abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89880605
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

:')

Ja, want als ze bij nader inzien hem niet zo leuk vindt is ze een domme slet. Geen wonder dat je niet zo succesvol bent met je dates, zo'n houding straal je onbewust uit.
Sure, wat doe je eigenlijk in een datingtopic met je vriendin, anderen afzeiken? :)
Ik lees al wat langer posts van je en je kraakt alles af man, get a life...
pi_89880625
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef macondo het volgende:

[..]

Welkom! Hier hebben we genoeg vogels rondlopen om jezelf mee te identificeren. We hebben natuurlijk het alfamannetje Kastanova, zijn al even grappige en geroutineerde broertje Silenus aan de ene kant van het spectrum.
Verder hebben we 3rdRock - tijdelijk vermist na drie fok blauwtjes - maar altijd enthousiast. GlenSpey is na een paar dozijn topics klagen plotseling onder de pannen en Provinciaaltje is nog in het stadium van klagen.
In het midden hebben we natuurlijk de ervaren routiniers Neelix en eigenlijk alle vrouwen. Goed voor adviezen.

Oh en we hebben ook nog Lamon, maar die is niet helemaal lekker.

[..]

Even minder kruiperig doen..
He omschrijf jezelf dan ook eens zo bijdehand :P Beetje jammer :+
Sarcasme. Herken het.
pi_89880679
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik mis Duim, die hier zo goed op in kon gaan ;(
Oh, dat mens dat me steeds zat te pmmen over mijn dates....dit is een forum, mensen komen en gaan. I don't really care...
pi_89880757
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef Lamon het volgende:

[..]

Oh, dat mens dat me steeds zat te pmmen over mijn dates....dit is een forum, mensen komen en gaan. I don't really care...
Nee, dat is dat mens dat het steeds over je poepfoto had en je zo lekker op je plek zette als je weer eens van je stoel af gleed van het kijken naar je spiegelbeeld :P
Sarcasme. Herken het.
pi_89880863
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef Lamon het volgende:

[..]

Zolang de mensen die er wel zijn jou maar aanbidden.. :')
pi_89880878
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Als je een mooie dame in de supermarkt tegen komt en zij kijkt je tijdens het voorbij lopen aan, wil dat nog niet zeggen dat zij die klik ook voelt, lieve PM ;)

(Soms kijken vrouwen gewoon iemand aan, zomaar, omdat het kan!! :o)
Dat snap ik ook wel als een vrouw terug kijkt weet je alleen nog maar dat ze nodig heeft. Dus niet alleen omdat het kan, ze geeft ook wat bloot.
UITGESCHREVEN
pi_89880951
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, dat is dat mens dat het steeds over je poepfoto had en je zo lekker op je plek zette als je weer eens van je stoel af gleed van het kijken naar je spiegelbeeld :P
Nee, dat was iemand anders. Of een kloon, kan ook...
  maandag 13 december 2010 @ 17:31:27 #110
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89880954
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:29 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel als een vrouw terug kijkt weet je alleen nog maar dat ze nodig heeft. Dus niet alleen omdat het kan, ze geeft ook wat bloot.
Of ze kijkt terug van "wtf, waarom kijkt die mafkees steeds naar me". Niet elke mafkees heeft dat door.
Gourmetten of steengrillen?
pi_89880959
quote:

[..]

Ik hou zo vreselijk veel van jou, puur om dit soort reacties O+
Sarcasme. Herken het.
pi_89881064
Is er geen "Voor Dummies" over vrouwen ? :')
Wisdom is the art of using knowledge
pi_89881079
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef Gaurav het volgende:

[..]

Meer aandacht maakt het kaf van het koren scheiden anders niet makkelijker, aldus bloedmooie ervaringsdeskundigen onder mijn eigen vrienden.

niet om mezelf nu in dezelfde categorie als jouw bloedmooie vrienden te scharen.. :P maar ik vond het toch vrij makkelijk qua reacties (intussen over de 200 dacht ik) het kaf van het koren te scheiden.
Stap 1: alle lelijkerds/dikzakken/mannen die vreemd uit hun ogen kijken (ik heb uitstekende antennes voor psychische stoornissen) wissen. Ik selecteer ook op kleding, omdat ik van mannen die witte parachutestof kuitbroeken dragen met zo'n trekkoord in de pijpen bijvoorbeeld al weet dat ik daar nooooit mee zal klikken. :{w
Stap 2: van wat daarna overbleef, de profielen lezen. Slechte grammatica, 'even kijken wat dit is' of andersoortige teksten die aangeven dat ze eigenlijk helemaaaaal niet online op zoek zijn, zijn exit.
Stap 3: van wat dáárvan overblijft, gemeenschappelijke interesses vergelijken. Komt daar een leuke schrijfstijl bij, dan ben je door O+
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
  maandag 13 december 2010 @ 17:35:20 #114
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89881089
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef Lamon het volgende:
Sure, wat doe je eigenlijk in een datingtopic met je vriendin, anderen afzeiken? :)
Ik lees al wat langer posts van je en je kraakt alles af man, get a life...
Sorry, ik wist niet dat je hier alleen mocht posten als je onsuccesvol gedate had via een datingsite. Mensen die dat vroeger wel gedaan hebben mogen dat niet meer?

Als je meiden voor slet uit gaat maken omdat ze niks met je willen moet je niet raar opkijken dat iemand daar op reageert.
quote:
Genoeg meiden die aandacht op zich wel interessant vinden hoewel ze bijvoorbeeld wel een vriend hebben. Maargoed, dat zal ook wel niet mogen ofzo.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89881129
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef Raven_NL het volgende:
Is er geen "Voor Dummies" over vrouwen ? :')
Je weet dat dat boek dan al meer pagina's gaat tellen dan de bijbel he..
pi_89881160
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

niet om mezelf nu in dezelfde categorie als jouw bloedmooie vrienden te scharen.. :P maar ik vond het toch vrij makkelijk qua reacties (intussen over de 200 dacht ik) het kaf van het koren te scheiden.
Stap 1: alle lelijkerds/dikzakken/mannen die vreemd uit hun ogen kijken (ik heb uitstekende antennes voor psychische stoornissen) wissen. Ik selecteer ook op kleding, omdat ik van mannen die witte parachutestof kuitbroeken dragen met zo'n trekkoord in de pijpen bijvoorbeeld al weet dat ik daar nooooit mee zal klikken. :{w
Stap 2: van wat daarna overbleef, de profielen lezen. Slechte grammatica, 'even kijken wat dit is' of andersoortige teksten die aangeven dat ze eigenlijk helemaaaaal niet online op zoek zijn, zijn exit.
Stap 3: van wat dáárvan overblijft, gemeenschappelijke interesses vergelijken. Komt daar een leuke schrijfstijl bij, dan ben je door O+
vrees dat ik op punt 3b blijf hangen eigenlijk -O-
pi_89881190
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat je hier alleen mocht posten als je onsuccesvol gedate had via een datingsite. Mensen die dat vroeger wel gedaan hebben mogen dat niet meer?

Als je meiden voor slet uit gaat maken omdat ze niks met je willen moet je niet raar opkijken dat iemand daar op reageert.
Ik maakte een sarcastisch grapje, maar echt, ik heb nog nooit zo'n negatieve zeikbal meegemaakt op FOK! :P
Verder zal het me jeuken, just saying.. :D.
  maandag 13 december 2010 @ 17:39:05 #118
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89881203
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:37 schreef Raven_NL het volgende:
Gemeenschappelijke interesses? Je hebt neem ik aan ook culturele dingetjes als boeken, theater, reizen ( :') ) en filmhuisfilms (vooral geen michael bay meuk!) in je profiel staan? ;)

quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef Lamon het volgende:
Ik maakte een sarcastisch grapje, maar echt, ik heb nog nooit zo'n negatieve zeikbal meegemaakt op FOK! :P
Verder zal het me jeuken, just saying.. :D.
Ah sorry, ik ben meer van het subtielere sarcasme. Subtieler dan "get a life" in ieder geval.

Edit: en ja ik snap wel dat je het over "domme slet" had, raar gevoel voor humor.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89881220
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:37 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Ik kijk vreemd uit mijn ogen, net alsof de wereld mooi is, dus next. :D
pi_89881224
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik hou zo vreselijk veel van jou, puur om dit soort reacties O+
Dat zeggen wel meer vrouwen maar ze begrijpen er maar niks van. Gister ook zo eentje, die zei ik struikel bijna over je. Zo classic.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 december 2010 @ 17:40:00 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89881227
quote:
Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Zo makkelijk jah? Beetje gemiddelde intresse leuk geschreven en klaar? Blijven er vast veel over :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_89881289
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat zeggen wel meer vrouwen maar ze begrijpen er maar niks van. Gister ook zo eentje, die zei ik struikel bijna over je. Zo classic.
Ik snap het niet meer ;(

O+
Sarcasme. Herken het.
pi_89881303
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zo makkelijk jah? Beetje gemiddelde intresse leuk geschreven en klaar? Blijven er vast veel over :D
Nee, dat zegt ze toch ook... 4, ééntje gedate en het was meteen raak. Beetje opletten hoor! :(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 13 december 2010 @ 17:42:57 #124
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89881318
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:40 schreef ook_gek het volgende:
Nou, als je nu op RP kijkt is het gemiddelde profiel toch iets van "Ja ik ben niet op zoek maar ik dacht zo eens kijken wat het is, ik ben gezellig en hou van mannen met humor bla bla bla". Bij kerels zal het wel niet veel beter zijn.
pi_89881380
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Gemeenschappelijke interesses? Je hebt neem ik aan ook culturele dingetjes als boeken, theater, reizen ( :') ) en filmhuisfilms (vooral geen michael bay meuk!) in je profiel staan? ;)
Ow jawel dat wel , en dat is zelfs te onderbouwen in mijn geval ... ik fotografeer :)
ging meer om de schrijfstijl .. hoewel ik als hoofdredacteur van een blaadje van de studentenvereniging vaak wel lachwekkende stukjes kon schrijven ..

Maarja blijkbaar is humor ook in the eye of the beholder ;)
pi_89881400
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nou, als je nu op RP kijkt is het gemiddelde profiel toch iets van "Ja ik ben niet op zoek maar ik dacht zo eens kijken wat het is, ik ben gezellig en hou van mannen met humor bla bla bla". Bij kerels zal het wel niet veel beter zijn.
Datingsite... niet op zoek ... optiefen

kom nou zeg
  maandag 13 december 2010 @ 17:46:10 #127
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89881416
quote:
Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lekker orgineel ook :D zo krijg je nooit iemand zijn of haar aandacht.

Simpel verhaaltje schrijven met niet standaart dingen, wat humor en zelfspot en klaar dus?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 13 december 2010 @ 17:46:48 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89881442
quote:
Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, dat zegt ze toch ook... 4, ééntje gedate en het was meteen raak. Beetje opletten hoor! :(
Sorry :@
  maandag 13 december 2010 @ 17:47:00 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89881448
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef ook_gek het volgende:
Simpel verhaaltje schrijven met niet standaart dingen, wat humor en zelfspot en klaar dus?
Jep, zo simpel is het.
  maandag 13 december 2010 @ 17:47:22 #130
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89881461
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef Raven_NL het volgende:
Ow jawel dat wel , en dat is zelfs te onderbouwen in mijn geval ... ik fotografeer :)
ging meer om de schrijfstijl .. hoewel ik als hoofdredacteur van een blaadje van de studentenvereniging vaak wel lachwekkende stukjes kon schrijven ..

Maarja blijkbaar is humor ook in the eye of the beholder ;)
Ik had zelf een keer kort stukje, iets in de trant van "Zoals ieder hier ben ik spontaan en natuurlijk helemaal niet op zoek, dus ik stel voor om gewoon snel een keer wat te gaan drinken". Met een beetje geluk houdt dat de types die een levensverhaal van 3 kantjes (echt :') ) schrijven op afstand. Die meiden die daar op reageerden waren ook wel mijn type dus dat was mooi, ik hou niet van eindeloos mailen en MSN "heb ik niet".

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:45 schreef Raven_NL het volgende:
Datingsite... niet op zoek ... optiefen

kom nou zeg
Ja, dat is wel een enorme afknapper. Heb wel bekenden langs zien komen waarvan dat soort teksen in het profiel stonden, terwijl je weet dat ze IRL echt "oh mijn god ik ben bijna 30 en heb geen rela-ha-tie"-issues hebben.
pi_89881481
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Yup. Vind het sowieso echt droef als mensen beginnen met 'ben niet echt op zoek' oid. WTF kom je dan doen op een datingsite, al helemaal als je verder echt werk maakt van je profiel?
Daarnaast is de combinatie koppen keuren/schrijfstijl juist ideaal om je snel door een overvolle inbox heen te werken. Mits je enigzins kieskeurig bent, uiteraard. Als ik zelf minder taalkundig onderlegd zou zijn, zou ik natuurlijk van schrijfstijl, spelling en grammatica een minder groot punt maken.
  maandag 13 december 2010 @ 17:50:00 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89881564
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef Fabeldiertje het volgende:
enigzins (...) zou ik natuurlijk van schrijfstijl, spelling en grammatica een minder groot punt maken.
Enigszins.
pi_89881609
typo :X
  maandag 13 december 2010 @ 17:51:07 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89881611
quote:
Op maandag 13 december 2010 17:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jep, zo simpel is het.
Waarom zetten mensen dan hun hele levens verhaal neer?

Je kan beter een klein geinig stukje schrijven en eindigen met.

Tja ik kan een heel verhaal typen, maar dat is half niet zo gezellig als met elkaar tijdens deze koude dagen een warme chocomel drinken ergens lekker warm binnen :P
pi_89881629
quote:

[..]

Yup. Vind het sowieso echt droef als mensen beginnen met 'ben niet echt op zoek' oid. WTF kom je dan doen op een datingsite, al helemaal als je verder echt werk maakt van je profiel?
Daarnaast is de combinatie koppen keuren/schrijfstijl juist ideaal om je snel door een overvolle inbox heen te werken. Mits je enigzins kieskeurig bent, uiteraard. Als ik zelf minder taalkundig onderlegd zou zijn, zou ik natuurlijk van schrijfstijl, spelling en grammatica een minder groot punt maken.
Kijk jij bent tenminste normaal..
heb wel eens mensen over me heen gekregen omdat ik opzoek was.. met je mag niet op zoek zijn enz .. -O-

sorry hoor en dan meestal ook nog mensen die zelf wel al iemand gevonden hebben
fijne mensen zijn dat :N
  maandag 13 december 2010 @ 17:52:12 #136
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89881667
quote:
Tien grove spelfouten in je profiel is sowieso een teken van gebrek aan intelligentie in de meeste gevallen (als je dyslexie hebt swa, maar dan kun je je profiel laten proofreaden). Vooral als het vooral D/T fouten zijn (dat heeft geen ruk met dyslexie te maken) of iemand pertinent geen hoofdletters gebruikt.

Kijk, iedereen maakt fouten, maar je profieltekst lees je toch ff over?
  maandag 13 december 2010 @ 17:53:54 #137
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89881726
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef Catbert het volgende:
swa
8-)

Sowieso roept 80% die niet kan spellen dat ze dyslectisch zijn. Heel irritant, tegenwoordig is er bijna niemand meer 'gewoon dom'.
pi_89881730
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

heb wel eens mensen over me heen gekregen omdat ik opzoek was.. met je mag niet op zoek zijn enz .. -O-

Alleen het punt waarop mensen op zoek zijn ligt nog al eens verschillend. Zelf ben ik op zoek geweest toen ik nog niet lekker in mijn vel zat, en dat schiet niet op, dan zoek je troost bij een ander. Pas als je zelf lekker in je vel zit kan je de beste relaties beginnen (denk ik persoonlijk).

Maar ben het er zeker wel mee eens dat je wel op zoek mag zijn naar dat :') puzzelstukje :')
pi_89881748
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tien grove spelfouten in je profiel is sowieso een teken van gebrek aan intelligentie in de meeste gevallen (als je dyslexie hebt swa, maar dan kun je je profiel laten proofreaden). Vooral als het vooral D/T fouten zijn (dat heeft geen ruk met dyslexie te maken) of iemand pertinent geen hoofdletters gebruikt.

Nah .. ik ben software engineer dus ik schijn niet dom te zijn , maar als ik geen koffie gehad heb ziet mijn typ werk er niet uit. ( mijn programmeer werk trouwens ook niet, maar daar begin ik niet aan zonder koffie)
  maandag 13 december 2010 @ 17:54:42 #140
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89881767
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef Raven_NL het volgende:

Nouja, ik ben wel van mening dat je meestal tegen iemand aanloopt als je niet op zoek bent. Mensen die echt hard op zoek zijn komen meestal wat te eager over, dat gaat snel irriteren. Als je net aan 't daten bent kun je beter te weinig contact zoeken dan te veel, en je hoort wel eens verhalen van kerels die een meid helemaal platbombarderen met SMSjes e.d. Een kennis van me had van een kerel die ze gewoon IRL had leren kennen na de 2e date een mailtje van ongeveer 2 A4-tjes gekregen met dat hij helemaal verliefd was en daarin precies uitgelegd hoe hij hun toekomst samen zag. Serieus, WTF :')

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:54 schreef Raven_NL het volgende:
Nah .. ik ben software engineer dus ik schijn niet dom te zijn , maar als ik geen koffie gehad heb ziet mijn typ werk er niet uit. ( mijn programmeer werk trouwens ook niet, maar daar begin ik niet aan zonder koffie)
Heb je nu wel koffie op? :P

Ik ken het issue wel (teksten 's ochtends) maar dan moet je gewoon beter je best doen (of eerst koffie drinken).
  maandag 13 december 2010 @ 17:56:45 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89881849
quote:
Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb zelf een zware vorm van dyslexie. En D of een T heeft daar alles mee te maken. Hangt er net van af welke vorm je hebt.

Maar wat ik altijd doet is spelling controle er over heen knallen. Die haalt zo goed als alles weg :)
pi_89881877
moeah als er nu stomme dingen in zitten dan is het een gebrek aan brandstof.
Ik wacht op mijn pizza.

Hoop dat die vent een beetje opschiet *O*
  maandag 13 december 2010 @ 17:57:34 #143
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89881880
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:53 schreef Silenus het volgende:
8-)

Sowieso roept 80% die niet kan spellen dat ze dyslectisch zijn. Heel irritant, tegenwoordig is er bijna niemand meer 'gewoon dom'.
Ik ken een meid die gewoon dom is, en die zegt van zichzelf ook dat ze gewoon dom is, en het nog eens versterkt is doordat ze nogal hard op d'r hoofd gevallen is (letterlijk ;)). Topwijf ^O^

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb zelf een zware vorm van dyslexie. En D of een T heeft daar alles mee te maken. Hangt er net van af welke vorm je hebt.

Maar wat ik altijd doet is spelling controle er over heen knallen. Die haalt zo goed als alles weg :)
Jij bewijst in ieder geval dat het geen excuus is, ik had het niet door in ieder geval :)
pi_89881917
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef Raven_NL het volgende:
moeah als er nu stomme dingen in zitten dan is het een gebrek aan brandstof.
Ik wacht op mijn pizza.

Hoop dat die vent een beetje opschiet *O*
Je kan ook gewoon toegeven dat je een beetje dom bent. De hele tijd met je vinger wijzen naar gebrek aan koffie/pizza/etc. is natuurlijk ook niet goed :P
  maandag 13 december 2010 @ 17:59:34 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89881972
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ken een meid die gewoon dom is, en die zegt van zichzelf ook dat ze gewoon dom is, en het nog eens versterkt is doordat ze nogal hard op d'r hoofd gevallen is (letterlijk ;)). Topwijf ^O^
Kelly Bundy. :9~
pi_89881995
quote:
17s.gif Op maandag 13 december 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon toegeven dat je een beetje dom bent. De hele tijd met je vinger wijzen naar gebrek aan koffie/pizza/etc. is natuurlijk ook niet goed :P
Iedereen weet toch dat IT-ers op pizza's lopen :')
pi_89882054
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Iedereen weet toch dat IT-ers op pizza's lopen :')
En dik onder de puisten zitten en niet met meisjes durven te praten.. Ja, dat weet iedereen :P

Als je van jezelf weet dat je 's ochtends voor je koffie eigenlijk geen reactie moet typen omdat het dan vol taal/schrijf fouten zit, dan moet je dat ook vooral niet doen :P daar komt het meer op neer eigenlijk.
pi_89882094
quote:
17s.gif Op maandag 13 december 2010 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Alleen het punt waarop mensen op zoek zijn ligt nog al eens verschillend. Zelf ben ik op zoek geweest toen ik nog niet lekker in mijn vel zat, en dat schiet niet op, dan zoek je troost bij een ander. Pas als je zelf lekker in je vel zit kan je de beste relaties beginnen (denk ik persoonlijk).

Maar ben het er zeker wel mee eens dat je wel op zoek mag zijn naar dat :') puzzelstukje :')
Ik was met name op zoek naar een leuke date/avond, omdat ik niet al te hoge verwachtingen had van daten via internet. Net zoals je in de kroeg op een leuk koppie af kunt stappen, maar je dan nog totaal niet weet of hij ook wel leuk, lief en grappig is en of je lekker ruzie samen kunt maken O-) Dus ik ging richting eerste date met een houding van; het ergste wat me kan gebeuren is dat ik me verveel vanavond. En dat hoeft dan ook maar 1 avond lang te zijn.

Maar die houding zal je minder goed vol kunnen houden na meerdere saaie avonden neem ik aan.. :')

En een relatie beginnen als je slecht in je vel zit, is überhaupt gedoemd te mislukken denk ik. En niet alleen via datingsites.
pi_89882191
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Ik was met name op zoek naar een leuke date/avond, omdat ik niet al te hoge verwachtingen had van daten via internet. Net zoals je in de kroeg op een leuk koppie af kunt stappen, maar je dan nog totaal niet weet of hij ook wel leuk, lief en grappig is en of je lekker ruzie samen kunt maken O-) Dus ik ging richting eerste date met een houding van; het ergste wat me kan gebeuren is dat ik me verveel vanavond. En dat hoeft dan ook maar 1 avond lang te zijn.

Maar die houding zal je minder goed vol kunnen houden na meerdere saaie avonden neem ik aan.. :')

En een relatie beginnen als je slecht in je vel zit, is überhaupt gedoemd te mislukken denk ik. En niet alleen via datingsites.
Daar heb jij dan weer gelijk in :)
wat vul jij dan in bij wat je zoekt ? gewoon een date ?

ik had daar altijd vaste relatie staan
anders komt het ook zo over van als ik wat beters vind dan dump ik je.

en zo ben ik eigenlijk niet
  maandag 13 december 2010 @ 18:05:42 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89882199
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 17:59 schreef Silenus het volgende:
Kelly Bundy. :9~
Nou, de dame in kwestie heeft flinke jopen, ziet er ook wel okay uit. Zou d'r doen als ik niet bang was geweest dat ze dan hoteldebotel zou worden. Ze stond al een tijdje droog. Ik ken d'r van salsales en ik weet ook wel waarom ze dat is gaan doen :)

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef Raven_NL het volgende:

Ik had d'r staan dat ik op zoek was naar een date omdat ik op zoek was naar een date. Een relatie komt misschien later, misschien nooit. Dat weet je toch pas na een tijdje. Volgens mij is toch iedereen op zoek naar ongeveer 't zelfde. Als een meid gewoon seks wil heeft ze daar geen datingsite voor nodig.
pi_89882255
quote:

[..]

Hmmm, daar ligt dan misschien mijn probleem.. Als ik wat beters vind, dan dump ik mijn huidige relatie zeker wel. Maar dan moet het wel echt de moeite waard zijn. (en dat kan ik me niet echt voorstellen, aangezien ik of voor heeeeeel leuk ga qua relatie, of niet.)
  maandag 13 december 2010 @ 18:09:54 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89882310
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef Catbert het volgende:
Als een meid gewoon seks wil heeft ze daar geen datingsite voor nodig.
Nee, maar ze zitten er wel.
pi_89882334
quote:

[..]

ik heb daar 'date' staan inderdaad :) niet om de indruk te geven 'als ik wat beters vind dump ik je' , maar wel om aan te geven dat een man niet meteen al z'n hoop en verwachtingen aan mij op moet hangen. Ik hecht me niet gauw aan mensen en word al helemaal niet snel verliefd namelijk :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')