lolquote:
Maar je ziet het wel op elke pagina...quote:Op zondag 12 december 2010 18:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja behalve dat je geen geluid krijgt, dus als je er niet naast zit, heb je er niks aan.
Niet? Ik had ze net wel op alledrie de tabs...quote:Op zondag 12 december 2010 18:30 schreef Vanyel het volgende:
Elke pagina?
Ik gebruik altijd tig tabs met ook nietfok. Daar zie ik ze niet verschijnen hoor
ik zie ze wel gewoon net als een meldingquote:Op zondag 12 december 2010 18:30 schreef Vanyel het volgende:
Elke pagina?
Ik gebruik altijd tig tabs met ook nietfok. Daar zie ik ze niet verschijnen hoor
??? op het tweede.quote:Op zondag 12 december 2010 18:31 schreef lezzer het volgende:
nice suits![]()
![]()
En, ik heb Wonderer net tussendoor effe ontmaagd
????quote:Op zondag 12 december 2010 18:31 schreef lezzer het volgende:
nice suits![]()
![]()
En, ik heb Wonderer net tussendoor effe ontmaagd
Ze vindt je pak mooiquote:
quote:
Toch heb ik liever dat ze me ontmaagdde dan ontmaagde...quote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]dat snapte ik. Maar hoe ze jou ontmaagdde heb ik ff gemist.
Wat ziet dat woord er raar uit met twee d's
quote:Op zondag 12 december 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch heb ik liever dat ze me ontmaagdde dan ontmaagde...
ik zie ze gewoon netjes rechts onderin beeld.. daar staat bij mij nooit essentiële knopjes...quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef lezzer het volgende:
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar die dm messages staan dus wel over de essentiële knopjes op het forum. Dat is wel raar...
eetsequote:
Reageert er niemand op jouw dm's dan?quote:Op zondag 12 december 2010 18:40 schreef Nizno het volgende:
ik zie ze gewoon netjes rechts onderin beeld.. daar staat bij mij nooit essentiële knopjes...
Heb jij je browser fullscreen?quote:Op zondag 12 december 2010 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie ze gewoon netjes rechts onderin beeld.. daar staat bij mij nooit essentiële knopjes...
[..]
eetse
ik gaat ff roken enzo.
23 inch, valt wel mee toch? Straks lekker met gemak twee pagina's tekst naast elkaar, keihandig met het verwerken van feedback op mijn manuscript.quote:
yep uiteraard.quote:
dat valt idd mee... die van mij is 23.6 inch... en touchscreen... erg handigquote:Op zondag 12 december 2010 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
23 inch, valt wel mee toch? Straks lekker met gemak twee pagina's tekst naast elkaar, keihandig met het verwerken van feedback op mijn manuscript.
ik krijg hooguit 2 per week ofzo... Denk dat iedereen Dobby wat eng vindt ofzoquote:Op zondag 12 december 2010 18:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Reageert er niemand op jouw dm's dan?
Ben ik je enige fan?quote:Op zondag 12 december 2010 18:59 schreef Vanyel het volgende:
Valt best mee, ik krijg ze alleen van lezzer
en dan al dat je er last van hebt op je scherm?quote:Op zondag 12 december 2010 18:59 schreef Vanyel het volgende:
Valt best mee, ik krijg ze alleen van lezzer
dat noem ik geen fan meer.... dat is stalken!!quote:
Ja, ik dus niet. Mijn huidige scherm is 1680x1050, mijn browser staat op tweederde of zo, en dan valt de rechterkant van de posts achter de DMs. Fullscreen vind ik ruimteverspilling.quote:
ik niet... maar goed, ik ben dan ook in tijd aan het tv kijken en ook nog eens papierwerk aan het doen......quote:Op zondag 12 december 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet. Mijn huidige scherm is 1680x1050, mijn browser staat op tweederde of zo, en dan valt de rechterkant van de posts achter de DMs. Fullscreen vind ik ruimteverspilling.
Wat wonderer zegt, ik heb mn scherm ook zelden fullscreen staan. En geen enorme monitor..quote:Op zondag 12 december 2010 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan al dat je er last van hebt op je scherm?
[..]
dat noem ik geen fan meer.... dat is stalken!!
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:11 schreef skunkasaur het volgende:
VANYEL!
Heb ik de hoogtepunten gemist om dat ik zo nodig eten moest gaan maken?
quote:Op zondag 12 december 2010 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
![]()
En ik ben natuurlijk te suf geweest om hem ook op te slaan
Ja, natuurlijk bedoelde ik dat, dat staat er toch ook?quote:
ik had er zelfs niet eens over nagedacht om op te slaan.... ben ik dus echt netjes en fatsoenlijk?quote:Op zondag 12 december 2010 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk bedoelde ik dat, dat staat er toch ook?
Posten als mensen klagen dat ze hem gemist hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk het.
Aan de andere kant, wat moet je met een foto van twee hoofdloze pakken?
dat ook.... heb zat foto's met hoofdjes er op..... zijn toch leukerderquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk het.
quote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Posten als mensen klagen dat ze hem gemist hebben![]()
Ja, is goed, ik heb alleen zelf geen cameraquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk het.
@skunk, ruilen tegen jouw nieuwepakfoto?
smoesjes.quote:Op zondag 12 december 2010 19:38 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, is goed, ik heb alleen zelf geen camera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |