duckquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duck
giertje zit ook in belgie
Laatst kwam ik hem tegen in dat kippenhok van je!quote:Op maandag 13 december 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duck
giertje zit ook in belgie
XD Hoe gaat 't daarmee? Wil niet zo vlotten dus?quote:
*proestquote:Op maandag 13 december 2010 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatst kwam ik hem tegen in dat kippenhok van je!
Sinds wanneer ga jij naar een parenclub? Of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 13 december 2010 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatst kwam ik hem tegen in dat kippenhok van je!
Ik zit al tijden in dat kippenhok. Dat weet gf. Soms ook met een lampenkap op mijn hoofd in de club zelf. Omdat het kan.quote:Op maandag 13 december 2010 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij naar een parenclub? Of bedoelde je dat niet?
ik doe er ook niet ontzetten veel aanquote:Op maandag 13 december 2010 13:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Hoe gaat 't daarmee? Wil niet zo vlotten dus?
Dat is vrij lastig dan jaquote:Op maandag 13 december 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe er ook niet ontzetten veel aan
En als je niet weet wat je wil of welke richting en zonder diplomadan schiet het niet echt op he?
Ik heb vmbo-tl gedaan.quote:Op maandag 13 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welk niveau zit je nu? VBO/HAVO/VWO? Of hoe het tegenwoordig heet, dat weet ik dan weer niet
Geen idee om te proberen een opleiding te doen? UWV (oid) kunnen daar toch ook in voorzien?quote:Op maandag 13 december 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe er ook niet ontzetten veel aan
En als je niet weet wat je wil of welke richting en zonder diplomadan schiet het niet echt op he?
Dat was vroeger iig wel zo. Welke richting MBO, of is het nog zo'n ori๋nterend jaar?quote:Op maandag 13 december 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb vmbo-tl gedaan.
Nu doe ik MBO, volgens mij als je dan MBO gedaan hebt kun je ook naar HBO opleidingen.
preciesquote:Op maandag 13 december 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit al tijden in dat kippenhok. Dat weet gf. Soms ook met een lampenkap op mijn hoofd in de club zelf. Omdat het kan.
Als je nou eens wat eten zou brengen. maar nee, BBQ'en in mijn gezichtsveld!quote:Op maandag 13 december 2010 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
als pheno in het kippenhok zit heb ik alleen geen eieren meer
Niet een bepaalde richting, ik doe nu mediavormgeving.quote:Op maandag 13 december 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was vroeger iig wel zo. Welke richting MBO, of is het nog zo'n ori๋nterend jaar?
quote:Op maandag 13 december 2010 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je nou eens wat eten zou brengen. maar nee, BBQ'en in mijn gezichtsveld!
Dan zou ik inderdaad wel gaan orienteren wat je wel leuk lijkt. Hebben ze geen beroepentests daar?quote:Op maandag 13 december 2010 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet een bepaalde richting, ik doe nu mediavormgeving.
Maar daar heb ik geen zin meer in.
quote:Op maandag 13 december 2010 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
maar als pheno in het kippenhok zit heb ik alleen geen eieren meer
Dank. Dan zal ik een eitje voor je overlaten!quote:Op maandag 13 december 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb de BBQ nou verplaats zodat je het niet meer ziet
Preciesquote:Op maandag 13 december 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb vmbo-tl gedaan.
Nu doe ik MBO, volgens mij als je dan MBO gedaan hebt kun je ook naar HBO opleidingen.
mja maar welke richting... en wij hebben geen UWV, maar een CWIquote:Op maandag 13 december 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee om te proberen een opleiding te doen? UWV (oid) kunnen daar toch ook in voorzien?
heb ik wel gedaan kwam uit dat ik boswachter zou moeten wordenquote:Op maandag 13 december 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad wel gaan orienteren wat je wel leuk lijkt. Hebben ze geen beroepentests daar?
Wat heb je dan allemaal gedaan?quote:Op maandag 13 december 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
PreciesIk heb ook MAVO-MBO-HBO gedaan
Eerst MBO sociaal pedagogisch werk niv4, vond ik niks, wel diploma gehaald. Twijfelde toen tussen maatschappelijk werk en verpleegkunde, dus toen nog een jaar HBO maatschappelijk werk gedaan, was uiteindelijk toch niets voor mij, toen verpleegkundequote:Op maandag 13 december 2010 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |