quote:Op zondag 12 december 2010 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fiebel mompelt iets over het mapje "Trouwfoto's Vanyel" op haar HD en krap bij kas zitten...
Decadente stalkende lesbo meldt zichquote:Op zondag 12 december 2010 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fiebel mompelt iets over het mapje "Trouwfoto's Vanyel" op haar HD en krap bij kas zitten...
quote:Op zondag 12 december 2010 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
lol, nee geen interessequote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kind ik was erbij! Met dingus. Die O!VE!RAL! foto's van maakt! En je hebt me na afloop zelf nog een paar officiëles gemaild!
Voor de geïnteresseerden, die van vanmiddag MET hoofd! specialpricespecialprice!
???quote:Op zondag 12 december 2010 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja nou ja, het is hoe dan ook een sigaar uit mijn eigen doosje
Ja, ik snap 'm ook niet... TENZIJ JIJ MET VANYEL GETROUWD BENTquote:
Of het bruidsmeisje was.quote:Op zondag 12 december 2010 20:30 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, ik snap 'm ook niet... TENZIJ JIJ MET VANYEL GETROUWD BENT
Oooh. Huh.quote:Op zondag 12 december 2010 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanyel bedoelt dat ik van piemols hou en een kutjelikaversie heb.
ben je niet de enige.......quote:Op zondag 12 december 2010 20:51 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oooh. Huh.
En vanwaar de Lesbeau SC dan?![]()
(ik heb het gevoel dat ik echt aan alle kanten dingen mis, hiero)
aggos.... ziel.quote:
maar om dat in een topic te zitten waar allemaal dames zitten die dingen doen waar tegen je een aversie hebt....quote:
Ik wil nou wel graag weten of je die aversie kunt staven met eigen ervaringen.quote:Op zondag 12 december 2010 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb geen aversie tegen jullie kutjegelik hoor!
Hebben wij eenquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wil nou wel graag weten of je die aversie kunt staven met eigen ervaringen.
Nee hoor nee. Ik probeer al jaren moed te verzamelen voor een proefritje...quote:Op zondag 12 december 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wil nou wel graag weten of je die aversie kunt staven met eigen ervaringen.
Ik heb wat ik vond net naar de politie gebracht, sorry.quote:Op zondag 12 december 2010 20:53 schreef Vanyel het volgende:
Zolang je het zelf niet hoeft te doen...
Zullen we wonderer anders eens vragen wat die ervan vindt?
Overigens heeft DP een aantal topics gelee gesmeekt of ze alsjeblieft onze huispothag mocht zijn.
Bestaan die eigenlijk? Mannen die het tof vinden om een lesbische vriendin te hebben omdat die tenminste niet op hen geilt en ze lekker samen over bier, voetbal en mooie wijven kunnen praten?quote:Op zondag 12 december 2010 20:56 schreef lezzer het volgende:
Ah, ik zie het al, DP is Vanyels dykehag
Nee, die emoticon representeerd mijn gezicht tijdens het posten van de reactie. We hebben geenquote:
Donsveertje?quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, die emoticon representeerd mijn gezicht tijdens het posten van de reactie. We hebben geen.
Maar ik haalde DP en iemand anders door elkaar, al ben ik vergeten wie iemand anders dan ook alweer was.
Biertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |