SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Vraag aan de bezorger als hij de NEE - NEE sticker niet snapt? Of plaats er een post it papiertje boven dat je geen reclame wilt.quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Yaros het volgende:
Verschrikkelijk, heb ik uiteindelijk een Nee-Nee sticker op mijn brievenbus geplakt, krijg ik nog steeds die reclametroep van die eettentjes overal in de stad... Het is mijn recht dat ik die reclame niet wil ontvangen, hoe kan ik zorgen (behalve het dichttimmeren van mijn brievenbus) dat ik die reclame niet meer ontvang. Het liefst zou ik ze voor het gerecht slepen...
Ik zie die gasten nooit...quote:Op zondag 12 december 2010 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vraag aan de bezorger als hij de NEE - NEE sticker niet snapt? Of plaats er een post it papiertje boven dat je geen reclame wilt.
Thanks voor de tip!quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef Feestkabouter het volgende:
ik drop regelmatig mijn oud papier bij die restaurantjes waar ik de reclame van blijf ontvangen.
worden ze pissig van.
dan zeg ik: "ben je nu boos? dat ben ik ook als jullie papier door mijn brievenbus komt."
vaak helpt het. sommige restaurateurs blijven eigenwijs. die blijf ik irriteren.
En al mijn belangrijke post?quote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Stofzuigerzak het volgende:
1. Postbus nemen en al je post daarnaartoe laten sturen.
2. Papier versnipperaar achter je brievenbus monteren die de zooi in die gast zijn bek blaft.
Worden ze alleen nog maar hongeriger, ik geloof niet dat ze bezorgen in Afrika...quote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef Proletariaat het volgende:
in AFrika zouden ze blij zijn met die folders, en jij loopt hier te zeuren? BAH
Je kan ook gaan werken.quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef Feestkabouter het volgende:
ik drop regelmatig mijn oud papier bij die restaurantjes waar ik de reclame van blijf ontvangen.
worden ze pissig van.
dan zeg ik: "ben je nu boos? dat ben ik ook als jullie papier door mijn brievenbus komt."
vaak helpt het. sommige restaurateurs blijven eigenwijs. die blijf ik irriteren.
Ik woon in een flat van 12 hoog met een portiek, kan helaas niet! Helemaal niet met dit weer...quote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef chroestjov het volgende:
Ga de ganse dag gehurkt onder de brievenbus zitten en zodra dat schorem tracht de ongewenste reclame naar binnen te schuiven duw je het terug, hang daarnaast een camera op om hun gezichtsuitdrukking van dat moment te filmen en zet het op youtube.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef chroestjov het volgende:
Ga de ganse dag gehurkt onder de brievenbus zitten en zodra dat schorem tracht de ongewenste reclame naar binnen te schuiven duw je het terug
quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef Feestkabouter het volgende:
worden ze pissig van.
Beter nog...quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Shispeed het volgende:
geef hem gewoon geen geld met kerstmis als hij langs de deuren komt. meestal krijg je dan ook geen blaadjes/krantjes meer
of ik nou werk of niet............quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook gaan werken.
Is maar een ideetje..
bezorgers bellen niet aan bij nee-stickers, ze weten dondersgoed dat ze daar niet welkom zijnquote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Shispeed het volgende:
geef hem gewoon geen geld met kerstmis als hij langs de deuren komt. meestal krijg je dan ook geen blaadjes/krantjes meer
Ik woon 10 hoog...quote:
Inderdaad. Grieks eten tijdens de rechtszaak lijkt me erg aangenaam.quote:Op zondag 12 december 2010 23:07 schreef Karzai het volgende:
Als je ze dan toch voor het gerecht sleept neem dan wel een Grieks gerecht
je gaat al in de fout met iets bestellenquote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Weissman het volgende:
Naar die eet-tentjes gaan, iets goedkoops bestellen. Als ze het hebben gebracht, gooi je het op de grond en begin je er op te stampen. Wie wil het verhaal verder afmaken ?
Doe je goed.quote:Op maandag 13 december 2010 09:01 schreef polariteit het volgende:
Terechte klacht. Heb zelf ook zo'n sticker en krijg ook altijd nog van die kutfolders van vooral de plaatselijke vreettent, kappers en stukadoors.
Ik gooi ze meestal op de post met retour afzender, mag dat bedrijf gaan betalendat zal ze leren mij lastig te vallen met overbodig papier.
Weet je wát helpt? Een topic er over openen op het 'Fok' -forum. Daar hoor ik veel goede dingen over!quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Yaros het volgende:
Verschrikkelijk, heb ik uiteindelijk een Nee-Nee sticker op mijn brievenbus geplakt, krijg ik nog steeds die reclametroep van die eettentjes overal in de stad... Het is mijn recht dat ik die reclame niet wil ontvangen, hoe kan ik zorgen (behalve het dichttimmeren van mijn brievenbus) dat ik die reclame niet meer ontvang. Het liefst zou ik ze voor het gerecht slepen...
Meestal staat er op die foldertjes wel een adres van het vreettentje/kappertje/stucadoortje hoorquote:Op maandag 13 december 2010 10:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Doe je goed.
Dit soort foldertjes wordt vrijwel altijd door die tenten zelf bezorgd en niet door de TNT o.i.d, dus best knap dat je ze dan retour afzender op de post doet. En was dit wel mogelijk, dan was het niet de schuld geweest van die bedrijfjes maar van het bezorgbedrijf, die gooit het dan immers door je bus.
echt welquote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
bezorgers bellen niet aan bij nee-stickers, ze weten dondersgoed dat ze daar niet welkom zijn
Mij pa stopt zulke reclame in een envelop en stuurt deze ongefrankeerd retour naar die tentjes zelf.quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Yaros het volgende:
Zou ik ook doen als ik jou was, en niet met zon simpel probleem wist om te gaan.quote:
Je bent weer eens helemaal off topic, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 12:48 schreef Qwea het volgende:
Ik kreeg laatst post over Michael Jackson. Ik heb het gelijk in de fik gestoken. Was wel eens weer wat nieuws om MJ te zien branden
Hey! Robijn! Jij hier? Ik dacht dat je al vertrokken was johquote:Op maandag 13 december 2010 12:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent weer eens helemaal off topic, zoals gewoonlijk.
Denk maar wat je wil. Gaat je niet zo goed af he.quote:Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey! Robijn! Jij hier? Ik dacht dat je al vertrokken was joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |