Mogguh oh ohquote:Op zondag 12 december 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Mogge, heb ik nog iets gemist gisteren???
En idd Ll, wat Ing zegt, ik heb dat ook vaak![]()
Ik vind seizoen 3 van Dexter tot nu toe helemaal niet zo leuk
Alleen als op een bedje van tomaat liggen met een champignon erbijquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, zit ik net verliefd naar m'n boom te staren en bedenk me net dat ik mss toch iets minder had moeten drinken tijdens het optuigen.
Maar meneer I. is bezig geweest nadat ik op bed ben gegaan....hij had Warsteiner kerstballen gekocht en van mij mochten er maar 6 v/d 40 in.
Ik geloof dat ie het daar stiekem niet mee eensch was
Rood is het echt niet heur, maar wel een beetje een gloed eroverheen.quote:Op zondag 12 december 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als op een bedje van tomaat liggen met een champignon erbij![]()
Mogguh Cat![]()
Ben benieuwd naar je rooie lokjes
quote:Op zondag 12 december 2010 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, zit ik net verliefd naar m'n boom te staren en bedenk me net dat ik mss toch iets minder had moeten drinken tijdens het optuigen.
Maar meneer I. is bezig geweest nadat ik op bed ben gegaan....hij had Warsteiner kerstballen gekocht en van mij mochten er maar 6 v/d 40 in.
Ik geloof dat ie het daar stiekem niet mee eensch was
Die jaquote:
Ze zijn best mooi hoor, met een strikkie deran.quote:Op zondag 12 december 2010 11:37 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me echt geweldig om een paar weken tegen 40 van die dingen aan te kijken
OMG heb je een foto?quote:Op zondag 12 december 2010 11:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze zijn best mooi hoor, met een strikkie deran.
Maar wel van glas en ivm onze boomterroristen heeft ie ze allemaal bovenin gehangen.
Zie de post van rewimoquote:
Jij weet heeeel goed wat ik bedoelquote:
Zodra ik een snoertje voor de cam heb gevonden zal ik em uploaden.quote:Op zondag 12 december 2010 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij weet heeeel goed wat ik bedoel
Één kerstbal maakt nog geen boom.quote:
Henna is qua kleur wel mooiquote:Op zondag 12 december 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Rood is het echt niet heur, maar wel een beetje een gloed eroverheen.![]()
Ik ben net zo benieuwd naar jouw boom als jij naar mikjn lokjes denk ik.
Nee.quote:Op zondag 12 december 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Henna is qua kleur wel mooi![]()
We zullen zien![]()
En nog geen reactie van Tombo he?
Nee hoorquote:Op zondag 12 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ruiken ze ook naar bier Ing?
Ik ga zo ff stofzuigen en dweilen en dan heb ik alle verplichte nummers voor het weekend al gehad
Ze kan die hele PM-conversatie onmogelijk gemist hebben lijkt mijquote:
Misschien werd het haar een beetje teveel.quote:Op zondag 12 december 2010 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze kan die hele PM-conversatie onmogelijk gemist hebben lijkt mij
Haha, kunstboom geeft geen zand af.quote:Op zondag 12 december 2010 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik ga ff douchen en aankleden, daarna ook maar ff stofzuigen.
Overal ligt zand van de kesseboom
Hier is de portomonnee nog steeds kwijtquote:Op zondag 12 december 2010 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zodra ik een snoertje voor de cam heb gevonden zal ik em uploaden.
Ook weer zoiets, dat dingt hangt standaard aan m'n laptop, maar waar die nu uithangt....
En ik heb het er niet afgehaald
Oooh, irritant is dat!quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier is de portomonnee nog steeds kwijtdus don't ask me.
Die moet ik even gequote hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vinnut heulnie erg om ff te stofzuigen
Hij is ergens tussen auto en de lade waarin hij in ligt verdwenen..weet heel zeker dat ik hem mee heb genomen. Nu ja komt vast op een gekke plek terecht.quote:Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooh, irritant is dat!
En je weet zeker dat je hem niet ergens bent verloren/hebt laten liggen?
Ik was hem laatst ook kwijt, toen bleek ie in de auto naast de stoel gevallen te zijn.
Truus hier heeft er ook geen problemen mee.quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vinnut heulnie erg om ff te stofzuigen
Nog niet gevonden?quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dus hij moet er gewoon zijn....maar waar?quote:Op zondag 12 december 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is ergens tussen auto en de lade waarin hij in ligt verdwenen..weet heel zeker dat ik hem mee heb genomen. Nu ja komt vast op een gekke plek terecht.
Hoiiiquote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus hij moet er gewoon zijn....maar waar?![]()
Heeft Whooperd nog wel es verstopneigingen?
Haaaai Muizel
Nope heb koelkast enz enz enz al gehad ben dus echt out of options dus het wordt een hele gekke plekquote:Op zondag 12 december 2010 12:02 schreef Muis006 het volgende:
Oh en Catje, nepkerstboomboks
Ml, zit ie niet in je handtas ofzo? Of anders in je ochtendjas? Daar heb ik de mijne ooit teruggevonden
Mja ben ook maar gestopt met zoeken ondanks dat het me frustreert.quote:Op zondag 12 december 2010 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Doet me denken aan onze uien.
We wisten heel zeker dat er een zak uien in de voorraadkast lag, maar we konden hem geen van tweeën vinden![]()
Nou ja, dan maar nieuwe uien kopen. En die moesten natuurlijk weer in de voorraadkast. Op de plek waar normaal gesproken de uien liggen.
En waar dus ook de "oude" uien bleken te liggen
Whut?quote:Op zondag 12 december 2010 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai Q![]()
Ik zie Q en ineens bedenk ik me dat ik heb gedroomd dat Greys kwam melden dat Baloe dood was.
Maar Baloe is heul niet van Greys
Heb je niet over ravioli met champignons gedroomd?quote:Op zondag 12 december 2010 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Eiks best triest, dat ik over de SC'ers droom
Jaquote:
Verrek, daar is die portemonnee gebleven.quote:Op zondag 12 december 2010 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je niet over ravioli met champignons gedroomd?
Ik lach alweerquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:44 schreef Ynske het volgende:
k ga vanavond ravioli met champignons maken
EDIT:![]()
overigens wel grappig, die met tomatensaus gevuld met vlees maak ik altijd in de oven op een bedje van aardappelpuree, nu was ik me aan t afvragen of ik bij deze grove macaroni zou doen, maar das tzelfde als de omhulsel van de ravioli, stom he, dat je dan niet weet wat erbij te doen
Ik heb 'm niet in elk gevalquote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
Jammer was een goede besteding geweestquote:
Hilaaaarischquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:45 schreef Ynske het volgende:
ik zie een bord met ravioli met champignons
Ik lees nu pas dat stukje 'gevuld met vlees'.quote:Op zondag 12 december 2010 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog ff die droge post van gisteravond....en denk dan bij het woordje EDIT ff een hele ranzige foto
[..]
Ik lach alweer
Liesje!quote:
Ik zit alweer te gniffelenquote:
Daar leek het idd wel op jaquote:Op zondag 12 december 2010 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat stukje 'gevuld met vlees'.![]()
![]()
![]()
![]()
Zat er veel in?quote:Op zondag 12 december 2010 12:26 schreef Ml-etje het volgende:
Jammer was een goede besteding geweest
Mogge
quote:Op zondag 12 december 2010 12:31 schreef Rewimo het volgende:
En Yns wist van niks
Arme Ynske, dit gaat ze nog héél lang horen...
50 euro en een rocks vijfje denk ikquote:
Lieve oma heb jijquote:Op zondag 12 december 2010 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
50 euro en een rocks vijfje denk ikkun je nagaan
![]()
Oma kwam al meteen met 50 euro aangerend heb maar gezegd dat ze er wat leuks mee doet of me een paar keer extra belt om gezellig een kletspraatje te houden.
Geloof dat teruglezen aan te raden is?quote:Op zondag 12 december 2010 12:31 schreef Rewimo het volgende:
En Yns wist van niks
Arme Ynske, dit gaat ze nog héél lang horen...
Absoluut, 2 topics terug vanaf pag. 4quote:Op zondag 12 december 2010 12:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof dat teruglezen aan te raden is?
quote:Op zondag 12 december 2010 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lieve oma heb jij![]()
Je gaat hem vast vinden op een moment dat je er net ff niet aan denkt![]()
Je weet wel zeker dat ie mee de auto in gegaan is?
Zonder het plaatje is het wel iets minder denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 12:34 schreef Ml-etje het volgende:
Geloof dat teruglezen aan te raden is?
Ga even kijkenquote:Op zondag 12 december 2010 12:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zonder het plaatje is het wel iets minder denk ikMaar ja, dat is natuurlijk weg
Ik heb ook maar even teruggelezenquote:Op zondag 12 december 2010 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Zonder het plaatje is het wel iets minder denk ikMaar ja, dat is natuurlijk weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Zo ben ik eens een stapeltje bankbiljetten kwijtgeraakt. Die heb ik namelijk altijd in mijn broekzak zitten (tot ze er een keer ineens niet meer inzaten). Eet er geen boterham minder om, maar ik baalde er wel van.quote:Op zondag 12 december 2010 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
50 euro en een rocks vijfje denk ikkun je nagaan
![]()
Oma kwam al meteen met 50 euro aangerend heb maar gezegd dat ze er wat leuks mee doet of me een paar keer extra belt om gezellig een kletspraatje te houden.
Wat een mooi cadeau he?quote:Op zondag 12 december 2010 12:43 schreef oh-oh het volgende:
OMG Elies die is epic![]()
Ik neem aan dat jullie er een hoop lol om gehad hebben?
Shirley vroeg: "Waarómquote:Op zondag 12 december 2010 12:43 schreef oh-oh het volgende:
OMG Elies die is epic![]()
Ik neem aan dat jullie er een hoop lol om gehad hebben?
En Ml: vergeet niet in de edit geschiedenis te kijken.quote:Op zondag 12 december 2010 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Absoluut, 2 topics terug vanaf pag. 4
[SC] #975 Tis zuigen of verzuipen!
Niet eensquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet eens
Ik had haar willen vragen iets heel vies te schrijven in het Chinees, maar ik wist niet of dat cultuurverschiltechnisch verantwoord was
quote:Op zondag 12 december 2010 12:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo ben ik eens een stapeltje bankbiljetten kwijtgeraakt. Die heb ik namelijk altijd in mijn broekzak zitten (tot ze er een keer ineens niet meer inzaten). Eet er geen boetrham minder om, maar ik baalde er wel van.
De gelukkige vinder heeft er hopelijk iets leuks mee gedaan
Je wilt géén ruzie met een keuken vol Chinezen met scherpe messenquote:
Bedankt, dat was bijna de sinaasappelsap over het toetsenbord, geloof dat ik mijn ontbijt nog even iets langer in de oven laatquote:Op zondag 12 december 2010 12:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Ml: vergeet niet in de edit geschiedenis te kijken.
\quote:Op zondag 12 december 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nog zo 1, mijn Mr "ja dat wordt volgende week uit vriezer en voorraadkast eten" voelde me toch wel een tikkie beschaamd toen ik daarom moest lachen.
Alsu snapt wat ik bedoel
Ah ok, maar hij kan ook op radio of mp3 toch?quote:Op zondag 12 december 2010 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh je wilde toch weten wat ik van de wake-up light vind. Mijn 1e reactie was wie heeft het licht aangedaan? En de koeiengeluiden zijn ook nog even wennen.
Wellicht is het gewoon wennen maar ik denk dat deze na 2mnd gewoon retour gaat.
Nee, indeldaadquote:Op zondag 12 december 2010 12:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je wilt géén ruzie met een keuken vol Chinezen met scherpe messen
Flans en Malisquote:Op zondag 12 december 2010 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Maal waalom en wie is Laya?
![]()
![]()
![]()
Geweldig!
Kun je dr nu ook nog ff mee langs Frans en Maris?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dit doet me zo denken aan de tijd bij Virgin, daar ging een collega ( jajaja de collega) altijd allemaal posters en zo signeren, net alsof t echt was , we hadden het hele magazijn volhangen met nepgesigneerde posters en promo materiaal
Als ze toevallig waren langsgekomen gisteren, dan had ik het gevraagd, maar zaterdag hè; dan moet Frenske vast ergens een moppie zingenquote:Op zondag 12 december 2010 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Maal waalom en wie is Laya?
![]()
![]()
![]()
Geweldig!
Kun je dr nu ook nog ff mee langs Frans en Maris?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je op wachtenquote:Oh dit doet me zo denken aan de tijd bij Virgin, daar ging een collega ( jajaja de collega) altijd allemaal posters en zo signeren, net alsof t echt was , we hadden het hele magazijn volhangen met nepgesigneerde posters en promo materiaal
Jawelquote:Op zondag 12 december 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
\
Hoef je je toch niet voor te schamen![]()
Jullie werken er beide hard voor en dan daarbij; de een heeft gewoon meer te besteden dan de ander
quote:Op zondag 12 december 2010 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze toevallig waren langsgekomen gisteren, dan had ik het gevraagd, maar zaterdag hè; dan moet Frenske vast ergens een moppie zingen
[..]
Kun je op wachten
Deze is trouwens wel echt hoor
Radio welquote:Op zondag 12 december 2010 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, maar hij kan ook op radio of mp3 toch?
Bij de Hema hebben ze ook zo een maar dan de helft goedkoper, ik zit er over te denken om die aan te schaffen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Radio wel
mp3 nog niet gezien. Maar ik heb hem ook aan mijn vriend gegeven met daarbij succes ermee.
Ik mag toch even niet werken dus heb geen wekker nodig.
Wat doet die hond daar? Die hoort daar niet.quote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef senesta het volgende:
http://www.catshop.org/index.php?cPath=30
Niet goed zo'n leuke site
Kijk die bankjes!
Ga er na de kerst ook 1 kopen. Vanmorgen had ik het rolluik op kiertjes gelaten en dat is veel beter wakker worden dan in het donker.quote:Op zondag 12 december 2010 13:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze ook zo een maar dan de helft goedkoper, ik zit er over te denken om die aan te schaffen.
Maar hij moet wel radio licht en piepen tegelijk kunnen doen, want door een van die dingen slaap ik toch heen denk ik
Dat doe ik altijd: een van de rolluiken op de kiertjes laten. Want wakker worden in het pikkedonker vind ik erg naar. Ten minste, als je uit kunt slapen. Dan heb ik echt geen idee hoe laat het is en ben ik helemaal ontregeld..quote:Op zondag 12 december 2010 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga er na de kerst ook 1 kopen. Vanmorgen had ik het rolluik op kiertjes gelaten en dat is veel beter wakker worden dan in het donker.
quote:Op zondag 12 december 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga vandaag sinterklaas vieren dus heel weinig online!
Have funquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 12 december 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga vandaag sinterklaas vieren dus heel weinig online!
Wel absurd duur voor van die kleine bankjesquote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef senesta het volgende:
http://www.catshop.org/index.php?cPath=30
Niet goed zo'n leuke site
Kijk die bankjes!
We?quote:Op zondag 12 december 2010 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel absurd duur voor van die kleine bankjes
Die gaan we zelf maken
Op een fleece kleed wat half van de bank af is gegleden... zodat ik nu elke keer over haar heen moet stappen.quote:Op zondag 12 december 2010 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Alsof katten die bankjes ook maar aankijken. Hier slapen ze het liefst in dingen die helemaal niet voor ze bestemd zijn. Zoals boodschappenmanden, jassen die niet aan de kapstok worden gehangenof plastic zakken.
Arme Kees...wel lekker warm trouwensquote:Op zondag 12 december 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Als ik de slaapkamerdeur open zou laten zou ik Kees nooit zien, die zou echt het bed niet uitkomen de hele dag.Maar ze mogen alleen in bed als ik daar ook ben![]()
Niet dat ik dr nu wel zie want ze ligt nu gewoon onder het dekbed op de bank.
En Chico ligt dr boven op
Dolgelukkig.quote:Op zondag 12 december 2010 14:16 schreef ElisaB het volgende:
Sooty ligt in zijn mandje op mijn bureau, Pluim ligt in de fruitschaal, Poekie in het raamkozijn en Beppie op de krabpaal. Fritz is kwijt
Jullie zijn blij het te weten neem ik aan?!
Ik zat al te F5en, kon niet wachtenquote:Op zondag 12 december 2010 14:16 schreef ElisaB het volgende:
Sooty ligt in zijn mandje op mijn bureau, Pluim ligt in de fruitschaal, Poekie in het raamkozijn en Beppie op de krabpaal. Fritz is kwijt
Jullie zijn blij het te weten neem ik aan?!
Helloooo Muisjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |