TOPICVERNEUKERSquote:Op maandag 13 december 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog steeds die:
Waarom Nederland vegetarisch moet worden
maar dat heeft een iets andere wending genomen
quote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef DaMart het volgende:
Het lullige is alleen dat ik 2 uur geleden al wilde gaan slapen, maar dat topic is te leuk om te volgen.
Nou ja, alsnog een poging wagen om mijn bed te bereiken.
Neuh. Andersomquote:Op maandag 13 december 2010 01:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan een foto maken voor jouw collectie?
hier hetzelfdequote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef DaMart het volgende:
Het lullige is alleen dat ik 2 uur geleden al wilde gaan slapen, maar dat topic is te leuk om te volgen.
Nou ja, alsnog een poging wagen om mijn bed te bereiken.
TS krijgt van mij een stem voor de FOK!-verkiezingen in de categorie 'grootste dorpsgek'quote:Op maandag 13 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier hetzelfde
Mijn lachspieren zijn weer in kramptoestand
Maar nu ga ik echt slapen
Waarom Nederland vegetarisch moet wordenquote:Op maandag 13 december 2010 01:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan een foto maken voor jouw collectie?
quote:Op maandag 13 december 2010 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom Nederland vegetarisch moet worden
quote:Op maandag 13 december 2010 07:44 schreef LovelyLady het volgende:
goeiemorgenverkapte tvp
Zo eerst maar eens naar school
Het is... koudquote:Op maandag 13 december 2010 07:46 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
het wordt koud!!
brrr!
Jullie succes vandaag ik ga weer even uitwaaien op een satelietje!
Wat zegt ie, of zegt ie niets meer?quote:Op maandag 13 december 2010 08:19 schreef Pien85 het volgende:
Hier toevallig iemand aanwezig die mijn laptop kan maken?Stuk
Hij viel gisteren uit, wilde daarna niet meer opstarten, zwart scherm vlak voor windows logo, wordt gigantisch heet en valt dan weer uit. Veilige modus opstarten lukte niet, raadde me aan windows cd in te doen en herstellen, haalde niks uit. Geprobeert opnieuw te installeren, dat liep vast. Nog geen nieuwe poging gedaan, want toen was het half 2quote:Op maandag 13 december 2010 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zegt ie, of zegt ie niets meer?
Klinkt als hardware-failure.quote:Op maandag 13 december 2010 08:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij viel gisteren uit, wilde daarna niet meer opstarten, zwart scherm vlak voor windows logo, wordt gigantisch heet en valt dan weer uit. Veilige modus opstarten lukte niet, raadde me aan windows cd in te doen en herstellen, haalde niks uit. Geprobeert opnieuw te installeren, dat liep vast. Nog geen nieuwe poging gedaan, want toen was het half 2
mja, mooi balen, ding is in januari 2 jaar oudquote:
Garantie dus. Erg irritant, ja.quote:Op maandag 13 december 2010 08:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
mja, mooi balen, ding is in januari 2 jaar oud
Targa laptopquote:
ik moest ook krabben en het zat er aan de binnenkant dikker op als aan de buitenkantquote:
Kou? Heerlijk joh.. en een prachtige luchtquote:
Jah, hier was het ook zo mooi! Echt mooi paars!quote:Op maandag 13 december 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kou? Heerlijk joh.. en een prachtige luchtBaal dat ik mijn camera niet mee had
Zo en dan nu koffie en leesvoer doornemen
quote:Op maandag 13 december 2010 09:01 schreef DaMart het volgende:
Ik moest vanochtend ook krabben. Mijn arm jeukte.
ja gaaf he?quote:Op maandag 13 december 2010 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jah, hier was het ook zo mooi! Echt mooi paars!
quote:Op maandag 13 december 2010 09:25 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
tevens doei, de mazzel en tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |