Mogguh oh ohquote:Op zondag 12 december 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Mogge, heb ik nog iets gemist gisteren???
En idd Ll, wat Ing zegt, ik heb dat ook vaak![]()
Ik vind seizoen 3 van Dexter tot nu toe helemaal niet zo leuk
Alleen als op een bedje van tomaat liggen met een champignon erbijquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, zit ik net verliefd naar m'n boom te staren en bedenk me net dat ik mss toch iets minder had moeten drinken tijdens het optuigen.
Maar meneer I. is bezig geweest nadat ik op bed ben gegaan....hij had Warsteiner kerstballen gekocht en van mij mochten er maar 6 v/d 40 in.
Ik geloof dat ie het daar stiekem niet mee eensch was
Rood is het echt niet heur, maar wel een beetje een gloed eroverheen.quote:Op zondag 12 december 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als op een bedje van tomaat liggen met een champignon erbij![]()
Mogguh Cat![]()
Ben benieuwd naar je rooie lokjes
quote:Op zondag 12 december 2010 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, zit ik net verliefd naar m'n boom te staren en bedenk me net dat ik mss toch iets minder had moeten drinken tijdens het optuigen.
Maar meneer I. is bezig geweest nadat ik op bed ben gegaan....hij had Warsteiner kerstballen gekocht en van mij mochten er maar 6 v/d 40 in.
Ik geloof dat ie het daar stiekem niet mee eensch was
Die jaquote:
Ze zijn best mooi hoor, met een strikkie deran.quote:Op zondag 12 december 2010 11:37 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me echt geweldig om een paar weken tegen 40 van die dingen aan te kijken
OMG heb je een foto?quote:Op zondag 12 december 2010 11:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze zijn best mooi hoor, met een strikkie deran.
Maar wel van glas en ivm onze boomterroristen heeft ie ze allemaal bovenin gehangen.
Zie de post van rewimoquote:
Jij weet heeeel goed wat ik bedoelquote:
Zodra ik een snoertje voor de cam heb gevonden zal ik em uploaden.quote:Op zondag 12 december 2010 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij weet heeeel goed wat ik bedoel
Één kerstbal maakt nog geen boom.quote:
Henna is qua kleur wel mooiquote:Op zondag 12 december 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Rood is het echt niet heur, maar wel een beetje een gloed eroverheen.![]()
Ik ben net zo benieuwd naar jouw boom als jij naar mikjn lokjes denk ik.
Nee.quote:Op zondag 12 december 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Henna is qua kleur wel mooi![]()
We zullen zien![]()
En nog geen reactie van Tombo he?
Nee hoorquote:Op zondag 12 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ruiken ze ook naar bier Ing?
Ik ga zo ff stofzuigen en dweilen en dan heb ik alle verplichte nummers voor het weekend al gehad
Ze kan die hele PM-conversatie onmogelijk gemist hebben lijkt mijquote:
Misschien werd het haar een beetje teveel.quote:Op zondag 12 december 2010 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze kan die hele PM-conversatie onmogelijk gemist hebben lijkt mij
Haha, kunstboom geeft geen zand af.quote:Op zondag 12 december 2010 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik ga ff douchen en aankleden, daarna ook maar ff stofzuigen.
Overal ligt zand van de kesseboom
Hier is de portomonnee nog steeds kwijtquote:Op zondag 12 december 2010 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zodra ik een snoertje voor de cam heb gevonden zal ik em uploaden.
Ook weer zoiets, dat dingt hangt standaard aan m'n laptop, maar waar die nu uithangt....
En ik heb het er niet afgehaald
Oooh, irritant is dat!quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier is de portomonnee nog steeds kwijtdus don't ask me.
Die moet ik even gequote hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vinnut heulnie erg om ff te stofzuigen
Hij is ergens tussen auto en de lade waarin hij in ligt verdwenen..weet heel zeker dat ik hem mee heb genomen. Nu ja komt vast op een gekke plek terecht.quote:Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooh, irritant is dat!
En je weet zeker dat je hem niet ergens bent verloren/hebt laten liggen?
Ik was hem laatst ook kwijt, toen bleek ie in de auto naast de stoel gevallen te zijn.
Truus hier heeft er ook geen problemen mee.quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vinnut heulnie erg om ff te stofzuigen
Nog niet gevonden?quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier is de portomonnee nog steeds kwijtdus don't ask me.
Dus hij moet er gewoon zijn....maar waar?quote:Op zondag 12 december 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is ergens tussen auto en de lade waarin hij in ligt verdwenen..weet heel zeker dat ik hem mee heb genomen. Nu ja komt vast op een gekke plek terecht.
Hoiiiquote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus hij moet er gewoon zijn....maar waar?![]()
Heeft Whooperd nog wel es verstopneigingen?
Haaaai Muizel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |