SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Ik vind het een lekker spelertje, en als je er niet meer dan 4 miljoen voor hoeft te betalen lijkt hij me niet verschrikkelijk overpriced.quote:Op zondag 12 december 2010 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
[..]
Voor 4 miljoen, wel een beetje veel
Maar de TL geeft dit aan:
[..]
En hij is goedkoper qua loon dan de anderen.
Ach, laat mij een lol hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
Een naam TT en den FIPO!![]()
![]()
Ik ben trouwens lesdicties DutchieBre.
Doe ik ook, ik wilde t all1 ff melden.quote:Op zondag 12 december 2010 15:34 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ach, laat mij een lol hebben..
Bedankt voor de tip. Welke specialiteiten zou een spits moeten hebben? Koppen? En vleugelspelers de spec. snel? Verdedigers spec. onvoorspelbaarquote:Op zondag 12 december 2010 15:36 schreef Flappekz het volgende:
Hovenier, ik heb misschien nog wel een aandachtspuntje voor je spelersjacht, zeker aangezien je middenveld wat zwakker is: Zorg voor voldoende specialiteiten op de juiste plaatsen in je team. Wie weet maak je belangrijke goals via SE's
Ja, de prijs valt wel mee in vergelijking met andere spelers.quote:Op zondag 12 december 2010 15:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker spelertje, en als je er niet meer dan 4 miljoen voor hoeft te betalen lijkt hij me niet verschrikkelijk overpriced.
Zorg voor in ieder geval zo'n 3 koppers. Liefst in je verdediging, kan evt ook op middenveld en in aanval.quote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Welke specialiteiten zou een spits moeten hebben? Koppen? En vleugelspelers de spec. snel? Verdedigers spec. onvoorspelbaar
Das lache!quote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef klootzzz het volgende:
Grappig mijn familie komt uit Chile en daar heb ik dan ook deels mijn team naam aan te danken!
Je speelt toch niet in Coquimbo he, de harde kern van het lokale team heet "Al Hueso Pirata", de haven van deze kleine stad was in het verleden berucht vanwege de vele piraten die hier aan meerden.
Dus niet in Coquimbo denk.quote:GP Team 3 (284435)
Chile, Metropolitana, VI.38
Wtfquote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik gaat ff AoE III star wars versie spelen. Ben er dus ook ff tussen uit.
quote:Cedrik Standfest (229640993)
24 jaar en 111 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2010
Germany
uitstekend in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Delft
(sinds 12-12-2010 (2/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 43 270
Loon: 9 876 ¤ (8 230 ¤) /week inclusief 20% bonus
158 016 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 7/20 goed
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 5/20 matig
Da's de hoofdstad en metropool van Santiago, ik heb zelf ook nog veel te zien daar. Ik kan wel zeggen dat het een aanrader is als je van diversiteit houdt! Als je bijv in Santiago bent is het twee uurtjes rijden de bergen in om te skieen en als je die twee uurtjes de andere kant oprijdt lig je aan het strand, ideaal. Tevens is het land verschrikkelijk lang en vandaar ook zeer divers, met tropisch , woestijn, mediteraans, scandivanisch en een pool klimaat.quote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das lache!Ooit moet ik daar ook nog eens heen. Mja er staan zo veel landen op mn lijstje.
Ik speel tegen :
[..]
Dus niet in Coquimbo denk.
Zaterdag.quote:Op zondag 12 december 2010 16:16 schreef DeHovenier het volgende:
Op welke dag kan je stafleden ontslaan zonder dat je nog extra loon moet doorbetalen?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhquote:
Nog geblesseerd voor vanavond, maar daarom wel een 400k onder zijn tv!quote:9. Denisas Stankovskis (243471878)
22 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 03-03-2011
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: FC Bifröst (sinds 12-12-2010)
Total Skill Index (TSI): 38 810
Waarschuwingen: 0
Fysiek: Geblesseerd 1 we(e)k(en) geblesseerd
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 7/20 goed
Scoren: 14/20 bovennatuurlijk
Spelhervatting: 3/20 slecht
nice!quote:Op zondag 12 december 2010 18:09 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, mijn laatste spits ook binnen:
[..]
Nog geblesseerd voor vanavond, maar daarom wel een 400k onder zijn tv!
Gezien je sterke verdediging en aanval en je zwakke middenveld zou ik counteren. Weet natuurlijk niet hoe het staat met het passen van je verdedigers, maar zo op het eerste oog lijkt counteren me goed voor jou. Je zou je middenveld zelfs nog iets kunnen versterken, om nog beter te counteren.quote:Op zondag 12 december 2010 18:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
Ik ben niet zo thuis in de speeltactieken.
Zou iemand kunnen kijken wat de beste tactiek is voor mijn team: Shark-attack! ?
Een vriend van me zei1 jaar geleden counter maar aangezien er de nodige dingen zijn verandert weet ik niet of dat nog relevant is.
Dank u.
Ja, geld moet rollenquote:Op zondag 12 december 2010 18:46 schreef vanpers het volgende:
En 15 Miljoen lichter in 4 dagen zie ik![]()
quote:Ali Benkirane 16j 30 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: goed (max. uitstekend)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: redelijk (max. redelijk)
Scoren: slecht (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
Mijn 2 top talenten momenteel in de jeugdquote:Dorus Buitenhek
15 jaar en 76 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. redelijk)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Seau! Dat is best fijn!quote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
[..]
Mijn 2 top talenten momenteel in de jeugd
Dat moet toch wel lukken met die spelers, zijn idd mooie jonge waardevolle spelers.quote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, geld moet rollenWel redelijk jonge en waardevaste spelers gekocht, dus dat scheelt!
En alles om de VII en zijn 21:00 u. te voorkomen natuurlijk
Dank! Lekker jong in ieder geval, net als die van jou! Wat train je?quote:Op zondag 12 december 2010 18:58 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat moet toch wel lukken met die spelers, zijn idd mooie jonge waardevolle spelers.
Mooi teampje heb je
Ok bedankt! Dus je denkt dat dit beter werkt dan helemaal geen speciale tactiek?quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gezien je sterke verdediging en aanval en je zwakke middenveld zou ik counteren. Weet natuurlijk niet hoe het staat met het passen van je verdedigers, maar zo op het eerste oog lijkt counteren me goed voor jou. Je zou je middenveld zelfs nog iets kunnen versterken, om nog beter te counteren.
quote:Op zondag 12 december 2010 18:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Seau! Dat is best fijn!Vooral die eerste!
Counteren dus als tactiek. Verder per week natuurlijk altijd kijken wat de sterke kanten zijn van je tegenstander zijn en daar proberen op in te spelen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:05 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ok bedankt! Dus je denkt dat dit beter werkt dan helemaal geen speciale tactiek?
Normaal train ik positiespel maar sinds het tussenseizoen train ik korte pas. Zal wel komen omdat je het resultaat daarvan wat sneller ziet. Wacht nog even tot mijn wonderbaarlijke passer van 22 naar wereldklasse is gestegen en dan ga ik denk ik weer terug richting positiespel.quote:Op zondag 12 december 2010 19:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dank! Lekker jong in ieder geval, net als die van jou! Wat train je?
Ik zal overigens dit seizoen nog niet hele hoge ogen gooien, zeker gezien het passen wat mijn gemiddelde verdedigers hebben, maar handhaving moet goed kunnen.
quote:
Je mag mijn team wel supporterenquote:Op zondag 12 december 2010 18:40 schreef Gijs_ het volgende:
Drie supporterslots vrij trouwens, liefhebbers?
quote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je mag mijn team wel supporteren
Dynamo Delft (503460)
Yep, en dat gaat na dit seizoen niet anders worden, denk ik. Zit voorlopig ff vast aan positiespeltraining voor hele jonge talentenquote:
Heb je in mijn HT Live staanquote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben sinds voor het eerst in tijden ook weer eens benieuwd wat mijn teampje vandaag gaat doen
quote:Na een knappe actie aan de linkerkant van het veld kwam Claus Prent van PRT in de 5e minuut helemaal vrij om te scoren. 0-1 voor de bezoekers.
*@#$#@%$^&$#$^#^"e:BS kwam in de 6e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen JonᨠVebr de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef vanpers het volgende:
Zag het Gijs, mijn tegenstander al een kans gemist.
Flap is ook een supporter rijker!
Ja, beetje jammer. Maar ik heb zijn middenveld nog meer verzwakt dus dat zou goed moeten komen.. Hooguit een rode kaart kan mijn dag vandaag verzieken.quote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef vanpers het volgende:
Drassss:
Een dolenthousiaste menigte zag in de 15e minuut Cswers-speler Juan Carlos Vere vanaf de linkerflank doorbreken naar een vrije positie voor het doel. Schijnbaar moeiteloos lepelde hij de gelijkmakende 1-1 achter de keeper.
idd..quote:Op zondag 12 december 2010 20:19 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Wat een klote tijd beginnen die wedstrijden toch in de VII.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:22 schreef Drassss het volgende:
Possie doet het er gewoon om he... Belmonte weer gescoord
you said it!quote:Op zondag 12 december 2010 20:19 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Wat een klote tijd beginnen die wedstrijden toch in de VII.
Wat is je teamnaam ook alweer?quote:Op zondag 12 december 2010 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
doemijdiema! ben jou net ook gaan supporteren
ik heb nog 3 plekken over. Wie wil?
Je hebt er een supporter bijquote:
u wordt nu gesupporterdquote:Op zondag 12 december 2010 20:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wel eentje ruilen.
FC Mattheus Eugenius
Ik natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
doemijdiema! ben jou net ook gaan supporteren
ik heb nog 3 plekken over. Wie wil?
quote:Op zondag 12 december 2010 20:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik natuurlijk
Koning.Keizer.Admiraal.
EDIT - ik zie dat we al elkaars supporter zijn
We gaan vrolijk door met sprokkelen..quote:In de 37e minuut viel Stephan Prent van PRT op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Stephan Prent resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
Sorry niet gezien!quote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef Drassss het volgende:
Blehhhh saaie wedstrijd. Klootzzz doe er iets aan.
quote:
Dank!quote:Na 42 minuten vond PRT-speler Jannes Prent een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 1-2 zetten.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoor je stoel piepen van ongeduld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |