Ja ik kan echt geen 1 reden bedenken waarom ze kut zouden zijnquote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad, locking tuners zijn vet relaxed.
wat is het precies ? hetzelfde als bij floyd rose systemen ?quote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad, locking tuners zijn vet relaxed.
Klinkt idd als een uitdagende handelingquote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef Braddie het volgende:
Het is steeds knopje omdraaien dan er in doen, knopje terug draaien.
Had er de laatste keer met snaren vervangen echt problemen mee..
Nee, gewoon tuners met een draaiknop achterop, snaren verwisselen is een kwestie van knop los, snaar er door, knop vast, en stemmen. Zeer easy (voor de meeste mensenquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef genakt het volgende:
[..]
wat is het precies ? hetzelfde als bij floyd rose systemen ?
Je draait de knop los bij je tuner als je je snaar vervangt, trekt hem een beetje aan, je draait de knop vast. Zodat je daarna je snaar nogmaar een halve slag hoeft te draaien om op spanning te krijgen. Scheelt gewoon een hoop tijd met snaren vervangen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef genakt het volgende:
[..]
wat is het precies ? hetzelfde als bij floyd rose systemen ?
floy rose heeft ook tune knopjes en locking screw op de brug ?quote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je draait de knop los bij je tuner als je je snaar vervangt, trekt hem een beetje aan, je draait de knop vast. Zodat je daarna je snaar nogmaar een halve slag hoeft te draaien om op spanning te krijgen. Scheelt gewoon een hoop tijd met snaren vervangen.
Geen locking nut zoals bij een floyd dus
Yep, maar dat heeft niks te maken met deze lockingtunersquote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef genakt het volgende:
[..]
floy rose heeft ook tune knopjes en locking screw op de brug ?
ow ja ben er allebij niet bekend meequote:Op maandag 13 december 2010 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yep, maar dat heeft niks te maken met deze lockingtuners
Ik vind het maar ondingen, de toffe dingen die je ermee kan doen gebruik ik toch niet, dus dan hou je alleen een zee van nadelen overquote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef genakt het volgende:
[..]
ow ja ben er allebij niet bekend meefloyd rose wel keer mee gespeelt maar nog nooit hoeven te tunen oid
hoor er inderdaad ook veel slechte dingen maar de mensen die ze hebben vinden het weer helemaal geweldig hahaquote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar ondingen, de toffe dingen die je ermee kan doen gebruik ik toch niet, dus dan hou je alleen een zee van nadelen over
Het grootste nadeel vind ik dat als je een snaar breekt gelijk heel je gitaar vals is. Vooral bij optredens is dat kut want je kan het nummer niet met een snaar minder afmaken. Dan kan je door dat hele systeem ook niet ff snel een andere snaar erop zetten, en rekt een verse snaar in het beign nog redelijk op waardoor die een beetje vals wordt, waardoor dus weer al je snaren vals worden door die brug.quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef genakt het volgende:
[..]
hoor er inderdaad ook veel slechte dingen maar de mensen die ze hebben vinden het weer helemaal geweldig haha
Hopelijk gaat dean met me in zee dan heb ik vrijdag head +cabinet hier staan <3 <3
en hopelijk me spider line 6 nog deze week eruit. 2 bieders gehad die allebij deze week nog willen kijken. Wie het eerste is mag hem meenemen![]()
Whehe de gast die die gitaar heeft ontworpen was echt dronken op dat momentquote:
What? Ben je al afgestudeerd?!quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is in goeie handenLoon krijgen is gevaarlijk ja
Ben nu eigenlijk alleen nog op zoek naar een delay pedaaltje en dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Whehehe... aight man... rustig aan... je hebt toch 2 jaar uitloopquote:
Geen verstand van maar deze?quote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef The_Dean het volgende:
Zo, hele Marshall halfstack verkocht. Iemand een vette cab voor 200?
Anders haal ik denk ik zo'n Bugera ding bij Thomann...
Alles op z'n tijdquote:Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehehe... aight man... rustig aan... je hebt toch 2 jaar uitloop
Meetikken op dubbele snelheid is toch primaquote:Op maandag 13 december 2010 22:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Is het vreemd dat als ik een nummer probeer te spelen op halve snelheid, Om te oefenen, dat mijn been op volle snelheid probeert mee te tikken ?
Het is iig hondsirritant oefenen.Misschien mijn been maar vast zetten met een riem
Enja Ik heb zelf ook een locking nut en soort van floydrose kopie. Ik vind het geniaal. Gelukkig heb ik wel een 2e gitaar want voor andere stemmingen is het idd niet heel fijn. Maar als 2e gitaar kun je het zeker doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |