuke anekdote
Sorryquote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn anekdotes zijn niet onnozel. Dat zijn keiharde levenslessen
quote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn anekdotes zijn niet onnozel. Dat zijn keiharde levenslessen
Meer: haal je haren eens wat vaker uit het putje.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgend weekend komt je zwagert weer terug he?
Ik pak ff pen en papier, niet te snel graagquote:Op zondag 12 december 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer: haal je haren eens wat vaker uit het putje.
Laten we het belang daarvan niet onderschatten.
Oh ja, ik moet mn doucheputje ontstoppenquote:Op zondag 12 december 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgend weekend komt je zwagert weer terug he?
Ja dat ook!quote:Op zondag 12 december 2010 23:14 schreef senesta het volgende:
Of wacht drie minuten met reageren op berichten zodat mensen de kans krijgen om te roepen dat het een grapje is?
Ik ook!quote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik ben zóoooo benieuwd hoe ze elkaar in het echt gaan vinden!
(Sterker nog, hij is vandaag al in het land.. Maar van de week moet zussie werken 's avonds en hij had een welkomsfeestje enzo waar zij niet heen wilde - ze wilde hem niet voor het eerst zien met tig anderen erbij - dus volgend weekend is D-Day!)
quote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
(Sterker nog, hij is vandaag al in het land.. Maar van de week moet zussie werken 's avonds en hij had een welkomsfeestje enzo waar zij niet heen wilde - ze wilde hem niet voor het eerst zien met tig anderen erbij - dus volgend weekend is D-Day!)
Oh spannendquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Oke... dus noteert:quote:Op zondag 12 december 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik pak ff pen en papier, niet te snel graag
Alle gekheid op een stokje: ik heb naar aanleiding van jouw avontuur het putje van mijn badkuip ook maar weer eens onthaard. En dat was nodig.quote:Op zondag 12 december 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze stiekem van de week al afspreken, maar dat niet zeggen zodat niet 140 man die dag zit te smsen 'Succes!!!' enzoquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die zit zich op te vreten. Zou ie toch niet stiekem al langs gaan?
Zussie verwijdert steeds haar krabbels en ik ben zijn Hyves vergeten op te slaan...quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke... dus noteert:
- Verwijdert uwen haren uit het putje (of koop een slang en leer zuigen)
- Als u gaat zonnebanken, zorg dat u schelpen bij de hand hebt
- NOOIT aan HPA-lampen komen met je vingers
- Mocht je zuinig zijn op je oven, laat mij er niet aan zitten
- Dit geldt ook voor je man
quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke... dus noteert:
- Verwijdert uwen haren uit het putje (of koop een slang en leer zuigen)
- Als u gaat zonnebanken, zorg dat u schelpen bij de hand hebt
- NOOIT aan HPA-lampen komen met je vingers
- Mocht je zuinig zijn op je oven, laat mij er niet aan zitten
- Dit geldt ook voor je man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, dat snap ik!quote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze stiekem van de week al afspreken, maar dat niet zeggen zodat niet 140 man die dag zit te smsen 'Succes!!!' enzo
[..]
Zussie verwijdert steeds haar krabbels en ik ben zijn Hyves vergeten op te slaan...
Maar misschien staat ie bij haar vrienden, even kijken...
Hoewel, nee, dat vind ik lullig om hun linkjes hier neer te zetten
Spannend!quote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Zie, alles heeft een reden!quote:Op zondag 12 december 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje: ik heb naar aanleiding van jouw avontuur het putje van mijn badkuip ook maar weer eens onthaard. En dat was nodig.
Ja, mocht de stop toch vast blijven zitten en je bad moet leeg - en je hebt geen zin om hem leeg te emmeren zoals ik dat deed - dan kan je hem leeg zuigenquote:
Mijn badkuip en ik zijn je eeuwig dankbaar.quote:
Je kan daarmee beginnen , je weet nooit wanneer het later van pas komtquote:
Ik heb anderhalve week geleden (woon hier inmiddels 3 jaar) ontdekt dat ik een CV bijvul slang heb.quote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, mocht de stop toch vast blijven zitten en je bad moet leeg - en je hebt geen zin om hem leeg te emmeren zoals ik dat deed - dan kan je hem leeg zuigen
Ja toch, niet dan?quote:Op zondag 12 december 2010 23:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Je kan daarmee beginnen , je weet nooit wanneer het later van pas komt
Ik was meer geschokt door het woordje "leer" in de zinquote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, mocht de stop toch vast blijven zitten en je bad moet leeg - en je hebt geen zin om hem leeg te emmeren zoals ik dat deed - dan kan je hem leeg zuigen
Kan je nog een lesje aan vandaag?quote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef indaha het volgende:
Daar moet je een boekje van maken: Wijze levenslessen van Greys![]()
Ik leer hier best veel op 1 dag.
Nog steeds een trauma he?quote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was meer geschokt door het woordje "leer" in de zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Het ene zuigen is het andere niet Tombo, daar zijn verschillende technieken voor.quote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was meer geschokt door het woordje "leer" in de zin
Goede les!quote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je nog een lesje aan vandaag?
--> Bewaar je zuigslang niet in de schuur. Daar zitten spinnen. En na spinnen moet je niet meer aan zuigen dénken.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog steeds een trauma he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Leg uit, ik schrijf meequote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ene zuigen is het andere niet Tombo, daar zijn verschillende technieken voor.
Da's per geval () weer verschillend!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja!quote:Op zondag 12 december 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Cat, zat die met dat blauwe haar met boner in jacuzzi net?
* videocamera klaarlegt *quote:Op zondag 12 december 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het beter even voor kan doen de 29e
Dat wordt een leerzaam dagje dan voor Tomboquote:Op zondag 12 december 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet de camera vast aan de ladingquote:Op zondag 12 december 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dondere haren?quote:Op zondag 12 december 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!Met die met die dondere haren. Die van 'I love him
'(had je dat net gezien?)
Damn wat ben jij snel.quote:Op zondag 12 december 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dondere haren?
Die blijven dan helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal vastzitten zeker?
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zet de camera vast aan de lading![]()
En idd, PMen kan makkelijk
Dat gaan mooie beelden wordenquote:
Ze wil het daarna vast met je delen!quote:Op zondag 12 december 2010 23:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wordt een leerzaam dagje dan voor Tombo
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben jullie 'Phileine zegt sorry' wel eens gezien trouwens?
Ik bedacht me vorige week dat ik nog wat buitenplantjes weg moest mieteren. Dat doe ik al la Tokkie: over het balkon in de groenvoorziening dumpen (waar ik ze daarna uithaal en in de container doequote:Op zondag 12 december 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis Fok!king koud buiten, ik kwam er achter dat er nog een krat bier in de auto stond.
Dat hoefde de koelkast eiks niet meer in
quote:Op zondag 12 december 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan, in Barbaaf's kringen is dat misschien wel normaal?
Dat valt wel mee met die kou van afgelopen dagenquote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je nog een lesje aan vandaag?
--> Bewaar je zuigslang niet in de schuur. Daar zitten spinnen. En na spinnen moet je niet meer aan zuigen dénken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Tijd voor wijnquote:Op zondag 12 december 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Het is 1 minuut over 23:30 en daat gaan we weer
Uhm... hoe waren de slaapkamervoorzieningen ook alweer?quote:
We waren al begonnen hoor...volgens mij het hele weekend alquote:Op zondag 12 december 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
We zijn nooit opgehouden.quote:Op zondag 12 december 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We waren al begonnen hoor...volgens mij het hele weekend al
quote:
Liefjennn, het gaat over je bad leeg makenquote:Op zondag 12 december 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Jij mag je vent wel goed opbergen de 29e, want volgens mij zijn de dames een beetje bronstigquote:Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
We waren al begonnen hoor...volgens mij het hele weekend al
Jij en Tombo, de maoams staan op het nachtkastje, Greys in de kamert in de gourmetmeur en ik op m'n eigen plekkiequote:Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... hoe waren de slaapkamervoorzieningen ook alweer?
Ja ja, uiteraardquote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Liefjennn, het gaat over je bad leeg maken
Met een slang, en dan moet je het eerst even op gang zuigen. Niets aan gelogen!
quote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag je vent wel goed opbergen de 29e, want volgens mij zijn de dames een beetje bronstig
Eén is genoeg toch?!quote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik val maar op weinig mannen hoor!
Hoewel, met wijn op...
Mijne is wel woest aantrekkelijk heurquote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik val maar op weinig mannen hoor!
Hoewel, met wijn op...
Srsly, heb je mijn badderdrama niet meegekregen gisteren?quote:
Ja, maar het moet wederzijds zijn ook enzoquote:
Liefjen, ik heb je nog allerlei sjiek hendige tips gegevenquote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Srsly, heb je mijn badderdrama niet meegekregen gisteren?
Het was HUN *wijst in het rond* idee dat je dat dan met een slang leeg moest zuigen!
Welnee, als je 's morgens maar niet probeert recht te lullen wat krom isquote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
Ja, maar het moet wederzijds zijn ook enzo
Linkerzijpijnquote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik neem 2 slokken wijn en een hap chocola en ik krijg steken links in mn zij!
Wat zal ik hebben?
De vorige keer dat wij er waren was hij wel een beetje schichtig.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne is wel woest aantrekkelijk heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Schaamluisquote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik neem 2 slokken wijn en een hap chocola en ik krijg steken links in mn zij!
Wat zal ik hebben?
quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welnee, als je 's morgens maar niet probeert recht te lullen wat krom is
Jij doet het ook onwederzijds?quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welnee, als je 's morgens maar niet probeert recht te lullen wat krom is
Een kat tegen je linker zij aan?quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Wat zal ik hebben?
Ja nou, ik dacht dat het je wellicht alweer ontschoten wasquote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefjen, ik heb je nog allerlei sjiek hendige tips gegeven
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De vorige keer dat wij er waren was hij wel een beetje schichtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij dacht dat ie de kamert niet in mochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij dacht dat ie de kamert niet in mocht
Goed afgericht.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij dacht dat ie de kamert niet in mocht
Doenquote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zijn bedreigd!Zal ik mezelf opgeven als reservaat?
Tombo, we moeten echt eens even pratenquote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Al snapte hij volgens mij niet goed wat er zo speesjaal aan was.quote:
Tegenwoordig niet meerquote:
Nee, ik leef doorlopend met je meequote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
Ja nou, ik dacht dat het je wellicht alweer ontschoten was
Doe eens gek!quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
* zitten gaat *quote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo, we moeten echt eens even praten
quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blauwe plekken van het tegenstribbelen stonden zo slordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |