daarom heb ik een echtgenoot aangeschaftquote:Op maandag 13 december 2010 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Same here, maar toch ontkom ik er niet altijd aan![]()
dat doe je goedquote:Op maandag 13 december 2010 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
daarom heb ik een echtgenoot aangeschafthij strijkt.
jeetje, hoe doe je dat? (er voor zorgen dat hij strijkt?quote:Op maandag 13 december 2010 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 december 2010 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
Heb ik het nou al die tijd over het hoof gezien, of heb je dat tagje pas?quote:Op maandag 13 december 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje, hoe doe je dat? (er voor zorgen dat hij strijkt?
Sinds gisterquote:Op maandag 13 december 2010 10:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik het nou al die tij over het hoof gezien, of heb je dat tagje pas?
okeeee tofquote:Op maandag 13 december 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sinds gister![]()
![]()
We hebben een P
We hebben een I
![]()
We hebben een PI
![]()
Ik heb officieel nog niets gedaan... moet nog een hoop lezen/lerenquote:Op maandag 13 december 2010 10:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
okeeee tof![]()
Dat PI is weer minder natuurlijk
Nee hoorquote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fokken op de wcTMI vraarie TMI
Ik snap het nietquote:Op maandag 13 december 2010 10:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat maakt het alleen maar erger
wel tof, en inlezen is een hoop werkquote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb officieel nog niets gedaan... moet nog een hoop lezen/leren
PI
het gewoon zelf niet doen en getrouwd zijn met een man die zelfs zijn ondershirts gestreken wil hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje, hoe doe je dat? (er voor zorgen dat hij strijkt?
nou laat dat trouwen maar zitten, daar begin ik echt niet meer aanquote:Op maandag 13 december 2010 10:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
het gewoon zelf niet doen en getrouwd zijn met een man die zelfs zijn ondershirts gestreken wil hebben
Prima, dan doe je het lekker zelf :p
Ik ben heul geen klein kindquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb je met kleine kinderen
Gisteravond geregeldquote:Op maandag 13 december 2010 10:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik het nou al die tijd over het hoof gezien, of heb je dat tagje pas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |