Hmmm, daar ligt dan misschien mijn probleem.. Als ik wat beters vind, dan dump ik mijn huidige relatie zeker wel. Maar dan moet het wel echt de moeite waard zijn. (en dat kan ik me niet echt voorstellen, aangezien ik of voor heeeeeel leuk ga qua relatie, of niet.)quote:Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk in
wat vul jij dan in bij wat je zoekt ? gewoon een date ?
ik had daar altijd vaste relatie staan
anders komt het ook zo over van als ik wat beters vind dan dump ik je.
en zo ben ik eigenlijk niet
Nee, maar ze zitten er wel.quote:Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef Catbert het volgende:
Als een meid gewoon seks wil heeft ze daar geen datingsite voor nodig.
ik heb daar 'date' staan inderdaadquote:Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk in
wat vul jij dan in bij wat je zoekt ? gewoon een date ?
ik had daar altijd vaste relatie staan
anders komt het ook zo over van als ik wat beters vind dan dump ik je.
en zo ben ik eigenlijk niet
Mja, ik zou dat niet echt vertrouwen eerlijk gezegd. Dan vraag ik me af waarom ze IRL niet genoeg aandacht krijgen.quote:
En hoe kun je nu op zoek zijn naar een relatie, dat begint sowieso altijd met een date en als het leuk is, zie je wel weer verder.quote:Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
ik heb daar 'date' staan inderdaadniet om de indruk te geven 'als ik wat beters vind dump ik je' , maar wel om aan te geven dat een man niet meteen al z'n hoop en verwachtingen aan mij op moet hangen. Ik hecht me niet gauw aan mensen en word al helemaal niet snel verliefd namelijk
Precies.quote:Op maandag 13 december 2010 18:13 schreef Spirit82 het volgende:
En hoe kun je nu op zoek zijn naar een relatie, dat begint sowieso altijd met een date en als het leuk is, zie je wel weer verder.
Waarom niet vertrouwen? Ze bestaan gewoon hoor. Uiteraard minder dan de grote hoeveelheid geile mannetjes, maar ze zijn er wel.quote:Op maandag 13 december 2010 18:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja, ik zou dat niet echt vertrouwen eerlijk gezegd. Dan vraag ik me af waarom ze IRL niet genoeg aandacht krijgen.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, daar ligt dan misschien mijn probleem.. Als ik wat beters vind, dan dump ik mijn huidige relatie zeker wel. Maar dan moet het wel echt de moeite waard zijn. (en dat kan ik me niet echt voorstellen, aangezien ik of voor heeeeeel leuk ga qua relatie, of niet.)
Misschien is dat dan een beter idee,quote:Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
ik heb daar 'date' staan inderdaadniet om de indruk te geven 'als ik wat beters vind dump ik je' , maar wel om aan te geven dat een man niet meteen al z'n hoop en verwachtingen aan mij op moet hangen. Ik hecht me niet gauw aan mensen en word al helemaal niet snel verliefd namelijk
Raven zoekt een aanknopingspunt om eens even een gezellig babbeltje te maken!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:14 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Misschien is dat dan een beter idee,
kijk jij bent een meisje dus da's de andere kant zeg maar .. aan zo'n tip heb je wel iets
Ik wordt trouwens ook niet snel verliefd, maar ik hecht wel aan mensen .. vriendschappen enzo.
Genoeg mensen die het behoorlijk saai vinden om elke avond op FOK te zitten en gewoon graag iets op willen bouwen met iemand. Uiteindelijk wil toch niemand tot z'n 75e door blijven 'daten'?quote:Op maandag 13 december 2010 18:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En hoe kun je nu op zoek zijn naar een relatie, dat begint sowieso altijd met een date en als het leuk is, zie je wel weer verder.
Dus jij wilt zeggen dat als jij zeker weet dat iemand anders leuker is, jij toch uit gewoonte bij je relatie blijft?quote:
Jaaaahaaaa, maar een relatie krijg je; dat vloeit voort uit iets. Je kunt niet zeggen na 2 dates: nu is het een relatie. Dat grooooeeeiiiitquote:Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het behoorlijk saai vinden om elke avond op FOK te zitten en gewoon graag iets op willen bouwen met iemand. Uiteindelijk wil toch niemand tot z'n 75e door blijven 'daten'?
Dude, je kent mequote:Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat als jij zeker weet dat iemand anders leuker is, jij toch uit gewoonte bij je relatie blijft?
Neeeheeee dat weet ik wehehehehell. Het gaat er om dat mensen best op zoek kunnen zijn naar 'een relatie'. Niet naar 'een relatie met de eerste-met-tieten-die-reageert'.quote:Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaahaaaa, maar een relatie krijg je; dat vloeit voort uit iets. Je kunt niet zeggen na 2 dates: nu is het een relatie. Dat grooooeeeiiiit
Zo goed ken ik je potdikkeme ook niet hoor! Laat mij nu maar mijn fouten maken..quote:Op maandag 13 december 2010 18:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dude, je kent meIk ben gescheiden. Verkeerde persoon om met zo'n vraag te komen.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Neeeheeee dat weet ik wehehehehell. Het gaat er om dat mensen best op zoek kunnen zijn naar 'een relatie'. Niet naar 'een relatie met de eerste-met-tieten-die-reageert'.
Sluit maar aan in de rijquote:Op maandag 13 december 2010 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo goed ken ik je potdikkeme ook niet hoor! Laat mij nu maar mijn fouten maken..
Binnenkort gaan we nog wel eens een borrel doen.. DAN ken ik je pas een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 13 december 2010 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Maar wat doe je dan als een man met moobs reageert?!
Ja ok... als je het zo opvat zou zoeken naar een date dus betekenen dat iemand niet in een relatie is geïnteresseerd?
hoe dan ook; al bén je op zoek naar een relatie, je zult toch echt eerst moeten daten. Elkaar van de markt halen en dán pas ontmoeten is zó jaren 90quote:Op maandag 13 december 2010 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Maar wat doe je dan als een man met moobs reageert?!
Ja ok... als je het zo opvat zou zoeken naar een date dus betekenen dat iemand niet in een relatie is geïnteresseerd?
Dus wil jij een volvo en in almere wonen??quote:Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet.
Vriendschap --> Ik wil gewoon graag tegen iemand kunnen praten, want ik ben eenzaam.
Date --> Ik wil een leuke avond, lekker kletsen, evt. met wat spanning () en als je nou heel erg superduperleuk bent wil ik ook vaker met je afspreken en wie weet word ik verliefd! Maar zo niet, boeiend, kan wel meer vrouwen krijgen hoor.
![]()
Relatie --> Ik wil trouwen, kinderen krijgen, een Volvo en in Almere wonen.
Hookay, zal wel. Ik heb al met al ook maar 3 dagen in totaal echt actief zitten messagen dus veel ervaring heb ik niet op dat gebiedquote:Op maandag 13 december 2010 18:14 schreef Silenus het volgende:
Waarom niet vertrouwen? Ze bestaan gewoon hoor. Uiteraard minder dan de grote hoeveelheid geile mannetjes, maar ze zijn er wel.
Mja. Vrouwen die dat beide wel willen zie je na 4 uur 's avonds in de KostenKoperquote:Je hebt ook 'geile vrouwen' die niet van uitgaan houden. Of niet houden van de dronken kerels die altijd om 4u tegen ze aan staan te schuren.
Oh! Ik heb me altijd afgevraagd of die site fo' real was of dat het gewoon een grote hoax was. Iemand ervaring?quote:Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef Fabeldiertje het volgende:
hoe dan ook; al bén je op zoek naar een relatie, je zult toch echt eerst moeten daten. Elkaar van de markt halen en dán pas ontmoeten is zó jaren 90en als je wel wilt daten maar zéker geen relatie kun je beter op secondlove gaan kijken ofzo..weet je zeker dat verwachtingen nooit een issue zullen zijn
dat geldt niet voor de mannen die op RP er in hun profiel er open voor uitkwamen een bijvrouwtje te zoeken, overigens..al vraag ik me sterk af of hun vrouw weet heeft van die wens
Ik wil geen volvo en ik wil al helemaal niet in almere wonenquote:Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet.
Vriendschap --> Ik wil gewoon graag tegen iemand kunnen praten, want ik ben eenzaam.
Date --> Ik wil een leuke avond, lekker kletsen, evt. met wat spanning () en als je nou heel erg superduperleuk bent wil ik ook vaker met je afspreken en wie weet word ik verliefd! Maar zo niet, boeiend, kan wel meer vrouwen krijgen hoor.
![]()
Relatie --> Ik wil trouwen, kinderen krijgen, een Volvo en in Almere wonen.
Dan ben je gewoon nog een vuige sletquote:Op maandag 13 december 2010 18:26 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ik wil geen volvo en ik wil al helemaal niet in almere wonen
Niemand wil in Almere wonen, en toch overkomt het mensenquote:Op maandag 13 december 2010 18:26 schreef Raven_NL het volgende:
Ik wil geen volvo en ik wil al helemaal niet in almere wonen
Wacht maar tot de zeespiegel stijgtquote:Op maandag 13 december 2010 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niemand wil in Almere wonen, en toch overkomt het mensen
Ik denk dat ik dat de rest van mijn leven dan maar blijfquote:Op maandag 13 december 2010 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon nog een vuige slet![]()
Die moet ik even quotenquote:Op maandag 13 december 2010 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat de rest van mijn leven dan maar blijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |