quote:
Vind het dan leuk!quote:
omijngoden, ik bedoelde goeien garp, autocorrectquote:Op zondag 12 december 2010 13:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vind het dan leuk!
Tweet het dan!
Respecteer het dan!
DAAR ZIJN DIE KNOPPEN TOCH VOOR!
geilen piemol.
het is wel grappig, maar ik lig er niet dubbel van ofzo...quote:Op zondag 12 december 2010 13:02 schreef Dalando het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappig
Luister nou maar, het is niet grappig ofzo, en je gaat er echt helemaal niet dubbel van.quote:Op zondag 12 december 2010 13:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is wel grappig, maar ik lig er niet dubbel van ofzo...
dat heb ik dus ook.quote:Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef Faux. het volgende:
Het is mij nog steeds een raadsel waarom the THE wordt op de iPhone.
die las ik ook ja.quote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Erg grappig allemaal!
[ afbeelding ]
Autocorrect leert nieuwe woorden maar kent er ook genoeg zelfquote:Op zondag 12 december 2010 15:13 schreef FoolWithMokey het volgende:
Maar je moet die woorden toch zelf een keer ingetypt hebben, anders weet autocorrect ze toch niet???
Ja maar worden zoals anal, cunt, herpes? Kom op.quote:Op zondag 12 december 2010 15:26 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Autocorrect leert nieuwe woorden maar kent er ook genoeg zelfZoals hierboven al gezegd, in de NLse taal wordt the gecorrigeerd naar THE.
Anal (call) en cunt (court) kan ik inderdaad niet reproduceren. Heb zo'n beetje iedere variatie gebruikt en deze krijg ik niet als voorbeel en taal stond op English US ingesteld.quote:Op zondag 12 december 2010 15:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja maar worden zoals anal, cunt, herpes? Kom op.
Dan moeten ze de woorden dus al eens eerder gebruikt hebben..quote:Op zondag 12 december 2010 16:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Anal (call) en cunt (court) kan ik inderdaad niet reproduceren. Heb zo'n beetje iedere variatie gebruikt en deze krijg ik niet als voorbeel en taal stond op English US ingesteld.
Herpes wel?quote:Op zondag 12 december 2010 16:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Anal (call) en cunt (court) kan ik inderdaad niet reproduceren. Heb zo'n beetje iedere variatie gebruikt en deze krijg ik niet als voorbeel en taal stond op English US ingesteld.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik ga er niet eens over nadenken of ze echt zijn, ik lach me kapot![]()
Nee, wist zo snel niet om welk woord het gingquote:
Wat??quote:
Geen idee, maar ik neem aan dat het Whatsapp is.quote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef stroopdoosch het volgende:
Wat voor programma is dat op die telefoons?
Vooral die eerste...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schaamteloos gejat uit dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer pijn aan mn wangen
Ten eerste, dit topic bestaat al 2 maanden. En ten tweede, dit topic gaat tenminste ERGENS over.quote:
Sukkel, linkdump is wel iets anders hoor. En mods posten hier gezellig mee dus ik denk dat t wel goed isquote:
Klopt, hier kan je ze zelf makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik geloof er alleen een paar écht niet.
Iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Een paar?! Als er zo ontzettend veel submits zijn waar autocorrect toevallig zo'n perverse dingen oplevert?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Beter opletten, er zitten ook Whatsapp dingen tussen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een paar?! Als er zo ontzettend veel submits zijn waar autocorrect zo'n perverse dingen oplevert?
't is misschien wel humor, maar ik denk dat het verkapte reclame is voor Apple's iphone.
Is niet echt, alles van smartphOWNED.com = nepquote:
Ah teleurstellend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Is niet echt, alles van smartphOWNED.com = nepKan je zelf maken namelijk...
Jammer, maar er zitten zulke geweldige tussenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:15 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Report voor de 10de keer, mensen die ...quote:
Joh.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |