Tuurlijk het zal eens niet zo zijnquote:Op zondag 12 december 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij was ST dat al
[..]
En vergeet de Humor niet
De rentocht begint dan ook in Belgie he? In de kerk bij GF om de hoekquote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel ver rennen voor mij en ST die nacht.
Jozef kan ook best 2 maagden hebben.quote:
Je mag mijn Maria wel zijnquote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk het zal eens niet zo zijn
Eten
en dat is niet zoverquote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De rentocht begint dan ook in Belgie he? In de kerk bij GF om de hoek
Niet inhalig worden jijquote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jozef kan ook best 2 maagden hebben.
Het is altijd dezelfdequote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eten
smakelijk lovelyquote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eten
word dan moslim heb je recht op veel meer maagdenquote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jozef kan ook best 2 maagden hebben.Eentje voor het heilig kindje en eentje voor de leut.
![]()
Voor zo ver ik weet nog nietquote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
die met het goud, of is die rol al bezet?
God ging met de eerste Maria ervandoor en maakte haar zwanger. Ik heb nog helemaal niks voor de leut gehad.quote:
en hoeveel krijgen de wijzen er?quote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jozef kan ook best 2 maagden hebben.![]()
Preciesquote:
DMquote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef DaMart het volgende:
Ik kan de kerstboom vanaf mijn stoel bij de computer ook zien.
Dan hoop ik wel voor hem dat het geen eeuwige maagden zijnquote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
word dan moslim heb je recht op veel meer maagden
moet je wel effe voor dood gaan
kloptquote:Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesEn bij jou heeft Jozef standaard meerdere Maria's
Ik vind goud niet zo mooiquote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
Fotoquote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef DaMart het volgende:
Ik kan de kerstboom vanaf mijn stoel bij de computer ook zien.
Die hebben een hele possé, het waren rijke machthebbers tenslotte.quote:
als jij die met goud wilt zijn , ok!quote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
Jou tijd komt nog welquote:Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
God ging met de eerste Maria ervandoor en maakte haar zwanger. Ik heb nog helemaal niks voor de leut gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |