Nee hoor. Doe ik ook (als ik überhaupt speel). Dan heb ik het originele nummer in m'n hoofd tik je daar dus mee.quote:Op maandag 13 december 2010 22:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Is het vreemd dat als ik een nummer probeer te spelen op halve snelheid, Om te oefenen, dat mijn been op volle snelheid probeert mee te tikken ? Het is iig hondsirritant oefenen.Misschien mijn been maar vast zetten met een riem
Enja Ik heb zelf ook een locking nut en soort van floydrose kopie. Ik vind het geniaal. Gelukkig heb ik wel een 2e gitaar want voor andere stemmingen is het idd niet heel fijn. Maar als 2e gitaar kun je het zeker doen.
Druk! Zoals je merkt,... geen vuige Aziatische grappen meerquote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd
Hoe bevalt je baan ?
http://www11.speedyshare.(...)load/bluesstukje.mp3
Stukje blues
Naja ik raak uit ritme, Dus ga ik nu maar even fokkenquote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meetikken op dubbele snelheid is toch prima
Ja precies. Dat bedoel ik. In je hoofd hoor je dat deuntje en terwijl je vingers het voor elkaar proberen te klooien lukt het maar niet.quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee hoor. Doe ik ook (als ik überhaupt speel). Dan heb ik het originele nummer in m'n hoofd tik je daar dus mee.
Geloof me. Dat weet ik maar al te goed.quote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja precies. Dat bedoel ik. In je hoofd hoor je dat deuntje en terwijl je vingers het voor elkaar proberen te klooien lukt het maar niet.
Het is toch hetzelfde ritmequote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naja ik raak uit ritme, Dus ga ik nu maar even fokken
Achja we zien het door de vingers,quote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Druk! Zoals je merkt,... geen vuige Aziatische grappen meer
bestaat er een arabische toonladder?quote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
een 1/4e bend ?Voor je arabische toonladder zeker
Maar klinkt als een stuk beter je bends zijn behoorlijk vooruit gegaan
si, soort vanquote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
bestaat er een arabische toonladder?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is toch hetzelfde ritme
[..]
Achja we zien het door de vingers,
in hoeverre dat ook lukt met die spleetogen vanje =(
Boss DD3 kopen?quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is in goeie handenLoon krijgen is gevaarlijk ja
Ben nu eigenlijk alleen nog op zoek naar een delay pedaaltje en dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Moh, Ik ben er nog een beetje gevoelig voor merk ik.quote:
si!quote:
Ja hoorquote:
Niemand moet aan mijn gitaren zitten hoorquote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb dus sinds 2 weken een Yamaha FG700MS. Een goede gitaar met een subtiele doch onderschatte matte finish. Een voorwerp waar ik tot op heden altijd voorzichtig mee ben geweest.
Maar vandaag kwam ik thuis, en ik zag dat mijn gitaar op een andere plek stond en bij nadere inspectie was de hele body verneukt.
Blijkt dat mijn moeder bij mijn afwezigheid zo aardig is geweest om mijn gitaar 'schoon te maken'; lees, met een natte doek als een gek heeft zitten wrijven over de body waardoor de strepen op de body zijn 'uitgesmeerd'.
Zij beweert bij hoog en laag dat ze geen idee had dat je een gitaar zo niet kon schoonmaken en zij zegt dat ik niet moet zeuren omdat mijn gitaar nog steeds klanken produceert
Weet iemand of er een manier is om mijn matte finish weer in ere te herstellen, of kan ik beter mijn body polishen zodat ie helemaal glossy wordt?
[ afbeelding ]
HELP!
je kan het iedegeval proberenquote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Werkt die Dunlop Polish daadwerkelijk tegen het herstellen van een matte body?
Ik zou dat ten minste als eerste proberen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Zeker man, dit jaar nog nooit zo vaak gespeeldquote:
Polijsten. Eerst polish, dan evt waxen en zo mogelijk polijsten. Wil je er wel eens mee helpen, vooral die eerste twee stappen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Neuh, ik sta er meestal als een halve zombie bij.quote:
Ik weet niet waar je woont, maar anders mag je ook wel een drupje van mij lenen hoor, om te proberenquote:Op maandag 13 december 2010 23:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Bedankt voor de suggesties, ik denk dat ik eerst zo'n flesje ga aanschaffen, kijken of het effect heeft.
En The_Dean, ik hou je aan de belofte als niets anders uitkomst bied!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |