abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89945815
Wat kondigt de trailer nou precies aan? Dat we het op moeten gaan nemen tegen draken? Ik dacht in eerste instantie dat de dwemer terugkeerden, omdat er gepraat werd over iets waarvan mensen niet wisten of het wel bestaan had, dus dat zou dwemer kunnen zijn. Maar dat zal wel niet helaas, ook al zou ik het wel gruwelijk vinden.
pi_89947932
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef Gezicht het volgende:
_O_ _O_ _O_ _O_ Hier wacht ik sinds Oblivion al op.
Hier wacht ik al op sinds het uitkomen van Daggerfall _O_ _O_
Children of the night. What music they make.
pi_89948411
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:34 schreef BWolf het volgende:
Wat kondigt de trailer nou precies aan? Dat we het op moeten gaan nemen tegen draken? Ik dacht in eerste instantie dat de dwemer terugkeerden, omdat er gepraat werd over iets waarvan mensen niet wisten of het wel bestaan had, dus dat zou dwemer kunnen zijn. Maar dat zal wel niet helaas, ook al zou ik het wel gruwelijk vinden.
Gezien het grote aantal Dwemer ruins in Morrowind verwacht ik toch ook wel wat in Skyrim. Weet niet goed of Dwemer ook daar voorkwamen, maar dat was wel één van de mooiste dingen in Morrowind.
pi_89948789
Die Dwemer ruins ja. Nog altijd mijn sterkste herinneringen uit Morrowind daar aan. O+
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_89968634
Heb Morrowind maar weer eens geïnstalleerd om het nog maar eens uit te spelen. Heb nog een savegame staan van zo'n 2 jaar oud maar heb het nog nooit voor elkaar gekregen om het uit te spelen :')
pi_89968949
Ik hoop dat ze zeer goed naar de kritiek op Oblivion hebben geluisterd, als ze dat gedaan hebben maak ik mij geen zorgen.
pi_89969976
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop dat ze zeer goed naar de kritiek op Oblivion hebben geluisterd, als ze dat gedaan hebben maak ik mij geen zorgen.
Ik wel, aangezien ze waarschijnlijk voor een console-crowd-pleaser gaan ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_89972002
quote:
Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wel, aangezien ze waarschijnlijk voor een console-crowd-pleaser gaan ;(
Fuck die consoles ;( Probaly gonna be some port.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 15 december 2010 @ 20:12:16 #84
256666 leeell
I know you're lonely
pi_89972128
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Fuck die consoles ;( Probaly gonna be some port.
bethesda..... nooit
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_89972721
quote:
Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef leeell het volgende:

[..]

bethesda..... nooit
Kennende wel. Maar kijk naar DICE en EA, EA nam DICE over en nu fucked up ports everywhere.

Ya never know.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89972913
Deze ga ik zeker kopen.
pi_89979333
Elder scrolls _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
*O* *O* *O* *O*
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  woensdag 15 december 2010 @ 23:03:35 #88
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89981963
Tuurlijk wordt t een beperkt spel! De consoles kunnen maar zo weinig aan! Tes6. Gaat wel next gen dus nog ff 3 jaar wachten!
pi_90012021
Jezus wat een PC fanboys hier. :')! Zeik niet zo en ben blij met wat je hebt man.
Flesje bier
pi_90012125
Hopelijk ook weer dikke mods :7
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_90015905
O my god.. wat ben ik blij dat dit spel nu EINDELIJK is aangekondigd.
Hoop overigens wel dat het weer meer richting Morrowind trekt.. maar goed.. dat zal inderdaad vanwege die sterf consoles wel niet gebeuren.
Animo forte nihil forte !
Pro quantum bonus.
pi_90018441
Zo'n game speelt gewoon veeeel lekkerder weg op de bank met een controller dan achter zo'n klein stom schermpje.

Consoles O+
  donderdag 16 december 2010 @ 21:22:29 #93
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90018488
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef Devz het volgende:
Zo'n game speelt gewoon veeeel lekkerder weg op de bank met een controller dan achter zo'n klein stom schermpje.
Heb jij dan slechts een klein stom schermpje op je pc aangesloten :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90018606
Ik speel via een beamer en mn laptop vanuit bed.. speelt veeeeel lekkerder weg dan met zo'n kleine controller op de bank.
Animo forte nihil forte !
Pro quantum bonus.
pi_90019669
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef KoningSjef het volgende:
Hoop overigens wel dat het weer meer richting Morrowind trekt.. maar goed.. dat zal inderdaad vanwege die sterf consoles wel niet gebeuren.
Je weet dat Morrowind ook op de consoles was? :
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:50:37 #96
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_90028016
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef Devz het volgende:

Consoles O+
mijn 32" beeldscherm is anders groot zat. + De mods voor de pc maken het 1000x beter dan op de console :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_90029042
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef KoningSjef het volgende:
Oblivion was qua sfeer idd best blij met die strak blauwe lucht en de groene bomen.
De donkere moerassen van morrowind, de zandstormen en de mist gaven mij echt het gevoel dat ik echt álles tegen had. Weinig mensen die je moesten omdat je een "outlander" was _O-
Morrowind > Oblivion
pi_90029247
Maar het wordt dus geen MMO ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90029268
Ik hoop dat ze naast de ongetwijfeld uitgebreide wereld die we voorgeschoteld zullen krijgen ook eens een hele hoop aandacht gaan steken in (side)quests. Oblivion had er een redelijk aantal, maar eigenlijk lang niet genoeg om in het grote speelveld te steken. Zo voelde veel locaties een beetje overbodig.

Toegegeven waren het kleine aantal quests dát je kreeg in Oblivion wel erg leuk. Ik vond het bijvoorbeeld erg fijn om die assassin's guild te joinen. Het is zo jammer als je dan na een kort avondje spelen merkt dat je daarmee al klaar bent. En inderdaad. De sfeer van morrowind was een stuk duisterder en dat kan ik alleen maar toejuichen in het 5e deel.

Toch betwijfel ik niet dat dit spel, ondanks zijn waarschijnlijke tekortkomingen, op dag één van de release op mijn schijf staat :9

quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 02:00 schreef Seam het volgende:
Maar het wordt dus geen MMO ?
Dat lijkt me sterk en ik mag het niet hopen.
Conscience do cost.
pi_90029384
Over het algemeen luistert Bethesda altijd geweldig naar kritiek van hun fans. Ik verwacht dat level scaling verleden tijd is en instant travel idem dito.
Ik hoop dat ze zich weer wat meer gaan richten op het verhaal want in vergelijking met Morrowind was Oblivion gewoon zwak ( maar goed Morrowind had het beste verhaal in een game allertijden ;) )
De focus op guilds moet minder worden en minder direct. In Morrowind had je bijvoorbeeld de Houses en kon je enkel een van de drie kiezen. Hoewel ik de open en vrolijke sfeer van Oblivion mooi vond, sprak de duistere sfeer van Morrowind me toch meer aan, dat maakte je tochten altijd wat heldhaftiger.
Sowieso een verplichte aankoop bij de releasedatum.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')