abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89882255
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Daar heb jij dan weer gelijk in :)
wat vul jij dan in bij wat je zoekt ? gewoon een date ?

ik had daar altijd vaste relatie staan
anders komt het ook zo over van als ik wat beters vind dan dump ik je.

en zo ben ik eigenlijk niet
Hmmm, daar ligt dan misschien mijn probleem.. Als ik wat beters vind, dan dump ik mijn huidige relatie zeker wel. Maar dan moet het wel echt de moeite waard zijn. (en dat kan ik me niet echt voorstellen, aangezien ik of voor heeeeeel leuk ga qua relatie, of niet.)
  maandag 13 december 2010 @ 18:09:54 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89882310
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef Catbert het volgende:
Als een meid gewoon seks wil heeft ze daar geen datingsite voor nodig.
Nee, maar ze zitten er wel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_89882334
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Daar heb jij dan weer gelijk in :)
wat vul jij dan in bij wat je zoekt ? gewoon een date ?

ik had daar altijd vaste relatie staan
anders komt het ook zo over van als ik wat beters vind dan dump ik je.

en zo ben ik eigenlijk niet
ik heb daar 'date' staan inderdaad :) niet om de indruk te geven 'als ik wat beters vind dump ik je' , maar wel om aan te geven dat een man niet meteen al z'n hoop en verwachtingen aan mij op moet hangen. Ik hecht me niet gauw aan mensen en word al helemaal niet snel verliefd namelijk :9
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
  maandag 13 december 2010 @ 18:12:25 #154
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89882395
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef Silenus het volgende:
Nee, maar ze zitten er wel.
Mja, ik zou dat niet echt vertrouwen eerlijk gezegd. Dan vraag ik me af waarom ze IRL niet genoeg aandacht krijgen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89882408
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

ik heb daar 'date' staan inderdaad :) niet om de indruk te geven 'als ik wat beters vind dump ik je' , maar wel om aan te geven dat een man niet meteen al z'n hoop en verwachtingen aan mij op moet hangen. Ik hecht me niet gauw aan mensen en word al helemaal niet snel verliefd namelijk :9
En hoe kun je nu op zoek zijn naar een relatie, dat begint sowieso altijd met een date en als het leuk is, zie je wel weer verder.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 13 december 2010 @ 18:14:02 #156
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89882452
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:13 schreef Spirit82 het volgende:
En hoe kun je nu op zoek zijn naar een relatie, dat begint sowieso altijd met een date en als het leuk is, zie je wel weer verder.
Precies.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 13 december 2010 @ 18:14:04 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89882454
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mja, ik zou dat niet echt vertrouwen eerlijk gezegd. Dan vraag ik me af waarom ze IRL niet genoeg aandacht krijgen.
Waarom niet vertrouwen? Ze bestaan gewoon hoor. Uiteraard minder dan de grote hoeveelheid geile mannetjes, maar ze zijn er wel.

Je hebt ook 'geile vrouwen' die niet van uitgaan houden. Of niet houden van de dronken kerels die altijd om 4u tegen ze aan staan te schuren.
pi_89882458
quote:
17s.gif Op maandag 13 december 2010 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Hmmm, daar ligt dan misschien mijn probleem.. Als ik wat beters vind, dan dump ik mijn huidige relatie zeker wel. Maar dan moet het wel echt de moeite waard zijn. (en dat kan ik me niet echt voorstellen, aangezien ik of voor heeeeeel leuk ga qua relatie, of niet.)
:o

Met jou ga ik dus nooit daten :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_89882461
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Misschien is dat dan een beter idee,
kijk jij bent een meisje dus da's de andere kant zeg maar .. aan zo'n tip heb je wel iets :)
Ik wordt trouwens ook niet snel verliefd, maar ik hecht wel aan mensen .. vriendschappen enzo.
Wisdom is the art of using knowledge
pi_89882481
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:14 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Misschien is dat dan een beter idee,
kijk jij bent een meisje dus da's de andere kant zeg maar .. aan zo'n tip heb je wel iets :)
Ik wordt trouwens ook niet snel verliefd, maar ik hecht wel aan mensen .. vriendschappen enzo.
Raven zoekt een aanknopingspunt om eens even een gezellig babbeltje te maken!! :D :o
Sarcasme. Herken het.
  maandag 13 december 2010 @ 18:15:08 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89882486
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Genoeg mensen die het behoorlijk saai vinden om elke avond op FOK te zitten en gewoon graag iets op willen bouwen met iemand. Uiteindelijk wil toch niemand tot z'n 75e door blijven 'daten'?
pi_89882488
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:o

Met jou ga ik dus nooit daten :{w
Dus jij wilt zeggen dat als jij zeker weet dat iemand anders leuker is, jij toch uit gewoonte bij je relatie blijft?
pi_89882510
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Genoeg mensen die het behoorlijk saai vinden om elke avond op FOK te zitten en gewoon graag iets op willen bouwen met iemand. Uiteindelijk wil toch niemand tot z'n 75e door blijven 'daten'?
Jaaaahaaaa, maar een relatie krijg je; dat vloeit voort uit iets. Je kunt niet zeggen na 2 dates: nu is het een relatie. Dat grooooeeeiiiit :P
Sarcasme. Herken het.
pi_89882525
quote:
17s.gif Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dus jij wilt zeggen dat als jij zeker weet dat iemand anders leuker is, jij toch uit gewoonte bij je relatie blijft?
Dude, je kent me :') Ik ben gescheiden. Verkeerde persoon om met zo'n vraag te komen.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 13 december 2010 @ 18:17:29 #165
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89882561
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jaaaahaaaa, maar een relatie krijg je; dat vloeit voort uit iets. Je kunt niet zeggen na 2 dates: nu is het een relatie. Dat grooooeeeiiiit :P
Neeeheeee dat weet ik wehehehehell. Het gaat er om dat mensen best op zoek kunnen zijn naar 'een relatie'. Niet naar 'een relatie met de eerste-met-tieten-die-reageert'.
pi_89882581
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dude, je kent me :') Ik ben gescheiden. Verkeerde persoon om met zo'n vraag te komen.
Zo goed ken ik je potdikkeme ook niet hoor! Laat mij nu maar mijn fouten maken.. :P

Binnenkort gaan we nog wel eens een borrel doen.. DAN ken ik je pas een beetje :P
pi_89882596
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Neeeheeee dat weet ik wehehehehell. Het gaat er om dat mensen best op zoek kunnen zijn naar 'een relatie'. Niet naar 'een relatie met de eerste-met-tieten-die-reageert'.
:@ Maar wat doe je dan als een man met moobs reageert?!

Ja ok... als je het zo opvat zou zoeken naar een date dus betekenen dat iemand niet in een relatie is geïnteresseerd?
Sarcasme. Herken het.
pi_89882618
quote:
17s.gif Op maandag 13 december 2010 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Zo goed ken ik je potdikkeme ook niet hoor! Laat mij nu maar mijn fouten maken.. :P

Binnenkort gaan we nog wel eens een borrel doen.. DAN ken ik je pas een beetje :P
Sluit maar aan in de rij :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_89882659
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sluit maar aan in de rij :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
  maandag 13 december 2010 @ 18:23:01 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89882739
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja ok... als je het zo opvat zou zoeken naar een date dus betekenen dat iemand niet in een relatie is geïnteresseerd?
Nee, dat hoeft ook niet.

Vriendschap --> Ik wil gewoon graag tegen iemand kunnen praten, want ik ben eenzaam.
Date --> Ik wil een leuke avond, lekker kletsen, evt. met wat spanning ( *) ) en als je nou heel erg superduperleuk bent wil ik ook vaker met je afspreken en wie weet word ik verliefd! Maar zo niet, boeiend, kan wel meer vrouwen krijgen hoor. :6
Relatie --> Ik wil trouwen, kinderen krijgen, een Volvo en in Almere wonen.
pi_89882744
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

hoe dan ook; al bén je op zoek naar een relatie, je zult toch echt eerst moeten daten. Elkaar van de markt halen en dán pas ontmoeten is zó jaren 90 ;) en als je wel wilt daten maar zéker geen relatie kun je beter op secondlove gaan kijken ofzo..weet je zeker dat verwachtingen nooit een issue zullen zijn :P

dat geldt niet voor de mannen die op RP er in hun profiel er open voor uitkwamen een bijvrouwtje te zoeken, overigens..al vraag ik me sterk af of hun vrouw weet heeft van die wens ;)
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_89882787
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft ook niet.

Vriendschap --> Ik wil gewoon graag tegen iemand kunnen praten, want ik ben eenzaam.
Date --> Ik wil een leuke avond, lekker kletsen, evt. met wat spanning ( *) ) en als je nou heel erg superduperleuk bent wil ik ook vaker met je afspreken en wie weet word ik verliefd! Maar zo niet, boeiend, kan wel meer vrouwen krijgen hoor. :6
Dus wil jij een volvo en in almere wonen?? :o
Sarcasme. Herken het.
  maandag 13 december 2010 @ 18:25:00 #173
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89882807
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:14 schreef Silenus het volgende:
Waarom niet vertrouwen? Ze bestaan gewoon hoor. Uiteraard minder dan de grote hoeveelheid geile mannetjes, maar ze zijn er wel.
Hookay, zal wel. Ik heb al met al ook maar 3 dagen in totaal echt actief zitten messagen dus veel ervaring heb ik niet op dat gebied ;)

quote:
Je hebt ook 'geile vrouwen' die niet van uitgaan houden. Of niet houden van de dronken kerels die altijd om 4u tegen ze aan staan te schuren.
Mja. Vrouwen die dat beide wel willen zie je na 4 uur 's avonds in de KostenKoper ;)

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef Fabeldiertje het volgende:
hoe dan ook; al bén je op zoek naar een relatie, je zult toch echt eerst moeten daten. Elkaar van de markt halen en dán pas ontmoeten is zó jaren 90 ;) en als je wel wilt daten maar zéker geen relatie kun je beter op secondlove gaan kijken ofzo..weet je zeker dat verwachtingen nooit een issue zullen zijn :P

dat geldt niet voor de mannen die op RP er in hun profiel er open voor uitkwamen een bijvrouwtje te zoeken, overigens..al vraag ik me sterk af of hun vrouw weet heeft van die wens ;)
Oh! Ik heb me altijd afgevraagd of die site fo' real was of dat het gewoon een grote hoax was. Iemand ervaring? :D
pi_89882859
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft ook niet.

Ik wil geen volvo en ik wil al helemaal niet in almere wonen :')
pi_89882869
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:26 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon nog een vuige slet :9 :D
  maandag 13 december 2010 @ 18:26:49 #176
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89882875
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:26 schreef Raven_NL het volgende:

Niemand wil in Almere wonen, en toch overkomt het mensen ;)
pi_89882910
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niemand wil in Almere wonen, en toch overkomt het mensen ;)
Wacht maar tot de zeespiegel stijgt })
pi_89883015
quote:
17s.gif Op maandag 13 december 2010 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon nog een vuige slet :9 :D
Ik denk dat ik dat de rest van mijn leven dan maar blijf :P
Sarcasme. Herken het.
pi_89883245
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat de rest van mijn leven dan maar blijf :P
Die moet ik even quoten O+
pi_89883322
Hoorde dat robert ten brink ook weer onderweg is met zijn bus.
Daar heb ik dus WEL zoiets bij van ... gatverdamme :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')