ik heb dat ook, maar dat komt ook door mijn verstoorde dag/nacht ritmequote:Op dinsdag 14 december 2010 01:31 schreef The_Dean het volgende:
Morgenochtend ook druk zat, maar heb gewoon geen zin om te slapen, zo raar is dat altijd.
Ik heb nu late dienst, van 14 tot 22:30, opzich wel lekker, maar nu heb ik kans 's ochtends lekker wat te doen, maar omdat ik geen zin heb te slapen, 'verslaap' ik wel mijn hele ochtendquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
ik heb dat ook, maar dat komt ook door mijn verstoorde dag/nacht ritmeMorgen gaat mijn wekker rond 8 uur ofzo, nog even een toets Engels naar binnen beunen dan maar.
Het is de laatste week voor de vakantie dan is mijn inzet sowieso 0.0%
Klinkt goed, ga je die eens doen?quote:
Komt welquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:36 schreef -Menn0- het volgende:
Don't know, misschien. Ben momenteel beetje inspiratieloos, geen idee welk nummer ik zal gaan opnemen
Jawel, gaat helemaal goed komen!quote:
quote:Al met eigen materiaal bezig?
Drib wel... want die heeft EMG'squote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neuh, ik sta er meestal als een halve zombie bij.
ik zou hem niet vertrouwens hoor want hij gaat dat smeermiddel heel ergens anders voor gebruikenquote:Op maandag 13 december 2010 23:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Bedankt voor de suggesties, ik denk dat ik eerst zo'n flesje ga aanschaffen, kijken of het effect heeft.
En The_Dean, ik hou je aan de belofte als niets anders uitkomst bied!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:16 schreef genakt het volgende:
[..]
ik zou hem niet vertrouwens hoor want hij gaat dat smeermiddel heel ergens anders voor gebruiken
Actief met optredens... actieve elementen...quote:
Vet iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:27 schreef genakt het volgende:
zo deze cover is wel heel goed gedaan
hopelijk kan ik later ook zoiets spelen
en dit nummer heeft wel hele vette intro
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergezochtquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Actief met optredens... actieve elementen...
Die pure stuff is hard ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 04:37 schreef Braddie het volgende:
Braddie kan niet slapen, dus heeft hij maar 1,5 liter Siroop naar binnen gewerkt...
Ik dacht dat je bezig was met afvallen Braddie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 04:37 schreef Braddie het volgende:
Braddie kan niet slapen, dus heeft hij maar 1,5 liter Siroop naar binnen gewerkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |