Want suiker staat bekend om zijn anesthetische werking.quote:Op dinsdag 14 december 2010 04:37 schreef Braddie het volgende:
Braddie kan niet slapen, dus heeft hij maar 1,5 liter Siroop naar binnen gewerkt...
Dat dat uberhaupt kan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 04:37 schreef Braddie het volgende:
Braddie kan niet slapen, dus heeft hij maar 1,5 liter Siroop naar binnen gewerkt...
Allesjeezus wat ben jij scherp op de late uurtjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Actief met optredens... actieve elementen...
haha heb ik keer puur gedaan toen ik strond lazerus wasquote:Op dinsdag 14 december 2010 04:37 schreef Braddie het volgende:
Ik heb het gelukkig niet puur gedaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef genakt het volgende:
[..]
haha heb ik keer puur gedaan toen ik strond lazerus was
stond half uurtje later alles onder te kotsen en alles was rood haha
Whehequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Allesjeezus wat ben jij scherp op de late uurtjes
Wil wel een bord macaroni koken voor jequote:Op dinsdag 14 december 2010 08:15 schreef KaMo het volgende:
Ja, kak. Ik kan mijn bed niet uit.Dean, zit er een voeding bij die wah?
ja net die kanker lowlandskaartjes al gehaaldquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:11 schreef Gitaarmat het volgende:
BTW op concertkaartjes niet omhoog voorlopig, eerste kamer stemt tegen.
Hmm, enig idee waar ik een niet te dure voeding +chain kan krijgen ervoor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wil wel een bord macaroni koken voor je
Maar ik denk het niet, al valt er vast wel een te regelen
In elke willekeurige muziekzaak ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hmm, enig idee waar ik een niet te dure voeding +chain kan krijgen ervoor?
Maak daar maar het dubbele van. Een beetje goede voeding als een onespot kost al snel zo'n 30 euro.quote:
Moet te doen zijn! Gitaar spelen heeft lang niet zoveel met noten lezen en spelen te maken als piano spelen. Ik zou het gewoon proberen, wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
Stel, je bent 18, hebt nog nooit gitaar gespeeld, kunt wel een beetje pianospelen en kunt ook noten herkennen, maar niet zomaar lezen en dan spelen... Denken jullie dat het er dan nog inzit dat je heel goed kunt leren spelen?
Ik weet dat dat voor jullie lastig te beoordelen is, maar wat denk je?
Geld,.. veel geld. Als je eenmaal GAS hebt...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:22 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Moet te doen zijn! Gitaar spelen heeft lang niet zoveel met noten lezen en spelen te maken als piano spelen. Ik zou het gewoon proberen, wat heb je te verliezen?
Ze zijn ook een stukje duurder geworden. Mijn oude voeding (Boss) heb ik destijds ook zo'n 15 euro voor betaald maar om die te vervangen was even duur als een onespot.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij heb ik mijn onespot destijds een keer voor 15e gekocht
Klopt, tell me about it.. In de korte tijd dat ik nu speel heb ik al veel te veel geld eraan uitgegeven. Maar het is wel leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Geld,.. veel geld. Als je eenmaal GAS hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |