Ja is dat zo? En waar dan? Ik neem niet aan dat elk willekeurig Amerikaans game-blad gewoon in heel Nederland verkrijgbaar is.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Dan kun je toch in de winkel kopen?
Probeer Schiphol of A'dam Centraal.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:01 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja is dat zo? En waar dan? Ik neem niet aan dat elk willekeurig Amerikaans game-blad gewoon in heel Nederland verkrijgbaar is.
Ik denk dat die info allemaal ingescanned zal worden. Ik weet niet of je dat vervelend vindt maar ik haal die info daar dan wel uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Aneurysma het volgende:
Jongens.Waar krijg ik in Nederland zo'n Game Informer? Of gaat dat hem niet worden?
Goed punt. Maar dan moet ik wachten tot de scans online staan.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat die info allemaal ingescanned zal worden. Ik weet niet of je dat vervelend vindt maar ik haal die info daar dan wel uit
Dat gaat minder dan 24 uur na de uitgave duren hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Aneurysma het volgende:
http://twitter.com/#!/Andrew_Reiner/status/17626997882626048
Can't wait.
[..]
Goed punt. Maar dan moet ik wachten tot de scans online staan.
morrowind overhaul en morrowind graphics extender doen het ook goed om het spel wat op te leuken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:52 schreef ems. het volgende:
Ter viering van het heugelijke feit heb ik Morrowind + 2 exp maar weer eens geinstalleerd. Met wat mods die her en der te vinden zijn ziet het er voor een oud spel nog erg mooi uit.
Toen hij net uit was heb ik hem heel ver gespeeld en om een reden die ik me niet meer kan herinneren heb ik het nooit helemaal afgemaakt. Volgens mij was er iets fout met mijn saves oid.
Dit is dus mijn 2e keer dat ik het ga spelen. Leuk om te zien dat ik de meeste locaties nog herkenTis toch alweer 8-9 jaar geleden.
Ik vind het toch altijd tegenvallen als ik oude spellen weer ga spelen. Morowind was supertof maar ik weet zeker als ik het nu ga spelen dat het enorm tegen gaat vallen.quote:Op zondag 26 december 2010 16:37 schreef karton het volgende:
[..]
morrowind overhaul en morrowind graphics extender doen het ook goed om het spel wat op te leuken.
Die overhaul en morrowind graphics extender zijn zeker de moeite waard.quote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd tegenvallen als ik oude spellen weer ga spelen. Morowind was supertof maar ik weet zeker als ik het nu ga spelen dat het enorm tegen gaat vallen.
Dat had ik ook toen ik het een hele tijd geleden weer ging spelen. Als je de vanilla versie speelt is het de eerste 30 minuten doorbijten maar daarna wen je eraan en zit je weer helemaal in het spel.quote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd tegenvallen als ik oude spellen weer ga spelen. Morowind was supertof maar ik weet zeker als ik het nu ga spelen dat het enorm tegen gaat vallen.
Niks mis met lekker doorrijden.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb al een jaar de Morrowind GotY liggen, ben nu toch maar bezig wat mods erop te gooien (graphics extender en extra omgevingsgeluid, manual block, one-handed spears o.a.) zodat ik daar eens mee aan de slag kan, wellicht een mooie voorbereiding op Skyrim.
Obvlivion vond ik frustrerend vanwege het domme meelevellen van je vijanden, en toen ik dat met een mod probeerde recht te zetten kreeg ie een perma-crash. Kan 'm niet eens meer deďnstalleren, tief dan ook maar op.
Hopelijk zijn de mods die ik nu erop zet wel een beetje compatible met elkaar, dat vind ik toch altijd verdomd lastig te bepalen. Vooral texture en mesh mods hebben bij mij altijd de neiging om foutmeldingen over ontbrekende files te geven.
Goede tipquote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef pagadder het volgende:
De GOTY van Oblivion is nu op Steam te koop voor ¤9.99.
Profiteer ervan, mocht je die nog niet hebben.
Het zijn wel de Steam Sales, dus geldig voor 24 uur.
Kerelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |