Dat stukje gereedschap daar linksonderin.....quote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Omdat ik niet alles op één foto kreeg, maar een "collage" van drie foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
Als ik op de blauwe knop drukt krijg ik 5 tellen te lezen, ik heb wel de laatste drie nummers van tel 2 verzonnen, maar de vraag is hoe moet ik ze optellen, en is de uitkomst van de optelling wat ik moet aan mijn leverancier doorgeven of gewoon beide tellers en ze optellen het zelf, ik ben bij eneco.quote:Bij een redelijk verbruik kan dat een beetje schelen per jaar..
Maar goed je meter is niet kapot, vermoedelijk heb je zelf 6 tel opties die je te zien krijgt als je op de blauwe knop drukt en na verloop van tijd springen deze dingen altijd naar t beginscherm te weten 0-0-0 etc.. Voor je verbruik moet je 1 en 2 bij elkaar optellen als je enkel tarief gebruikt..
Ik heb exact dezelfde en het begint bij tel 0 en tel 1 en tel 2 "lopen"ook daadwerkelijk. Alleen ik tel ze bij elkaar op voor de afrekening
-edit- Ik zie trouwens dat je een foto hebt gemaakt van je 6e telwerk
Ja daar daar zit m'n woning ook aan vast.quote:
dan zijn we stiekum wel benieuwd waar voor je zo`n enorme bak stroom nodig hebtquote:Op donderdag 16 december 2010 13:31 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Ja daar daar zit m'n woning ook aan vast.
een meter heb je niet nodig?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:55 schreef erikkll het volgende:
overzicht:
[ afbeelding ]
en een opname van dichtbij
[ afbeelding ]
Oude woning, maar volgens mij nog wel gerenoveerd. Ik huur het, dus mij maakt het niet uit. Drie stoppen, heb ik blijkbaar!
Hager, Hazemeyer, ABB Hafquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef TAX001 het volgende:
Met aankomende verbouwing wil ik mijn meterkast vervangen. Wat is een goed merk/model om aan te schaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |