Haha gozer:quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:55 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Stereotype ajacied....altijd een grote bek maar nooit wat bereiken. Onderschat anderlecht maar niet. Of kan je je vorig jaar niet meer herinneren?
Fantastischquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:55 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Stereotype ajacied....altijd een grote bek maar nooit wat bereiken. Onderschat anderlecht maar niet. Of kan je je vorig jaar niet meer herinneren?
Het zou wel epic zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:16 schreef Morendo het volgende:
Danny Blind
Daley Blind
Over twintig jaar Dopey Blind?
Anderlecht en Ajax supporters leven al jaren op goede voet met elkaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Self-Catering het volgende:
Nou, dat worden weer mooie vechtpartijen in Amsterdam
Onderschat Basel niet goede ploeg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:46 schreef Stiggie het volgende:
Na anderlecht spartak of basel! Das gunstig
klopt, maar liever basel dan lech poznan ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Onderschat Basel niet goede ploeg.
Die 1-3 is niet echt representatiefquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Stonden ze de laatste keer niet na 10 minuten al achter?
Hij heeft last van een gekneusd ego denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Beetje vreemd verhaal rond El Ham. Heb erg veel zin in zondag trouwens.
Nog nooit heeft een Nederlandse ploeg in Europees verband gewonnen van Anderlecht en jij spreekt over een makkie.quote:
Statistieken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog nooit heeft een Nederlandse ploeg in Europees verband gewonnen van Anderlecht en jij spreekt over een makkie.
quote:Ajax treft in de volgende ronde van de Europa League het Belgische Anderlecht. Ajax speelt na de winterstop in de Europa League omdat ze in de Champions League derde zijn geworden in hun poule. Anderlecht heeft nog nooit verloren van een Nederlandse ploeg, dus waarschijnlijk wacht Ajax een lastige klus.
Roda JC, FC Twente, PSV en Ajax zijn de ploegen die tegen Anderlecht hebben gespeeld en geen van deze clubs heeft ook maar één wedstrijd weten te winnen. Er werd namelijk acht keer verloren door een Nederlandse club, tegen Anderlecht. En twee keer werd er gelijk gespeeld, dit waren Ajax (vorig seizoen) en PSV.
Nee. Sowieso. Ajax komt gewoon weer terug. Het is niet zo dat Anderlecht vorig jaar het Ajax op bezoek had in vorm.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad jo, anderlecht is ook niet meer wat het geweest is
quote:Luis Suárez stuurt aan op een vertrek bij Ajax. De spits heeft zijn zaakwaarnemer opdracht gegeven om een nieuwe club te zoeken in Spanje, zo meldt Sport1.
De Uruguayaan is niet meer gelukkig bij Ajax en wil dus weg. De transfer vindt waarschijnlijk plaats in de zomer van 2011. Aangezien hij ook na de winterstop nog is geschorst vanwege de beet, willen andere clubs hem nog niet graag overnemen.
Suárez beweerde altijd dat hij nog heel lang bij de Amsterdammers wilde blijven spelen, maar die beloftes deed hij vooral in de periode dat hij in vorm was. Dit seizoen kampt hij voor het eerst met een vormcrisis; hij scoorde zeven keer in dertien competitieduels. In zijn eerste drie Ajax-seizoenen maakte Suárez nog 74 goals (97 wedstrijden).
http://www.powned.tv/nieu(...)il_weg_bij_ajax.html
Ook een mooie bron,powned. Van hen verwacht ik altijd voetbalnieuws wat betrouwbaar is.quote:
De (originele) bron is Sport1.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook een mooie bron,powned. Van hen verwacht ik altijd voetbalnieuws wat betrouwbaar is.
Ook geschreven door B.Rutten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook een mooie bron,powned. Van hen verwacht ik altijd voetbalnieuws wat betrouwbaar is.
Ja en hoe komt sport 1 eraan...zo dus:quote:
quote:Volgens diverse Uruguyaanse media baalt de aanvaller vooral van ploeggenoot Mounir El Hamdaoui. Suarez vindt zijn collega veel te zelfzuchtig en kan daardoor niet meer in zijn eigen spel komen.
De 23-jarige speler verblijft op dit moment in Uruguay. Suarez heeft zich tegenover lokale media laten ontvallen dat hij het absoluut niet meer naar zijn zin heeft in Amsterdam. Vorig jaar had hij in Marko Pantelic nog een prima partner in de aanval, dit jaar is dat volledig omgeslagen met de komst van El Hamdaoui.
Het egoïstische gedrag van de Marokkaan is een doorn in het oog van de aanvoerder van Ajax. Aangezien Suarez van de clubleiding heeft vernomen dat El Hamdaoui niet dit seizoen al van de hand wordt gedaan, wil de Uruguyaan nu zelf vertrekken. Vanwege zijn schorsing, die ook in buitenlandse competities wordt overgenomen, is het waarschijnlijk dat hij Ajax pas in de zomer verlaat. Pere Guardiola, de zaakwaarnemer van de spits én jongere broer van Barcelona-trainer Pep, is voornamelijk in Spanje op zoek naar een club voor Suarez.
'Bolo' Zenden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 03:36 schreef Mortaxx het volgende:
Er hangt nog steeds een aardig prijskaartje aan hem dus zo snel zie ik hem niet weggaan. En dan nog, een afscheid van Suarez is niet het einde. Als er een goede vervanger komt tenminste
Tot hoelang heeft hij een contract? Ik denk dat zijn waarde op dit moment zich lastig in laat schatten. Uiteindelijk is het vaak ook wat de gek er voor betaald.quote:Op zaterdag 18 december 2010 03:36 schreef Mortaxx het volgende:
Er hangt nog steeds een aardig prijskaartje aan hem dus zo snel zie ik hem niet weggaan. En dan nog, een afscheid van Suarez is niet het einde. Als er een goede vervanger komt tenminste
2013 geloof ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot hoelang heeft hij een contract? Ik denk dat zijn waarde op dit moment zich lastig in laat schatten. Uiteindelijk is het vaak ook wat de gek er voor betaald.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef Morendo het volgende:
Anderlecht staat anders wel tweede in één van de sterkste competities van de BeNeLux.
En wij met 11-0 winnen o.i.d....quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als PSV nou ook even verliest
Vind 1-0 ook best, als het spel maar een beetje goed is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En wij met 11-0 winnen o.i.d....
Ja, zoals de eerste helft tegen Vitesse. En dan wel direct de wedstrijd op slot gooien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind 1-0 ook best, als het spel maar een beetje goed is.
Dan moet hij bij het warmlopen niet gaan rekken bij de cornervlag. Als Mario hem dan roept is de wedstrijd afgelopen als hij terug is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Morendo het volgende:
Hopelijk krijgt Van Beukering speeltijd.
Bij mij rond 11.30.quote:
Had graag een sprintduel gezien tussen Mido en Beukering.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Morendo het volgende:
Hopelijk krijgt Van Beukering speeltijd.
Idd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, zoals de eerste helft tegen Vitesse. En dan wel direct de wedstrijd op slot gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |