Hier wacht ik al op sinds het uitkomen van Daggerfallquote:
Gezien het grote aantal Dwemer ruins in Morrowind verwacht ik toch ook wel wat in Skyrim. Weet niet goed of Dwemer ook daar voorkwamen, maar dat was wel één van de mooiste dingen in Morrowind.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:34 schreef BWolf het volgende:
Wat kondigt de trailer nou precies aan? Dat we het op moeten gaan nemen tegen draken? Ik dacht in eerste instantie dat de dwemer terugkeerden, omdat er gepraat werd over iets waarvan mensen niet wisten of het wel bestaan had, dus dat zou dwemer kunnen zijn. Maar dat zal wel niet helaas, ook al zou ik het wel gruwelijk vinden.
Ik wel, aangezien ze waarschijnlijk voor een console-crowd-pleaser gaanquote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop dat ze zeer goed naar de kritiek op Oblivion hebben geluisterd, als ze dat gedaan hebben maak ik mij geen zorgen.
Fuck die consolesquote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien ze waarschijnlijk voor een console-crowd-pleaser gaan
bethesda..... nooitquote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Fuck die consolesProbaly gonna be some port.
Kennende wel. Maar kijk naar DICE en EA, EA nam DICE over en nu fucked up ports everywhere.quote:
Heb jij dan slechts een klein stom schermpje op je pc aangeslotenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef Devz het volgende:
Zo'n game speelt gewoon veeeel lekkerder weg op de bank met een controller dan achter zo'n klein stom schermpje.
Je weet dat Morrowind ook op de consoles was? :quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef KoningSjef het volgende:
O my god.. wat ben ik blij dat dit spel nu EINDELIJK is aangekondigd.
Hoop overigens wel dat het weer meer richting Morrowind trekt.. maar goed.. dat zal inderdaad vanwege die sterf consoles wel niet gebeuren.
mijn 32" beeldscherm is anders groot zat. + De mods voor de pc maken het 1000x beter dan op de consolequote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef Devz het volgende:
Zo'n game speelt gewoon veeeel lekkerder weg op de bank met een controller dan achter zo'n klein stom schermpje.
Consoles
Oblivion was qua sfeer idd best blij met die strak blauwe lucht en de groene bomen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef KoningSjef het volgende:
O my god.. wat ben ik blij dat dit spel nu EINDELIJK is aangekondigd.
Hoop overigens wel dat het weer meer richting Morrowind trekt.. maar goed.. dat zal inderdaad vanwege die sterf consoles wel niet gebeuren.
Dat lijkt me sterk en ik mag het niet hopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |