SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
wil je ook meeten?quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Rifoki het volgende:
Overigens kom ik naast huize ook uit Heerlen, dat moest ik wel even kwijt.
Denk toch niet dat iemand terug gaat lezen, kan eigenlijk weg dunkt me.quote:
Nee bah, dat vind ik eng.quote:
Echte mannen wij Heerlenaren.quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Rifoki het volgende:
Overigens kom ik naast huize ook uit Heerlen, dat moest ik wel even kwijt.
bij tas was er wat misgegaan, die heeft de OP uit de wiki gehaald.quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef sproetjes het volgende:
wie heeft de op verneukt?!!? ik had em zo mooi bijgewerkt
Doe eens niet zo arrogant!quote:
Ik woon in Maastricht. Tot wanneer hadden jullie in gedachten? Laatste trein nog te halen?quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef sproetjes het volgende:
sepoooo kut niet dus
nja dan zijn het er maar 2 3 die wat verder hoeven te reizen
QFT enzoquote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef limbolandjgirl het volgende:
En verder met het plannen van de meet.
Cyprus bezorgt. Is een beetje al jaren vaste prik van toen ik nog in de horeca werkte, zondag avond 12 uur bier drinken en weekend inluiden (ma-dins was toen mn weekend) en doner eten.quote:
Ik vind alles prima, pas me aan jou aanquote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef sproetjes het volgende:
schappelijke tijd lijkt me vanaf een uur of 20.00 tot ?? cafe's sluiten om 03.00 iig
waarom heb jij een belgisch wielershirt?quote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht. Tot wanneer hadden jullie in gedachten? Laatste trein nog te halen?
Ik voel de gezelligheid nu alquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef sproetjes het volgende:
kunenn we iig nog rustig zitten bij bloem, kletsen en dan dansehhh
ik krijg net te horen dat boy23 misschien nog nakomt, dus dat is waarschijnljk alweer een +1
quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef sproetjes het volgende:
aanwezig
joysa
boy23 komt na (waarschijnlijk)
sproetjes
limbolandjgirl?
huize?
rifoki?
tassie?
tlk?
friekin?
ja die komt standaard, daarom stond ie er niet in, we vergeten je niet kevquote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef sproetjes het volgende:
d'oh ik vergat kev, die komt toch wel
Eh volgens mij van 18 tot 36 ofzo?quote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef limbolandjgirl het volgende:
En wat is de gemiddelde leeftijdsgrens? xD
Of is dat een TE gevoelig onderwerp hiero?
tlk zn internet doet et niet.. friek zal wel bezig zijn met dr machines.. tas weet ik nietquote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef sproetjes het volgende:
waar zijn tlk, tassie, friekin en de rest als je ze nodig hebt
Zo vol dat je het die avond nog voeltquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef sproetjes het volgende:
ook zonder booze![]()
ik laat me de dag van te voren toch wel goed vollopen![]()
GIJ BLIJFT GVD VAN MN BIER AF, VUILE KUT HOERquote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef sproetjes het volgende:
zo vol ja! goedkope booze ftw... ben daar na 4 wijn altijd al helemaal fuzzy, weet niet wat dat is met die goedkope rotzooi daar
oh en:
http://www.dailymotion.com/video/xap31l_new-kids-strand-hq_funk ga stuk
of in het duitsquote:Op zondag 12 december 2010 22:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
GIJ BLIJFT GVD VAN MN BIER AF, VUILE KUT HOER
DU BLEIBST VERDAMMT VAN MEIN BIER ABquote:
du fickschnitzelquote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
DU BLEIBST VERDAMMT VAN MEIN BIER AB(jao mijn duits is kei goed
)
Omdat ik lid ben van de BBR (Belgische bond)quote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Waaghals het volgende:
[..]
waarom heb jij een belgisch wielershirt?
huize word van zijn plek verstoten als forum opa!quote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe er aan de bovenkant maar nog een jaar of 7 bij.
Kom je ook naar de meet?quote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe er aan de bovenkant maar nog een jaar of 7 bij.
Ik weet nog niet wat ik dat weekend verder ga/moet doen. Hangt o.a. van het weer af en of ik die zaterdagavond wedstrijd heb op Glanerbrook (zo ja dan is het natuurlijk helemaal makkelijk).quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Joysa het volgende:
oh hoor je dat sproetjes? we zijn niet goed genoeg
Ja om 6 uur gaat de wekker, om kwart voor 7 kom ik uit mijn bed gerold xDquote:
Patty brard met flubberarmenquote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef sproetjes het volgende:
wat heb je veel werk nodig smorgens
dit hebben jullie te danken aan joysa:
TONYYYYYYYYYYYYquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef sproetjes het volgende:
es iech diech zeeeeeen dan krieg ich eeeeen STRAKKE PIEMELLLLLL
Ja, op carnavalszaterdag komen heel veel artiesten uit heel limburg in Venlo.quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef sproetjes het volgende:
wat heb jij?
dit is toch in venlo opgenomen
Ken ik nietquote:
En 18dec hopelijk ookquote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
8 jan naar de klote! En 7 jan ook
als ik 10 januari nog leef dan heb ik echt een engeltje op mijn schouder. Zowat nonstop drank behalve op 7 jan hoor ik netquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
als ik 10 januari nog leef dan heb ik echt een engeltje op mijn schouder. Zowat nonstop drank behalve op 7 jan hoor ik net
Die hoef ik niet te oefenenquote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef sproetjes het volgende:
ROTE PFERD![]()
voor nikie en mij, kun je alvast oefenen voor 7 januari schat
ik hoop het want anders is mijn 4 uur durende tattoo sessie op 6 jan ook voor niks geweestquote:
Waar ga je zetten?quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik hoop het want anders is mijn 4 uur durende tattoo sessie op 6 jan ook voor niks geweest
ja je had het nog van me tegoed en ik vergeet zoiets nietquote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef sproetjes het volgende:
hahahah
kev je bent een schat
oh en
kom hol das lasso rausssssss
tofffffquote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
linkerarm helemaal opnieuw laten maken en binnenkant dicht laten maken. Bovenarm alleen
Slaap lekker chickquote:Op maandag 13 december 2010 00:05 schreef sproetjes het volgende:
peepz ik ga slapen
t moet niet weer 3 uur worden![]()
oh en:
8 JANUARI LIMBO MEET @ BLOEM SITTARD
quote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef friekin_ het volgende:
Vriend van me begon te ruften tijdens de film.
ha een afrodisiacquote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef friekin_ het volgende:
Vriend van me begon te ruften tijdens de film.
welke?quote:Op maandag 13 december 2010 00:21 schreef sproetjes het volgende:
Gvd dat liedje over die rooie knol in mn kophelpt niet bij slapen jongeh...
quote:Op maandag 13 december 2010 00:25 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ook zin om te knuffelen. En tegen iemand aan te kruipen. En door zijn haar te kroelen. Enzo.
ik had geen last van storingquote:Op maandag 13 december 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Lieve mensjes ik ga pitten moet ff 1 dag werken heb dinsdag vrij. Hopelijk morgen weer internet op de pc kut ziggo. Tot snel en hoop op sneeuw allemaal
Helaas, nachtdienst.quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef sproetjes het volgende:
enne mattie.. zet 8 januari es in je agenda
Gezellig. Ik heb morgenavond nachtdienstquote:Op maandag 13 december 2010 03:26 schreef huize het volgende:
nog een sigaretje en dan ook bed, morgen auto wegbrengen en niks doen!
Weet je zeker dat het de kamer is die draait?quote:Op maandag 13 december 2010 03:36 schreef huize het volgende:
trusten!
ik wacht nog even tot de kamer wat langzamer draait enzo
Sterkte.quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef sproetjes het volgende:
Niet dus want mn ouders komen net onaangekondigd binnenlopen om verder te gaan met mn keuken... Zucht...
Heb jij rode gordijnen btw?quote:
Nadat ik em op zn sodemieter had gegeven stopte die met draaien dus ik blijf bij mn eerste mening. Het was de kamer.quote:Op maandag 13 december 2010 05:13 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de kamer is die draait?
en nog maar keer quoten zodat niemand eroverheen leestquote:Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef sproetjes het volgende:
oh en voor de mensen die het gemist hebben gisteravond/vanacht
8 JANUARI LIMBO MEET @ BLOEM SITTARD
Idd kerel! Ben bijna klaar!quote:Op maandag 13 december 2010 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kut is het nu te laat voor :p
alles beter dan een ei gemaakt door je broertjequote:Op maandag 13 december 2010 13:30 schreef sproetjes het volgende:
hahahahaahah +1 voor joysa
ik maak tosti's op mn bureauwant de keuken is nog steeds,,, eehm... geen keuken
Lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond waarschijnlijk ook weer enige sneeuw.
Als ik 's morgens niet naar mijn werk hoef én er genoeg ijs is om goed te schaatsen dan mag het van mij.quote:
Neeeeeeeee, geil is het niet, wel cool..quote:Op maandag 13 december 2010 16:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook.Mannen blijken het niet geil te vinden.
Zelfs dat niet.quote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, geil is het niet, wel cool..
Poekie ayan?quote:Op maandag 13 december 2010 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog eten. Ben benieuwd wat er allemaal op het menu staat vanavond
Zo doe maar ruig. Ik ben er nog niet over uit, maar misschien zie ik nog wel wat lekkers.quote:Op maandag 13 december 2010 18:08 schreef friekin_ het volgende:
Ik denk dat ik ga voor hertenbout vanavond. Stoofpotje van het hert, met wintergarnituur en wildsaus met peperkoek.
Je kan ook Altun bellen. Goei kebab.quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo doe maar ruig. Ik ben er nog niet over uit, maar misschien zie ik nog wel wat lekkers.
Heb lang geen goeie kebab meer gehad.quote:Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je kan ook Altun bellen. Goei kebab.
Ik heb gisteren een zoutpiemel gehad. Verademing. Wil nooit meer iets andersquote:Op maandag 13 december 2010 18:17 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Heb lang geen goeie kebab meer gehad.
kan ik niet, dus picsquote:Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef solaire het volgende:
stel je maar een mooie nordmann van twee meter met gouden lokken voor
quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef huize het volgende:
Die verdraaide moderen techniek staat voor niets meer, nieuwe schermpjes en knopje overal, wat bedenken die duvelse rekels hierna nog!
Inderdaad.. hoe durft iequote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef huize het volgende:
Nikie hij negeert ons gewoon weet je
wat een piemel!
vertraging in je hol, je stuurt gewoon niks terugquote:
Jong echt wel, maar dan krijg ik 5 minuten later zo'n pop up dat mn bericht verstuurd is en dat dan 3 of 4 keer.quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
vertraging in je hol, je stuurt gewoon niks terug
Kijk nou wat je doet solaire! Je maakt nikie gewoon emotioneelquote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Joysa het volgende:
Ik word wel heul verdrietig als er nu geen mooie paint van je boom komt solaire
Oh.. na mijn 'hahaha.. nogwat' bericht heb ik niks meer gehad?quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef huize het volgende:
[..]
Jong echt wel, maar dan krijg ik 5 minuten later zo'n pop up dat mn bericht verstuurd is en dat dan 3 of 4 keer.
vind je het leuk om mijn echte naam te typen ofzo joep?quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef huize het volgende:
[..]
Kijk nou wat je doet solaire! Je maakt nikie gewoon emotioneel
de neuk weet jij mn naam?quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
vind je het leuk om mijn echte naam te typen ofzo joep?
oh daarna had ik nog gereageerdquote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef huize het volgende:
je haah nog wat bericht? Ik heb een berichtje gehad en daar op geantwoord en dat is het zo iets.
had je ooit in michelle dr fobo gezetquote:
Niekie !quote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef huize het volgende:
Neuh is goed. Effe , hoe spreek ik je naam uit? Naaaikie of nikkie?
kan die smiley niet beter achter schoolfeest ipv achter mondial?quote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Gezicht het volgende:
Dalijk naar Mondial (). Schoolfeestje. Zal wel fucking gaar zijn maar ik wil sowieso even kijken hoe het er uit ziet na de verbouwing.
Zie je daar was ik gewoon nooit op gekomen.quote:
Lekke schuifelen met het leukste meisje van de klas, handjes onwennig om het middel en elkaar vooral NIET aankijken.quote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Gezicht het volgende:
Dalijk naar Mondial (). Schoolfeestje. Zal wel fucking gaar zijn maar ik wil sowieso even kijken hoe het er uit ziet na de verbouwing.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef huize het volgende:
[..]
Lekke schuifelen met het leukste meisje van de klas, handjes onwennig om het middel en elkaar vooral NIET aankijken.
Ach ja die jeugd van tegenwoordig
Het is logisch.. er staat maar 1 kquote:
ik zit al een half uur aan de telefoon ...quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef huize het volgende:
JE DURFT NIET !!
goed genoeg geschreeuwd
Ik ben geen 12 meer vriend.quote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef huize het volgende:
[..]
Lekke schuifelen met het leukste meisje van de klas, handjes onwennig om het middel en elkaar vooral NIET aankijken.
Ach ja die jeugd van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |