ja, al die instanties zijn mij een vaag verhaal (gelukkig zullen we maar zeggen). Richting zoeken en vinden is lastig, ik wilde zelf ooit iets met talen gaan doen. Het werden programmeertalen, op zich een klein verschilquote:Op maandag 13 december 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja maar welke richting... en wij hebben geen UWV, maar een CWIen daar heb ik niet zulke goed ervaring mee helaas
quote:Op maandag 13 december 2010 13:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eerst MBO sociaal pedagogisch werk niv4, vond ik niks, wel diploma gehaald. Twijfelde toen tussen maatschappelijk werk en verpleegkunde, dus toen nog een jaar HBO maatschappelijk werk gedaan, was uiteindelijk toch niets voor mij, toen verpleegkundeWat ik dus wel heb afgemaakt
We hebben bij ons een boswachter in dienst gehad. Geen idee wat ie nu doet overigens, volgens mij iets met kippen...quote:Op maandag 13 december 2010 13:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb ik wel gedaan kwam uit dat ik boswachter zou moeten worden
programmeren is niks voor mijquote:Op maandag 13 december 2010 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, al die instanties zijn mij een vaag verhaal (gelukkig zullen we maar zeggen). Richting zoeken en vinden is lastig, ik wilde zelf ooit iets met talen gaan doen. Het werden programmeertalen, op zich een klein verschilMijn hele vakkenpakket was linguïstisch, en zo zie ik programmeertalen ook. Wiskundig ben ik een leek
ik zou het wel tof vinden lekker achteraf wonen geen mensen om je heen en een enorm bosgebied als achtertuinquote:Op maandag 13 december 2010 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben bij ons een boswachter in dienst gehad. Geen idee wat ie nu doet overigens, volgens mij iets met kippen...
wat voor werk heb je gedaan dan?quote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
programmeren is niks voor mijals ik wel eens bij J. op zijn scherm kijk
![]()
Talen lagen mij ook wel lekker vooral Engels en Nederlands was ik ontzettend goed in....
Overigens is het niet nieuw dat ik niet weet in welke richting ik iets moet zoeken, dat had ik op mijn 17e al en op mijn 19e en toen ben ik gaan werken
Oh, ik zeg ook niet dat je moet programmeren, maar zo liep het bij mij. Van een talen- naar een beta studie.quote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
programmeren is niks voor mijals ik wel eens bij J. op zijn scherm kijk
![]()
Talen lagen mij ook wel lekker vooral Engels en Nederlands was ik ontzettend goed in....
Overigens is het niet nieuw dat ik niet weet in welke richting ik iets moet zoeken, dat had ik op mijn 17e al en op mijn 19e en toen ben ik gaan werken
Ik woonde aan een bos... tot dat ze de boel plat legde en gingen bouwen....quote:Op maandag 13 december 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou het wel tof vinden lekker achteraf wonen geen mensen om je heen en een enorm bosgebied als achtertuin
8 jaar in de winkel gestaanquote:Op maandag 13 december 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor werk heb je gedaan dan?
Nee, maatschappelijk werk heb ik maar 1 jaar gedaan, toen verder gegaan met HBO verpleegkunde en dat wel afgemaakt, dit jaar geslaagdquote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus HBO ben je meegestopt?
En nou werk je![]()
Ja, HBO maatschappelijk heb je niet afgemaakt dusquote:Op maandag 13 december 2010 14:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, maatschappelijk werk heb ik maar 1 jaar gedaan, toen verder gegaan met HBO verpleegkunde en dat wel afgemaakt, dit jaar geslaagd
woahh knap hoorquote:Op maandag 13 december 2010 14:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, maatschappelijk werk heb ik maar 1 jaar gedaan, toen verder gegaan met HBO verpleegkunde en dat wel afgemaakt, dit jaar geslaagd
Van chauffeur naar parenclub.quote:Op maandag 13 december 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb na de mavo de mlts richting a&o gedaan, en ben toen gaan werken als uitzendkracht van daar uit als chauffeur en ben nu een parenclub eigenaar
dat gaat hier niet gebeuren is beschermd bosgebiedquote:Op maandag 13 december 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik woonde aan een bos... tot dat ze de boel plat legde en gingen bouwen....
quote:Op maandag 13 december 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van chauffeurtuinman naar parenclub.
Ik zie de link
Ach, de mensen zetten de bloemetjes toch buiten bij je, dus dat past perfect!quote:
Nee, 1 jaar, wel positief afgerondquote:Op maandag 13 december 2010 14:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, HBO maatschappelijk heb je niet afgemaakt dus
Maar leuk, bevalt het werken?
Thanks!quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van chauffeur naar parenclub.
Ik zie de link
preciesquote:Op maandag 13 december 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, de mensen zetten de bloemetjes toch buiten bij je, dus dat past perfect!
Mooiquote:Op maandag 13 december 2010 14:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, 1 jaar, wel positief afgerond
Jaaaa.![]()
Heerlijk. Geen school, gewoon werken
![]()
dat is wel de bedoeling als je gaat werkenquote:
Ik zou best wel weer eens fulltime naar school willen. Dat werken nu is zo *** dat ik zelfs school beter vind klinkenquote:Op maandag 13 december 2010 14:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, 1 jaar, wel positief afgerond
Jaaaa.![]()
Heerlijk. Geen school, gewoon werken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |