dat zei ik niet, ik zei net iets anders...quote:Op zondag 12 december 2010 15:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goed plan, man! Laten we on-topic reageren!
We mogen dus baggeren in R&P?quote:
Wat wordt dat?quote:Op zondag 12 december 2010 16:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik wist niet dat het bestond, maar nu je er om vraagt:
250 gram suiker
250 gram zelfrijzend bakmeel
250 gram kippe eieren, dat zijn ongeveer 5 eieren grootte M
250 gram roomboter, op kamertemperatuur
een klein beetje zeezout
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Ummm misschien kunnen je ouders je helpen..?
Vandaar dat het topic nog open is natuurlijk. Twee opties: TS is aan het baggeren of TS heeft daadwerkelijk hulp nodig en moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.quote:
Datquote:Op zondag 12 december 2010 17:33 schreef Dagonet het volgende:
Vandaar dat het topic nog open is natuurlijk. Twee opties: TS is aan het baggeren of TS heeft daadwerkelijk hulp nodig en moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Ik geloof deeg voor appeltaart, maar ik weet het niet zekerquote:Op zondag 12 december 2010 16:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik wist niet dat het bestond, maar nu je er om vraagt:
250 gram suiker
250 gram zelfrijzend bakmeel
250 gram kippe eieren, dat zijn ongeveer 5 eieren grootte M
250 gram roomboter, op kamertemperatuur
een klein beetje zeezout
Oh, dan doe ik er niets mee.. Ik ben al veel te vet en heb van Sinterklaas nog bergen chocola gekregen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof deeg voor appeltaart, maar ik weet het niet zeker
Doet me een beetje denken aan Bassos.quote:Op zondag 12 december 2010 16:41 schreef oinkoink12 het volgende:
Tis niet eens een kloon, das nog t ergste.
Ik wacht even of TS nog terugkomt in dit topic om een en ander uit te leggen dus tot die tijd zullen we het even aankijken.quote:Op zondag 12 december 2010 17:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vandaar dat het topic nog open is natuurlijk. Twee opties: TS is aan het baggeren of TS heeft daadwerkelijk hulp nodig en moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
quote:hollogram realiteid, jij je omgeving, besta je echt zoals je dat ziet ruikt hoort voelt?
in Venlo hebben ze alles je weet zelluf! Venlo is de Drugscapital van Limbolandquote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef lesley het volgende:
ts heb je die pillen zelf gedrukt? hier in limburg nog niet te krijgen in ieder geval, al zag ik van de week wel een man die te voet van landgraaf naar venlo ging lopen.
En datquote:Op zondag 12 december 2010 18:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wat TS dan ook geslikt/gesnoven hebt, ik wil het ook
Dat was wel een héél verkeerde combiquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef emirson het volgende:
hallo mensen, sorry dat ik zo tekeer ging,
de topic is gesloten en weet heropend, en ik ben gewaarschuwd, ook terecht,
spijt me, gisteren had ik een verkeerd combinatie chemicalen in mn hersenen,
maar dat belasting gedoe heeft me wel flink geraakt,
Wel stoer dat je er nog even op terugkomt.quote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef emirson het volgende:
hallo mensen, sorry dat ik zo tekeer ging,
de topic is gesloten en weet heropend, en ik ben gewaarschuwd, ook terecht,
spijt me, gisteren had ik een verkeerd combinatie chemicalen in mn hersenen,
maar dat belasting gedoe heeft me wel flink geraakt,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |