Ik heb de reacties niet gezien, maar Usenet is geen protocol (NNTP wel, maar dat weet je zelf ook), dus ik snap je "verwijzing naar een internetprotocol" niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:21 schreef Riparius het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat ik in SES kennelijk niet in algemene zin (dus: zonder linkjes te geven naar indexeringssites of naar metafiles) naar een internetprotocol mag verwijzen terwijl er nota bene in DIG al zes jaar een topicreeks over loopt. Dit is meten met twee maten. Het wordt tijd dat er eens wat meer coördinatie komt tussen de verschillende moderatoren over wat nu precies wel en wat niet mag, én dat dat eens duidelijk wordt vastgelegd. Het is uiteraard ook mogelijk voor verschillende subfora verschillende regels te hanteren (en die dan ook per subforum te communiceren) maar dat zal de verwarring over wat nu wel en wat niet mag alleen maar groter maken. De volgende keer dat ik daar aanleiding toe zie zal ik de term NNTP gebruiken. Eens kijken wat er dan gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is natuurlijk wel te begrijpen dat FOK! het risico niet wil lopen straks een rechtzaak van zo'n stichting als BREIN aan z'n broek te krijgen, dat begrijp je vast zelf ook wel..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2012 18:30:59 ]
Het is mijns inziens in overeenstemming met deze richtlijn; maandelijks komt er weer een topic over waar je nou heen moet, of het zwaar is en hoeveel je er mee gaat verdienen. Eventueel wil ik zelf ook wel een kleine OP maken.quote:• Centrale topics
Onderaan het subforumoverzicht staan aantal studie en uni/hogeschool topics. Dit is een mengeling van een aantal vragen over de studie/instelling en een slowchat topic. Zo nu en dan gaan er meer topics centraal, dit is om wildgroei van losse topics te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |