Poekie ayan?quote:Op maandag 13 december 2010 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog eten. Ben benieuwd wat er allemaal op het menu staat vanavond
Zo doe maar ruig. Ik ben er nog niet over uit, maar misschien zie ik nog wel wat lekkers.quote:Op maandag 13 december 2010 18:08 schreef friekin_ het volgende:
Ik denk dat ik ga voor hertenbout vanavond. Stoofpotje van het hert, met wintergarnituur en wildsaus met peperkoek.
Je kan ook Altun bellen. Goei kebab.quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo doe maar ruig. Ik ben er nog niet over uit, maar misschien zie ik nog wel wat lekkers.
Heb lang geen goeie kebab meer gehad.quote:Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je kan ook Altun bellen. Goei kebab.
Ik heb gisteren een zoutpiemel gehad. Verademing. Wil nooit meer iets andersquote:Op maandag 13 december 2010 18:17 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Heb lang geen goeie kebab meer gehad.
kan ik niet, dus picsquote:Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef solaire het volgende:
stel je maar een mooie nordmann van twee meter met gouden lokken voor
quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef huize het volgende:
Die verdraaide moderen techniek staat voor niets meer, nieuwe schermpjes en knopje overal, wat bedenken die duvelse rekels hierna nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |