SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
wil je ook meeten?quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Rifoki het volgende:
Overigens kom ik naast huize ook uit Heerlen, dat moest ik wel even kwijt.
Denk toch niet dat iemand terug gaat lezen, kan eigenlijk weg dunkt me.quote:
Nee bah, dat vind ik eng.quote:
Echte mannen wij Heerlenaren.quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Rifoki het volgende:
Overigens kom ik naast huize ook uit Heerlen, dat moest ik wel even kwijt.
bij tas was er wat misgegaan, die heeft de OP uit de wiki gehaald.quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef sproetjes het volgende:
wie heeft de op verneukt?!!? ik had em zo mooi bijgewerkt
Doe eens niet zo arrogant!quote:
Ik woon in Maastricht. Tot wanneer hadden jullie in gedachten? Laatste trein nog te halen?quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef sproetjes het volgende:
sepoooo kut niet dus
nja dan zijn het er maar 2 3 die wat verder hoeven te reizen
QFT enzoquote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef limbolandjgirl het volgende:
En verder met het plannen van de meet.
Cyprus bezorgt. Is een beetje al jaren vaste prik van toen ik nog in de horeca werkte, zondag avond 12 uur bier drinken en weekend inluiden (ma-dins was toen mn weekend) en doner eten.quote:
Ik vind alles prima, pas me aan jou aanquote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef sproetjes het volgende:
schappelijke tijd lijkt me vanaf een uur of 20.00 tot ?? cafe's sluiten om 03.00 iig
waarom heb jij een belgisch wielershirt?quote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht. Tot wanneer hadden jullie in gedachten? Laatste trein nog te halen?
Ik voel de gezelligheid nu alquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef sproetjes het volgende:
kunenn we iig nog rustig zitten bij bloem, kletsen en dan dansehhh
ik krijg net te horen dat boy23 misschien nog nakomt, dus dat is waarschijnljk alweer een +1
quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef sproetjes het volgende:
aanwezig
joysa
boy23 komt na (waarschijnlijk)
sproetjes
limbolandjgirl?
huize?
rifoki?
tassie?
tlk?
friekin?
ja die komt standaard, daarom stond ie er niet in, we vergeten je niet kevquote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef sproetjes het volgende:
d'oh ik vergat kev, die komt toch wel
Eh volgens mij van 18 tot 36 ofzo?quote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef limbolandjgirl het volgende:
En wat is de gemiddelde leeftijdsgrens? xD
Of is dat een TE gevoelig onderwerp hiero?
tlk zn internet doet et niet.. friek zal wel bezig zijn met dr machines.. tas weet ik nietquote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef sproetjes het volgende:
waar zijn tlk, tassie, friekin en de rest als je ze nodig hebt
Zo vol dat je het die avond nog voeltquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef sproetjes het volgende:
ook zonder booze![]()
ik laat me de dag van te voren toch wel goed vollopen![]()
GIJ BLIJFT GVD VAN MN BIER AF, VUILE KUT HOERquote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef sproetjes het volgende:
zo vol ja! goedkope booze ftw... ben daar na 4 wijn altijd al helemaal fuzzy, weet niet wat dat is met die goedkope rotzooi daar
oh en:
http://www.dailymotion.com/video/xap31l_new-kids-strand-hq_funk ga stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |