Ze speelden met Donald en Mickey (toen heel heel heel slecht)....quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef sausagin het volgende:
[..]
Het ging om de groepswinst , Anderlecht is hierdoor 1ste geworden en heeft dus een makkelijkere tegenstander kunnen loten en is pas in de 1/16 eruit gegaan. Ajax lootte hierdoor Juventus en ging eruit. Het is dus niet dat het om niks ging , groepswinst is belangrijk voor een goede loting.
Ik denk dat het Ajax zal lukken , maar zeer nipt. Lukaku knalt er wel 1 binnen.
quote:'Na 2012 zal ik nog één contract tekenen', zegt Van Gaal in Bild. 'Ik zou kunnen doorgaan bij Bayern, voor een nationaal elftal aan de slag gaan of bij Ajax technisch directeur dan wel general manager (...) kunnen worden.'
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet lukken, tegen die tijd is ons team superieur
Want....quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet lukken, tegen die tijd is ons team superieur
quote:
Dat zijn twee verschillende gesprekken geweest.quote:
Telegraafroddels?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:36 schreef msnk het volgende:
Maar nu dus een bericht zonder strings. Van gedachten veranderd? Komkommertijd?
Of gewoon niet de moeite genomen om het op te schrijven.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:36 schreef msnk het volgende:
Maar nu dus een bericht zonder strings. Van gedachten veranderd? Komkommertijd?
Maar het Is Johan geweest die al jaren loopt te drammen dat er iets moet veranderen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Liever van Gaal dan Cruijff... Van Gaal wil zelf zijn nek op het hakblok leggen, en Cruijff zal dat nooit meer doen...
[ afbeelding ]
Ik vertrouw van Gaal ook niet. Eerst zeggen hoe die nooit meer naar ajax terug zou willen en nu ineens wil die weer. Beetje raar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Liever van Gaal dan Cruijff... Van Gaal wil zelf zijn nek op het hakblok leggen, en Cruijff zal dat nooit meer doen...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:40 schreef Godtje het volgende:
Of het was al bekend dus waarom herhalen?
Daarom vind ik het dus zo opvallend, dat wel weer maar dat andere niet weer.quote:Het belangrijkste is dat hij WEER over ajax begint in 1 week.
Amsterdam kan goed zijn ego strelen, dat is alles waar 't bij hem omdraaitquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vertrouw van Gaal ook niet. Eerst zeggen hoe die nooit meer naar ajax terug zou willen en nu ineens wil die weer. Beetje raar.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.nu.nl/sport/24(...)d-behouden-ajax.html
Weheheehehehehquote:Frank de Boer wil Urby Emanuelson graag voor Ajax behouden. De linksback
quote:''Maar ik heb hem verteld dat hij erg goed aansluit op de manier waarop wij willen voetballen'', aldus De Boer.
Het is misschien heel hypocriet maar als Frank het zo vindt dan vind ik het allemaal stukken minder ergquote:De Boer is tevreden met de progressie die Mido maakt. ''Hij is in mijn ogen nog niet klaar voor een hele wedstrijd."
"Mido werkt echter hard. Hij wilde maandag graag de hele wedstrijd voor Jong Ajax voetballen. Dat is positief. Voor een basisplaats in het eerste elftal is het in mijn ogen nog te vroeg.''
Stereotype ajacied....altijd een grote bek maar nooit wat bereiken. Onderschat anderlecht maar niet. Of kan je je vorig jaar niet meer herinneren?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ahhhh effe Anderlecht kapot maken met onze talenten!
El Hamdaoui er mogelijk niet bij tegen Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |