Ja. Zo ken ik er een. Die vindt het niet tof dat de vrouw niet op hem geilt overigens, maar andersom. Vindt dat dat geilen op vrouwen er anders altijd tussenkomt.quote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bestaan die eigenlijk? Mannen die het tof vinden om een lesbische vriendin te hebben omdat die tenminste niet op hen geilt en ze lekker samen over bier, voetbal en mooie wijven kunnen praten?
Ik ben wel eens verliefd geworden op een vriend, maar daar zat verder ook geen geilen bij. Maakt het allemaal wel een stuk relaxter in ieder geval.quote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
Ja als je niet geilt houdt het snel op.
Dat je per se niet kunt geilen op lang of kort haar snap ik ook niet.
ik kan prima op iemand geilen zonder dat diegene dat merkt... en dan ook nog eens er van genieten..... en diegene hoeft niet eens pot te zijnquote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens verliefd geworden op een vriend, maar daar zat verder ook geen geilen bij. Maakt het allemaal wel een stuk relaxter in ieder geval.
Eén van de genoegens van het levenquote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan prima op iemand geilen zonder dat diegene dat merkt... en dan ook nog eens er van genieten..... en diegene hoeft niet eens pot te zijn
truste damequote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eén van de genoegens van het leven
En nou ga ik naar bed.
Trusten en tot morgen pottekens van me.
En, homo's, en vrouwen die om één of andere reden niet van kutjelikken houden, maar wel graag tegen potten aan willen schurken.
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eén van de genoegens van het leven
En nou ga ik naar bed.
En, homo's, en vrouwen die om één of andere reden niet van kutjelikken houden, maar wel graag tegen potten aan willen schurken.
Trusten stalkerdyke.quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef lezzer het volgende:
Ja, weet je, ik vind het ook niks (hoewel nog nooit geprobeerd) maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat ANDEREN het niks vindenquote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Trusten stalkerdyke.
En hoe onbegrijpelijk toch, t cursieve deel van je quote.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
, en vrouwen die om één of andere reden niet van kutjelikken houden, maar wel graag tegen potten aan willen schurken.
Ik ga er maar niet te veel op door, anders gaat het weer over pijpen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Vanyel het volgende:
En hoe onbegrijpelijk toch, t cursieve deel van je quote.
Aan mij zal het niet liggen (want ik ga naar bed)quote:Op maandag 13 december 2010 07:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ga er maar niet te veel op door, anders gaat het weer over pijpen.
En dat op dit tijdstip
Goedemorgen
Truste!quote:Op maandag 13 december 2010 07:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggen (want ik ga naar bed)
Ik werd wakker gebeld, of ik alstublieft even kon helpen met iets.quote:Op maandag 13 december 2010 08:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wow jij bent vroeg!
*snel koffie doorschuift
Ja. En een logootje aan het maken. Mijn ogen vallen wel continu dicht.quote:
Als je later naar bed gaat, werkt het anders he.quote:Op maandag 13 december 2010 08:52 schreef lezzer het volgende:
Dat late opstaan, het voelt voor mij altijd als een verspilling
Dat zal het hem zijn danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat wat ik denk dat het is?
Het schijnt een woord te zijn voor een dame met een grote kont.quote:Op maandag 13 december 2010 09:48 schreef lezzer het volgende:
Ik weet niet wat het is. Maar ik weet wel wat een bats is, en ook wat een proem is.
Ik had ook iets heel anders in mijn hoofd, met meer de nadruk op de proem dan op de bats.quote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het schijnt een woord te zijn voor een dame met een grote kont.
En dus geen pruim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |