Ik geloof ook best dat hij die diploma's heeft gehaald.quote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het gevaarlijke is dat mensen door zo'n verklaring stoppen met zelf na te denken. Het geeft een vals gevoel van veiligheid.
Preciesquote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt he, die gozer mag van mij a la minute stoppen met ademhalen maar zo'n zinloze heksenjacht OP IEMAND DIE AL VAST ZIT....!
staat ook al op de bedrijfspagina bij manny kinderopvang diensten.quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef dotKoen het volgende:
In het KVK zijn adresgegevens te vinden. Zoeken op Manny en Amsterdam http://www.kvk.nl/handelsregister/
[..]
oh, te laat.
Wat dacht je van bekendmaken op welke sites hij zich overal heeft aangeboden? Er zijn mensen die die gast buiten het kdv hebben ingehuurd heh. Die door deze 'heksenjacht' er nu achter komen dat hun kind door die gast is misbruikt.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt he, die gozer mag van mij a la minute stoppen met ademhalen maar zo'n zinloze heksenjacht OP IEMAND DIE AL VAST ZIT....!
Ik zou wel graag mijn centen terug willen die indirect aan deze man worden besteed als hij in de cel zit.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En terecht. This one is going down. Real quick!quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef NJ het volgende:
Oh. Powned gooit ook even z'n adresgegevens openbaar..
Natuurlijk is justitie daarop voorbereid en zullen ze echt wel voorzorgsmaatregelen nemen, zodat hij gewoon overleeft.quote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die kerel de gevangenis overleeft hoor, tenzij hij 24/7 in isolatie zit.
Je bedoelt het huis? Want die man zit al vast...quote:Op zondag 12 december 2010 23:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En terecht. This one is going down. Real quick!
Hij is niet thuisquote:Op zondag 12 december 2010 23:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nouja, a la minute, het mag best wat langer duren. Maar inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
dat dus!quote:Op zondag 12 december 2010 23:18 schreef Wokkel het volgende:
Het is trouwens wel bizar dat
- Die KvK informatie te raadplegen is (de politie had dit al moeten blokkeren)
- Die MP advertentie er nog op staat (ivm die kinderen)
Waarom heeft de politie dit niet weggehaald?
Ik deel je woede, Arma, maar je weet dat hij al in bewaring gesteld is en nooit meer op dat adres zal komen?quote:Op zondag 12 december 2010 23:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mja, bij mijn dochter op school loopt ook een jong kereltje mee als stagair in een (niet haar) klas. Zou niet graag in zijn schoenen staan morgen denk ik.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef Droopie het volgende:
Ik ben bang dat heel veel ouders morgen anders kijken naar (voornamelijk) mannelijke oppassers/ kdv verzorgers
Niks ervan ...lijden zal hijquote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand die vast zit, veilig is?quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Straks wordt zijn ma in Letland nog opgebeld..quote:Op zondag 12 december 2010 23:18 schreef Adolecens het volgende:
Ongelofelijk hoe snel de volledige gegevens van die gast op straat liggen...
Inderdaad. Elke man op een kinderdagverblijf is morgen een potentiėle pedo.quote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, bij mijn dochter op school loopt ook een jong kereltje mee als stagair in een (niet haar) klas. Zou niet graag in zijn schoenen staan morgen denk ik.
Wil je niet ongerust maken, maar ook vrouwen kunnen dit doen he.quote:Op zondag 12 december 2010 23:18 schreef Aloulou het volgende:
Ok, ik heb twee zusjes die ook naar een creche gaan maar gelukkig werken er alleen vrouwen.
Walgelijk en van mij mag een vader hem middels een kogel het zwijgen voor eeuwig opleggen.
Nummer 1.quote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef Evertjan het volgende:
krijg je met die vieze homo's afschaffen dat homohuwelijk!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |