abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 december 2010 @ 02:10:26 #101
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90029393
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Gezicht het volgende:
Jezus wat een PC fanboys hier. :')! Zeik niet zo en ben blij met wat je hebt man.
Gast, TES was veel toffer voor het ook naar de consoles ging!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_90029396
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gast, TES was veel toffer voor het ook naar de consoles ging!
Morrowind was ook op de console he :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 december 2010 @ 02:11:43 #103
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90029414
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 01:43 schreef karton het volgende:

[..]

Oblivion was qua sfeer idd best blij met die strak blauwe lucht en de groene bomen.
De donkere moerassen van morrowind, de zandstormen en de mist gaven mij echt het gevoel dat ik echt álles tegen had. Weinig mensen die je moesten omdat je een "outlander" was _O-
Morrowind > Oblivion
O+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 december 2010 @ 02:18:20 #104
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90029492
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 02:10 schreef Seam het volgende:

[..]

Morrowind was ook op de console he :P
Dat was de verneukende stap ;(

Ik durf te wedden dat PC gamers het een stuk toffer vonden dan consolers :7
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_90029517
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat was de verneukende stap ;(

Ik durf te wedden dat PC gamers het een stuk toffer vonden dan consolers :7
Ik heb ze op beiden gespeeld. Xbox vind ik een stuk leuker. Lekker op de bank hangen, een beetje door Vvardenfell cruisen. Ik vind het op de console een stuk relaxter. Ik ben ook niet van de mods ofzo. Hoewel met de download content op de 360 het wel een beetje verneukt werd.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 december 2010 @ 03:27:48 #106
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90029958
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik heb ze op beiden gespeeld. Xbox vind ik een stuk leuker. Lekker op de bank hangen, een beetje door Vvardenfell cruisen. Ik vind het op de console een stuk relaxter. Ik ben ook niet van de mods ofzo. Hoewel met de download content op de 360 het wel een beetje verneukt werd.
:(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_90029993
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:(
Wat vind jij dan zoveel beter aan de PC versie ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 december 2010 @ 03:38:29 #108
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90029999
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 03:36 schreef Seam het volgende:

[..]

Wat vind jij dan zoveel beter aan de PC versie ?
Alles! Toetsenbord + muis, niet zomaar buttonbashen (en ik hoop dat de consolers geen auto-aim hadden :') ) !
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_90030641
Eeuwige discussie over of PC fijner is dan console. Lijkt me toch een kwestie van voorkeur.

Fast travel zit er niet alleen in voor de console gamers. In de reviews wordt een spel tegenwoordig naar beneden gehaald als je onnodige stukken moet lopen. Er zijn ook zat PC gamers die dit vervelend vinden. De mensen die er over klagen zijn de hardcore (grote) minderheid. Dat zijn de enigen die de moeite nemen om erover te klagen. Reken er dus maar op dat er fast travel in zit.

Dat Morrowind een duistere sfeer heeft maakt de game misschien wel beter. Oblivion had dat niet. Dat is niet een mankement van de game zelf, maar van de setting die gekozen is. Een kaal landschap met zandstormen die een dodelijke ziekte verspreiden is nu eenmaal een stuk duisterder dan een gebied dat Middeleeuws fantasy aandoet met veel groene bossen. Dat kan je dus niet toeschrijven aan 'slecht gamedesign'.

Oh ja, so what als consolegamers auto aim hebben? Zal jou toch een zorg zijn?

Ik heb Morrowind met heel veel plezier op de PC gespeeld. Ik heb Oblivion op de 360 gespeeld. Ben met allebei zeer tevreden en heb niet een uitgesproken voorkeur voor het één of het ander. Vond allebei meer dan uitstekende games. Ook als Skyrim precies als Oblivion zou zijn zou ik het nog kopen en helemaal stukspelen.
pi_90031987
Ergens had ik de ijdele hoop dat er een keer een GAM topic zou komen zonder PC vs console of console vs console zou zijn.
Nouja, weer een topic minder te volgen... :N
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:41:49 #111
296894 Xblister
Simply the best..
pi_90032237
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Alles! Toetsenbord + muis, niet zomaar buttonbashen (en ik hoop dat de consolers geen auto-aim hadden :') ) !
fanboy :O
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_90032380
Zullen we de pc/console discussie nu even achterwege laten? Het wordt toch hetzelfde spel, stelletje ultra nerds :')
Conscience do cost.
pi_90033414
quote:
99s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Bart het volgende:

[..]

Heb jij dan slechts een klein stom schermpje op je pc aangesloten :').
Geen 47" in ieder geval :+
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:26:10 #114
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90033563
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:22 schreef Devz het volgende:

[..]

Geen 47" in ieder geval :+
Het gaat natuurlijk om het relatieve schermoppervlak he. Een 47" scherm waar je 5m vanaf zit is kleiner dan een 32" scherm waar je 50cm vanaf zit.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90033950
Ik snap wel wat er leuk kan zijn als je zo'n game op de console hebt maar het gaat toch ten koste van de content voor PC gamers.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:50:43 #116
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90034406
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:37 schreef drumstickNL het volgende:
Ik snap wel wat er leuk kan zijn als je zo'n game op de console hebt maar het gaat toch ten koste van de content voor PC gamers.
Welnee, pc-gamers hebben weer mods.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90037390
Inderdaad stop de discussie. Dit topic gaat over de game van 2011 Skyrim.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90042894
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:48 schreef ems. het volgende:
Zullen we de pc/console discussie nu even achterwege laten? Het wordt toch hetzelfde spel
Inderdaad weinig zinvol. Beide hebben zo hun voor- en nadelen per spel en dan heb je ook nog zoiets als smaak. :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:11:52 #119
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90042938
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:10 schreef STING het volgende:

[..]

Inderdaad weinig zinvol. Beide hebben zo hun voor- en nadelen per spel en dan heb je ook nog zoiets als smaak. :)
Smaak is voor losers.

Maar het is inderdaad wel knap dat iedereen voor alle anderen de voor- en nadelen kan vastleggen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:14:08 #120
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90043015
Daarbij zijn er veel meer mogelijkheden gameplay-gerelateerd voor de PC (want kan meer programmering aan, meer geheugen), en dan heb ik het niet over de simpele fast travel knoppen.

Daarom zijn al die games de afgelopen 5 jaar (en de toekomstige 3) hetzelfde, omdat die consoles een stop op de knop hebben. Beter dan HDR wordt het de komende tijd niet.
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:15:17 #121
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90043060
Prima, hoef ik mijn pc voorlopig ook niet meer te upgraden.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90043088
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:14 schreef RickoKun het volgende:
Daarbij zijn er veel meer mogelijkheden gameplay-gerelateerd voor de PC (want kan meer programmering aan, meer geheugen), en dan heb ik het niet over de simpele fast travel knoppen.

Daarom zijn al die games de afgelopen 5 jaar (en de toekomstige 3) hetzelfde, omdat die consoles een stop op de knop hebben. Beter dan HDR wordt het de komende tijd niet.
Mass Effect was in eerste instantie alleen voor de 360 en dat was de vernieuwendste RPG van de laatste jaren
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:22:52 #123
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90043322
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:16 schreef Seam het volgende:

[..]

Mass Effect was in eerste instantie alleen voor de 360 en dat was de vernieuwendste RPG van de laatste jaren
Maar er valt zoveel meer te doen, er worden dingen weggelaten omdat de consoles het niet aankunnen. Zoals bij oblivion dat je indoor (steden) en outdoor (landschap) hebt, dat was bij Morrowind niet het geval.
pi_90043375
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Maar er valt zoveel meer te doen, er worden dingen weggelaten omdat de consoles het niet aankunnen. Zoals bij oblivion dat je indoor (steden) en outdoor (landschap) hebt, dat was bij Morrowind niet het geval.
Nee daar heb je wel gelijk in, maar zelfs dan is Oblivion nog altijd gigantisch.
Maar we zouden stoppen met deze discussie :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:25:24 #125
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90043415
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef Seam het volgende:

[..]

Nee daar heb je wel gelijk in, maar zelfs dan is Oblivion nog altijd gigantisch.
Maar we zouden stoppen met deze discussie :D
WE!? WEEEEEEEEEE!?!?!?!?!?!?!?!???!?!?!?!?!

Mwah ik vond het wel interessant om te bediscussiëren :@

Maarja waar moeten we het nu anders over hebben? Er is niks bekend behalve dan die trailer en dat het met een nieuwe engine wordt gemaakt.
pi_90043530
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:25 schreef RickoKun het volgende:

[..]

WE!? WEEEEEEEEEE!?!?!?!?!?!?!?!???!?!?!?!?!

Mwah ik vond het wel interessant om te bediscussiëren :@

Maarja waar moeten we het nu anders over hebben? Er is niks bekend behalve dan die trailer en dat het met een nieuwe engine wordt gemaakt.
Onze ideeen die we graag in Skyrim terug willen zien. Ik vond bij Morrowind dat afgesloten deel bij de bergen echt vet. Het was moeilijk om het daar vol te houden en er waren meer geheimen verborgen, zoals de tempels waar je de Dweomer artefacten moest halen. De Oblivion Planes vond ik in eerste instantie supervet, maar het maakte het einde wel minder stoer. Zou veel bruter zijn geweest als dat zich ook in een Plane afspeelde.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90043916
De Oblivion planes vond ik juist heel erg eentonig en saai. :)
pi_90043971
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef STING het volgende:
De Oblivion planes vond ik juist heel erg eentonig en saai. :)
Ik bedoel juist voor de finale een unieke Plane, met echt een soort van stad/fort waar in je moest infiltreren. Nu vond ik de finale nogal flets.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90044131
Als je er eentje verkent had, had je alles al gezien.

Wat ik vooral wil zien is dat het zogenaamde "level scaling" aangepast wordt. Niet dat het compleet weg moet, maar dat je niet meer alleen super sterke beesten tegenkomt. De minder sterke wezens moeten ook blijven. Dan heb je wel het gevoel dat je sterker wordt. En eigenlijk zouden ze terug moeten naar een basissysteem: je krijgt experience naarmate je quests doet en dingen vermoord. En die je dan gewoon kan verdelen over je verschillende attributen.
pi_90044502
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef Desunoto het volgende:
Als je er eentje verkent had, had je alles al gezien.

Wat ik vooral wil zien is dat het zogenaamde "level scaling" aangepast wordt. Niet dat het compleet weg moet, maar dat je niet meer alleen super sterke beesten tegenkomt. De minder sterke wezens moeten ook blijven. Dan heb je wel het gevoel dat je sterker wordt. En eigenlijk zouden ze terug moeten naar een basissysteem: je krijgt experience naarmate je quests doet en dingen vermoord. En die je dan gewoon kan verdelen over je verschillende attributen.
Dit is juist het meest onderscheidende van TES. Vind dit altijd perfect werken en je hebt echt het gevoel dat je dingen aan het trainen bent. Nee het zou juist andersom moeten, meer RPG's moeten dit systeem gebruiken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:56:22 #131
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90044618
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef Seam het volgende:

[..]

Dit is juist het meest onderscheidende van TES. Vind dit altijd perfect werken en je hebt echt het gevoel dat je dingen aan het trainen bent. Nee het zou juist andersom moeten, meer RPG's moeten dit systeem gebruiken.
Jup, mee eens.

Maar de level scaling moet inderdaad aangepast worden, maar ik denk dat ze dat wel doen. Anders zijn ze ontzettende pus sletjes.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 december 2010 @ 14:57:28 #132
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90044663
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:39 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik bedoel juist voor de finale een unieke Plane, met echt een soort van stad/fort waar in je moest infiltreren. Nu vond ik de finale nogal flets.
Ik ook ;( Ik had wel een mooi wtf :o momentje toen Mehrunes Dagon ineens in de stad was, maar dat was veel te snel voorbij ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:59:34 #133
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90044739
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef Seam het volgende:

[..]

Dit is juist het meest onderscheidende van TES. Vind dit altijd perfect werken en je hebt echt het gevoel dat je dingen aan het trainen bent. Nee het zou juist andersom moeten, meer RPG's moeten dit systeem gebruiken.
Ik vond dat juist altijd het grootste nadeel... Ik bedoel, hoe kan je nou geen XP krijgen als je de halve wereld hebt gered, puur omdat je niet gesprongen hebt ofzo? Nee, van mij mag Skyrim het normale XP-systeem gebruiken zoals alle andere games dat doen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90044757
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik vond dat juist altijd het grootste nadeel... Ik bedoel, hoe kan je nou geen XP krijgen als je de halve wereld hebt gered, puur omdat je niet gesprongen hebt ofzo?
Als je niet springt zal je er ook niet beter in worden, wat vind je daar onlogisch aan?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:01:21 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90044802
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik vond dat juist altijd het grootste nadeel... Ik bedoel, hoe kan je nou geen XP krijgen als je de halve wereld hebt gered, puur omdat je niet gesprongen hebt ofzo? Nee, van mij mag Skyrim het normale XP-systeem gebruiken zoals alle andere games dat doen.
;( Ja maar......de TES games hadden altijd al zo iets!

Trouwens, waar je wel gelijk in hebt, is dat het epische gevoel wel wat beter mag. Niemand weet aan het eind van het spel dat jij die ultimate baas bent. Niemand die je bedankt etc etc. :')

Ik wil aan het eind gewoon ook van die npc's horen hoe kenservet ik wel niet ben, en dat alle bitches mij in de mond willen nemen.

...bij wijze van.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:01:52 #136
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90044819
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Als je niet springt zal je er ook niet beter in worden, wat vind je daar onlogisch aan?
Als ik niet spring word ik niet beter in springen in alle RPG's. Maar in TES word ik in niets beter als ik niet spring en acrobatics als primary skill heb. Dat is toch klets.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90044896
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef Bart het volgende:

[..]

Als ik niet spring word ik niet beter in springen in alle RPG's. Maar in TES word ik in niets beter als ik niet spring en acrobatics als primary skill heb. Dat is toch klets.
Je bent een newbie zo te zien :) Als je springt en je levelt daarin als misc skill dan voegt het juist toe bij de bonussen (x3, x5) als je een nieuw level bereikt. Hierdoor kun je juist snel levelen naar 100 punten bij iedere attribute.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:06:50 #138
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90044999
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:03 schreef Seam het volgende:

[..]

Je bent een newbie zo te zien :)
Nee hoor.
quote:
Als je springt en je levelt daarin als misc skill dan voegt het juist toe bij de bonussen (x3, x5) als je een nieuw level bereikt. Hierdoor kun je juist snel levelen naar 100 punten bij iedere attribute.
Weet ik. Maar je moet je primary skills gebruiken anders level je niet. En dat is gewoon verrot.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:09:04 #139
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90045074
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee hoor.

[..]

Weet ik. Maar je moet je primary skills gebruiken anders level je niet. En dat is gewoon verrot.
Maar mijn waerde Bart, je gaat niet een winning formula veranderen, wat Seam al zei; dát is juist wat TES onderscheidt van die miljarden anderen.

Als jij veel gaat schieten met een geweer, word je er toch ook beter in? Dan word je toch niet ineens beter in het sneaken?
pi_90045078
Tsja ik vind het juist verschrikkelijk uitgebalanceerd. Geweldig systeem.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90045080
Het skill systeem van TES vond ik juist erg leuk en op een of andere manier voelt het ook wat realistischer aan. Dat natuurlijk in tegenstelling tot het meelevelen van de monsters, snap echt niet waarom ze dat erin hebben gestopt. Maar goed, kijkende naar Fallout, zullen we daar hopelijk wel van geleerd hebben :7
pi_90045217
Ook hoop ik trouwens op meer steden. Dan maar wat kleiner en wat minder mensen, maar ik vond het veel interessanter in Morrowind. Dat je dan wel overal een huis kon kopen was wel erg vet. Hopelijk verbeteren ze dat nog, dat je nu echt mooi je wapens en armour kan stallen in een etalage en dat je bedienden kan krijgen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:14:17 #143
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90045278
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:09 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Maar mijn waerde Bart, je gaat niet een winning formula veranderen, wat Seam al zei; dát is juist wat TES onderscheidt van die miljarden anderen.

Als jij veel gaat schieten met een geweer, word je er toch ook beter in? Dan word je toch niet ineens beter in het sneaken?
Ja dat is ook wel weer zo. Ik ben er gewoon nooit zo'n fan van geweest. Aan het begin kies je je skills, en dan denk je: acrobatics, da's handig, primary skill. En dan ga je spelen en dan blijkt dat je het eigenlijk niet gebruikt. Met elke andere RPG geen probleem, je spendeert gewoon je XP aan andere skills. Maar in TES heb je dan een probleem omdat je (bijna) niet levelt als je een paar van die skills zo hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90045330
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:14 schreef Bart het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel weer zo. Ik ben er gewoon nooit zo'n fan van geweest. Aan het begin kies je je skills, en dan denk je: acrobatics, da's handig, primary skill. En dan ga je spelen en dan blijkt dat je het eigenlijk niet gebruikt. Met elke andere RPG geen probleem, je spendeert gewoon je XP aan andere skills. Maar in TES heb je dan een probleem omdat je (bijna) niet levelt als je een paar van die skills zo hebt.
Maar dat vind ik ook juist leuk hoor :D
Ik ben bij de vorige delen denk ik een keer of acht keer opnieuw begonnen omdat ik toch net wat anders wilde.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:17:37 #145
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90045393
Precies, dan moet je weer opnieuw beginnen, en daar heb ik echt een hekel aan :D. Ik wil spelen van het begin tot het eind en dan klaar. En als het een goed spel is, dan nog een keer. Maar niet 8x hetzelfde stukje binnen korte tijd :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90045448
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:17 schreef Bart het volgende:
Precies, dan moet je weer opnieuw beginnen, en daar heb ik echt een hekel aan :D. Ik wil spelen van het begin tot het eind en dan klaar. En als het een goed spel is, dan nog een keer. Maar niet 8x hetzelfde stukje binnen korte tijd :P.
En dit probleem heb je niet bij andere RPG's? Want je wil toch juist een perfect character hebben en dat lukt je nooit in een keer. Sterker nog, ik ben teleurgesteld als dat wel kan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90045545
Ik heb vernomen dat het spel gaat draaien op een aangepaste Quake 2 engine; wordt badass.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:23:37 #148
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90045611
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef Seam het volgende:

[..]

En dit probleem heb je niet bij andere RPG's? Want je wil toch juist een perfect character hebben en dat lukt je nooit in een keer. Sterker nog, ik ben teleurgesteld als dat wel kan.
Perfect niet nee, maar het lukt altijd wel zó dat ik er prima van het begin tot het eind mee kan spelen :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 december 2010 @ 15:28:35 #149
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90045782
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

;( Ja maar......de TES games hadden altijd al zo iets!

Trouwens, waar je wel gelijk in hebt, is dat het epische gevoel wel wat beter mag. Niemand weet aan het eind van het spel dat jij die ultimate baas bent. Niemand die je bedankt etc etc. :')

Ik wil aan het eind gewoon ook van die npc's horen hoe kenservet ik wel niet ben, en dat alle bitches mij in de mond willen nemen.

...bij wijze van.
Je brengt het perfect onder woorden _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:30:46 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90045875
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:21 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb vernomen dat het spel gaat draaien op een aangepaste Quake 2 engine; wordt badass.
:') Quake 2? Dat wordt me een grafisch spel!

[/sarcasme]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')