Doen al die wijven, daarom pleit ik voor mannen in de KDV'squote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Pfffff, die zwelgt ook in problemen ..........Oooh je bedoelt ...
Yep. Het werd mij allemaal net effies te klef dus moest ik even ontfokken.quote:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Hoe was je vakantie Coos?quote:Op maandag 13 december 2010 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Yep. Het werd mij allemaal net effies te klef dus moest ik even ontfokken.
Joh, je weet niet wat je allemaal kan doen met zoveel tijd over.
Wat een kut lay out en waar zijn de smileys??
Ze zijn wel pragmatischer, dat wel, gecastreerde mannen, zou dat wat zijn. " Gefeliciteerd, u bent aangenomen, nog één kleine formaliteit en u kunt meteen beginnen, leg ze maar even op het hakblok alstublieft"quote:Op maandag 13 december 2010 00:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doen al die wijven, daarom pleit ik voor mannen in de KDV's![]()
[img]dikke kus smiley [/img] waar staan die dingen???quote:
Ik doe de hak welquote:Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zijn wel pragmatischer, dat wel, gecastreerde mannen, zou dat wat zijn. " Gefeliciteerd, u bent aangenomen, nog één kleine formaliteit en u kunt meteen beginnen, leg ze maar even op het hakblok alstublieft"
Maar serieus, heb jij cijfers dat mannen vaker dat soort activiteiten ontplooien dan vrouwen? Ik heb het dan over alle soorten van misbruik en geweld.quote:Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zijn wel pragmatischer, dat wel, gecastreerde mannen, zou dat wat zijn. " Gefeliciteerd, u bent aangenomen, nog één kleine formaliteit en u kunt meteen beginnen, leg ze maar even op het hakblok alstublieft"
Onder het reageervak, je moet ergens op klikken om ze te tonen, maar je kan in de instellingen ook aangeven dat ze altijd getoond moeten worden.quote:Op maandag 13 december 2010 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
[ [url=dikke kus smiley ]afbeelding[/url] ] waar staan die dingen???
Ja hè, ban was vanaf de vakantie. 6 juli.quote:
Gewoon waar altijdquote:Op maandag 13 december 2010 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
[ [url=dikke kus smiley ]afbeelding[/url] ] waar staan die dingen???
Ja, je laatste post was voor je vakantie. Ook niet zitten lurken?quote:Op maandag 13 december 2010 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hè, ban was vanaf de vakantie. 6 juli.
Vakantiwe was oké!
O ja. Goed zo Remlovequote:Op maandag 13 december 2010 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Onder het reageervak, je moet ergens op klikken om ze te tonen, maar je kan in de instellingen ook aangeven dat ze altijd getoond moeten worden.
Usericons op derde sites kan en mag niet meer. Alles moet op Fok! staan. Danny wil graag meer grip op de gebruikers.quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja. Goed zo Remlove![]()
Maar waarom werkte mijn user icon niet meer vanaf de link op mijn webspace??
Dat was een giffie van veel groter dan 60x60. Hoe kan ik die verkleinen naar 60x60??
Geen cijfers maar, als je dit soort dingen leest, zijn het kerels. En wees nou eerlijk wat moet een vent nou in de kinderzorg, dan is er al iets mis met je, toch? Een vent die vrijwillig voor andermans koters gaat staan zorgen??? Kijk vrouwen die hebben dat met baby's bijvoorbeeld die zien er één en dan krijgen ze zoiets van ooooooh, aaaaaaaah, wat een schuimpie, ooooooooo wat liefffffff. Zeg nou es eerlijk, heb jij dat wel es gehad ??????quote:Op maandag 13 december 2010 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar serieus, heb jij cijfers dat mannen vaker dat soort activiteiten ontplooien dan vrouwen? Ik heb het dan over alle soorten van misbruik en geweld.
Nee, we willen voorkomen dat eikels webicons van tig megabyte gebruikenquote:Op maandag 13 december 2010 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Usericons op derde sites kan en mag niet meer. Alles moet op Fok! staan. Danny wil graag meer grip op de gebruikers.
Heel af en toe.quote:Op maandag 13 december 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je laatste post was voor je vakantie. Ook niet zitten lurken?
Donder op zeg... Maar daar was je op uitquote:Op maandag 13 december 2010 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen cijfers maar, als je dit soort dingen leest, zijn het kerels. En wees nou eerlijk wat moet een vent nou in de kinderzorg, dan is er al iets mis met je, toch? Een vent die vrijwillig voor andermans koters gaat staan zorgen??? Kijk vrouwen die hebben dat met baby's bijvoorbeeld die zien er één en dan krijgen ze zoiets van ooooooh, aaaaaaaah, wat een schuimpie, ooooooooo wat liefffffff. Zeg nou es eerlijk, heb jij dat wel es gehad ??????
Tsja, in de zorg werken toch best veel mannen. Ziekenhuizen zitten er vol mee. Ik denk dat seksueel geweld wel vaker voor zou kunnen komen bij mannen, maar andersoortig geweld, ik denk dat vrouwen daar ook wel mee uit de voeten kunnen, zoals:quote:Op maandag 13 december 2010 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen cijfers maar, als je dit soort dingen leest, zijn het kerels. En wees nou eerlijk wat moet een vent nou in de kinderzorg, dan is er al iets mis met je, toch? Een vent die vrijwillig voor andermans koters gaat staan zorgen??? Kijk vrouwen die hebben dat met baby's bijvoorbeeld die zien er één en dan krijgen ze zoiets van ooooooh, aaaaaaaah, wat een schuimpie, ooooooooo wat liefffffff. Zeg nou es eerlijk, heb jij dat wel es gehad ??????
Wat nou ? Ja, jij grijpt in het voorbij lopen af en toe nog wel een commando, maar het gros van de vrouwen reageert zo en mannen niet en bij de mannen die het wel doen heb ik zoiets van ........ uuuuuhhhquote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op zeg... Maar daar was je op uit
quote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Heel af en toe.
Met dat gedoe met Lucassen en een paar keer in de RLS SC en daar zag ik dan jou uit je dak gaan tegen sommige users.Toen dacht ik....nâh ik blijf nog maar effe weg. De lucht is inmiddels weer geklaard tussen jullie?
Maar alles goed verder met jullie??
Eens duhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 13 december 2010 00:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, in de zorg werken toch best veel mannen. Ziekenhuizen zitten er vol mee. Ik denk dat seksueel geweld wel vaker voor zou kunnen komen bij mannen, maar andersoortig geweld, ik denk dat vrouwen daar ook wel mee uit de voeten kunnen, zoals:
Knijpen, ruw zijn, kinderen in een vieze luier laten liggen of te laat eten of drinken geven.
Ja tien jaar met die commando was wel genoeg iid ... BTW tis nog een vriendquote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat nou ? Ja, jij grijpt in het voorbij lopen af en toe nog wel een commando, maar het gros van de vrouwen reageert zo en mannen niet en bij de mannen die het wel doen heb ik zoiets van ........ uuuuuhhh
Vrouwen zijn vaak slonzen, dat ga ik niet ontkennen,quote:Op maandag 13 december 2010 00:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
, kinderen in een vieze luier laten liggen of te laat eten of drinken geven.
Nee van Lotuss weet ik niets ik bedoelde meer die steken van jou naar Gert en Noek toe.quote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Lotusss bedoel je? De lucht is hier nimmer voor lang geklaard hè, dat weet je toch?
Maar 't gaat verder prima
Hoezo lucht geklaard ? Als Remmie over politiek begint verschijnt hier als vanzelf een dikke glimlach op het gelaat en begint het hoofd automatisch zachtjes, meewarig heen en weer te schuddenquote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Heel af en toe.
Met dat gedoe met Lucassen en een paar keer in de RLS SC en daar zag ik dan jou uit je dak gaan tegen sommige users.Toen dacht ik....nâh ik blijf nog maar effe weg. De lucht is inmiddels weer geklaard tussen jullie?
Maar alles goed verder met jullie??
Het gebruikelijke fok gedoequote:Op maandag 13 december 2010 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee van Lotuss weet ik niets ik bedoelde meer die steken van jou naar Gert en Noek toe.
Wat was er dan met Lotuss??(weet je dat het me helemaal niets zegt. Zal toch geen beginnende vorm van Korsakov zijn?)
Ah datquote:Op maandag 13 december 2010 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee van Lotuss weet ik niets ik bedoelde meer die steken van jou naar Gert en Noek toe.
Wat was er dan met Lotuss??(weet je dat het me helemaal niets zegt. Zal toch geen beginnende vorm van Korsakov zijn?)
Dat doen users nou enmaal op een forumquote:Op maandag 13 december 2010 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo lucht geklaard ? Als Remmie over politiek begint verschijnt hier als vanzelf een dikke glimlach op het gelaat en begint het hoofd automatisch zachtjes, meewarig heen en weer te schudden
Als je niet helemaal goed bent maken ze je moderator, die DJMO is binnen 2 weken ook blauw let maar opquote:Op maandag 13 december 2010 00:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, Lotusss (nu geloof ik moderator?) heb je dus gemist, zoals ook DJMO en nog een paar. Je hebt wat de komende dagen wat te lezen Coos
BS ... Dat is niet terug te lezen en waaromquote:Op maandag 13 december 2010 00:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah datNah, daar over spreken, dat mag niet meer van Gert
Maar voor de zuiverheid, 't was een opmerking uit de losse pols, zonder enige naamsvermelding. Hij sloeg alleen in als een bom, de schoen paste erg goed denk ik
Goed, Lotusss (nu geloof ik moderator?) heb je dus gemist, zoals ook DJMO en nog een paar. Je hebt wat de komende dagen wat te lezen Coos
Mjah, ik denk dat we geleerd zouden moeten hebben van de opkomst van de NSBquote:Op maandag 13 december 2010 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo lucht geklaard ? Als Remmie over politiek begint verschijnt hier als vanzelf een dikke glimlach op het gelaat en begint het hoofd automatisch zachtjes, meewarig heen en weer te schudden
Slonzen, vooral de jongste generatiesquote:Op maandag 13 december 2010 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak slonzen, dat ga ik niet ontkennen,maar dat is toch wat anders dan sexueel misbruik, los daarvan had ik niet over de zorg in het algemeen, maar over het werken in een kinderdagverblijf, zeg maar kinderzorg
Geen BS hoor, is mij vriendelijk verzocht.quote:Op maandag 13 december 2010 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
BS ... Dat is niet terug te lezen en waarom
Zie je, je kan het niet zien, maar ik verzeker je, m'n hoofd begon vanzelf te bewegen en ik voelde m'n mondhoeken al omhoog trekkenquote:Op maandag 13 december 2010 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat we geleerd zouden moeten hebben van de opkomst van de NSB
Lotusss vond ik echt niet zo fout hoorquote:Op maandag 13 december 2010 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je niet helemaal goed bent maken ze je moderator, die DJMO is binnen 2 weken ook blauw let maar op
Wat is BS??quote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen BS hoor, is mij vriendelijk verzocht.
Dat gebeurt bij mij altijd bij mensen die niet zien wat voor een verwerpelijke beweging de PVV isquote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Zie je, je kan het niet zien, maar ik verzeker je, m'n hoofd begon vanzelf te bewegen en ik voelde m'n mondhoeken al omhoog trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |