heeeeerlijke snoepjesgeurquote:Op maandag 13 december 2010 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dat hier niet hetzelfde effect als in de Haarlemse binnenstad. Een paar honderd meter voordat je daar Lush op de gevel ziet staan, moet je je neus al dichtknijpen in verband met de geur die vrijkomt uit dat pand.
Mogguh LLquote:
Jij snoept van zeep?quote:
1 keertje maar!! toen zeiden ze dat het eetbaar wasquote:Op maandag 13 december 2010 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij snoept van zeep?.
Maar ja, een keer door die gifwolk lopen, en je hoeft een week niet te douchen.
Of juist een week alleen maar onder de douche staanquote:Op maandag 13 december 2010 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij snoept van zeep?.
Maar ja, een keer door die gifwolk lopen, en je hoeft een week niet te douchen.
Dat eigenlijk ja, maar ik wilde het nog een beetje positief brengenquote:Op maandag 13 december 2010 09:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of juist een week alleen maar onder de douche staan
quote:
quote:
Mja met 3 mannen in huis moet je wel eens (stel het zo lang mogelijk uit, ik denk 1 keer in de 2 weken)quote:Op maandag 13 december 2010 10:20 schreef Aarti het volgende:
ik selecteer mijn aankopen op strijkbaarheidmaw: ik strijk nooit
Same here, maar toch ontkom ik er niet altijd aanquote:Op maandag 13 december 2010 10:20 schreef Aarti het volgende:
ik selecteer mijn aankopen op strijkbaarheidmaw: ik strijk nooit
daarom heb ik een echtgenoot aangeschaftquote:Op maandag 13 december 2010 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Same here, maar toch ontkom ik er niet altijd aan![]()
dat doe je goedquote:Op maandag 13 december 2010 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
daarom heb ik een echtgenoot aangeschafthij strijkt.
jeetje, hoe doe je dat? (er voor zorgen dat hij strijkt?quote:Op maandag 13 december 2010 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 december 2010 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
Heb ik het nou al die tijd over het hoof gezien, of heb je dat tagje pas?quote:Op maandag 13 december 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje, hoe doe je dat? (er voor zorgen dat hij strijkt?
Sinds gisterquote:Op maandag 13 december 2010 10:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik het nou al die tij over het hoof gezien, of heb je dat tagje pas?
okeeee tofquote:Op maandag 13 december 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sinds gister![]()
![]()
We hebben een P
We hebben een I
![]()
We hebben een PI
![]()
Ik heb officieel nog niets gedaan... moet nog een hoop lezen/lerenquote:Op maandag 13 december 2010 10:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
okeeee tof![]()
Dat PI is weer minder natuurlijk
Nee hoorquote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fokken op de wcTMI vraarie TMI
Ik snap het nietquote:Op maandag 13 december 2010 10:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat maakt het alleen maar erger
wel tof, en inlezen is een hoop werkquote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb officieel nog niets gedaan... moet nog een hoop lezen/leren
PI
het gewoon zelf niet doen en getrouwd zijn met een man die zelfs zijn ondershirts gestreken wil hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje, hoe doe je dat? (er voor zorgen dat hij strijkt?
nou laat dat trouwen maar zitten, daar begin ik echt niet meer aanquote:Op maandag 13 december 2010 10:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
het gewoon zelf niet doen en getrouwd zijn met een man die zelfs zijn ondershirts gestreken wil hebben
Prima, dan doe je het lekker zelf :p
Ik ben heul geen klein kindquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb je met kleine kinderen
Gisteravond geregeldquote:Op maandag 13 december 2010 10:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik het nou al die tijd over het hoof gezien, of heb je dat tagje pas?
heb jij ook zo'n dag ?quote:Op maandag 13 december 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
Dagen die heel anders beginnen dan de bedoeling was...grrr. En doeg ook weer..oh, en LL, gefeliciteerd!
Tofquote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou laat dat trouwen maar zitten, daar begin ik echt niet meer aan
Sym ik ga je pm-en, heb je tijd voor een filmpje?
goeiemorgenquote:
Merel zo jammer, heb je al een tijdje niet gesproken, hoe gaat het?quote:
moggeh Giertje!quote:
Hey meis!quote:Op maandag 13 december 2010 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Merel zo jammer, heb je al een tijdje niet gesproken, hoe gaat het?
Ik moet nu naar school![]()
tot snel
pgrquote:
mpgquote:
Ben je nog een keer gevallen?quote:Op maandag 13 december 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Pff, fysio was een drama![]()
Had ik al verteld dat ik op mn bek gegaan was vrijdagochtend op de weg naar mn werk? Het vroor blijkbaar nog en verf op een rotonde (dat rode van 't fietspad) icm ijzel werkt niet![]()
Natuurlijk linksom gepleurd, links is al mn slechte schouder
![]()
![]()
AUW!
Dus nu zit er een zachtgekookt ei op mn dijbeen, mn knie is blauw en mn schouder is auw.Al een heul stuk minder dan vrijdag gelukkig, maar mn oefeningen gingen echt niet zo soepel vandaag.
Dus nu; koffie.
*geeft een knuffelquote:Op maandag 13 december 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Had ik al verteld dat ik op mn bek gegaan was vrijdagochtend op de weg naar mn werk? Het vroor blijkbaar nog en verf op een rotonde (dat rode van 't fietspad) icm ijzel werkt niet![]()
![]()
![]()
AUW!
Dus nu zit er een zachtgekookt ei op mn dijbeen, mn knie is blauw en mn schouder is auw.Al een heul stuk minder dan vrijdag gelukkig, maar mn oefeningen gingen echt niet zo soepel vandaag.
Dus nu; koffie.
Oh, nee, dan had ik het al verteldquote:Op maandag 13 december 2010 12:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben je nog een keer gevallen?![]()
Kus voor Enfe
Lief allebeiquote:
Wrm zit er een zachtgekookt ei op je dijbeen?quote:Op maandag 13 december 2010 12:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, nee, dan had ik het al verteld![]()
![]()
[..]
Lief allebei![]()
Hoe ist met jou meis? Lekker met de jongens aant eten nu?
XDquote:Op maandag 13 december 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
jongens zijn vervelend
Het sneeuwt nu
En ik ga naar school tot straks
Weet ik veelquote:Op maandag 13 december 2010 12:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm zit er een zachtgekookt ei op je dijbeen?
Doet het nog zo zeer dan van vrijdag?quote:Op maandag 13 december 2010 12:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Ja, sneeuw het daar al?Hier nog niet!
Succes![]()
[..]
Weet ik veelIs fucking pijnlijk. Tis niet eens zo'n grote blauwe plek, maar gewoon een hele dikke bult vooral.
Ziet er niet uit.
hier gelukkig geen sneeuwquote:Op maandag 13 december 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
jongens zijn vervelend
Het sneeuwt nu
Ja, zeker. Heb echt een harde smak gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 12:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doet het nog zo zeer dan van vrijdag?![]()
![]()
![]()
En ik vermoedt dat je met een zachtgekookt ei een bult bedoeld?
Liefquote:
auw dusquote:Op maandag 13 december 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
AUW!
Dus nu; koffie.
Ik wik ook sneeuwquote:Op maandag 13 december 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
jongens zijn vervelend
Het sneeuwt nu
Kusje op je eiquote:Op maandag 13 december 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zeker. Heb echt een harde smak gemaaktKan gewoon bijna niet op mn linkerzij liggen door dat ei
![]()
Haha jaHeullle dikke bult XD
[..]
Lief
symquote:
Oh? En dan mag je gewoon internetten?quote:Op maandag 13 december 2010 12:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, op school zoals gewoonlijk.
En ik verveel me dood, kun je me reanimeren?
Ik zit heel de schoolweek op internetquote:Op maandag 13 december 2010 12:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh? En dan mag je gewoon internetten?Sure
quote:Op maandag 13 december 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zit heel de schoolweek op internet
Kiss of life?![]()
zon ding draag je ook zomaar effe bij jequote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Enne, leer je daar nog iets of wat
Hoort erbij he. Maar ik doe 't met een maskertjeXD
![]()
Heb je wel een AED bij je? Dan gaat het reanimeren wat beter.
Ik leer mezelf allesquote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Enne, leer je daar nog iets of wat
Hoort erbij he. Maar ik doe 't met een maskertjeXD
![]()
Heb je wel een AED bij je? Dan gaat het reanimeren wat beter.
Sure!quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
zon ding draag je ook zomaar effe bij je
quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik leer mezelf alles
Geen leraar te bekennen hier
Ze controleren alleen ons werk op woensdag.
En het mag niet zonder maskertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |